Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη...

αλιεύοντας σχετικές δημοσιεύσεις, πρόσφατες και μη και αποσπάσματα από τις σελίδες του λευκώματος των ΕΛΤΑ "Γράμμα στον Αϊ Βασίλη" απολαύστε, γελάστε, συγκινηθείτε, προβληματιστείτε, ανησυχήσετε
ΕΛΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ
"Αγαπητέ Αι-Βασίλη, Σήμερα έμαθα τη διεύθυνση σου και αποφάσισα να σου στείλω το γράμμα μου, κατευθείαν στο σπίτι σου.
Δώρο; Εδώ σε θέλω κάβουρα!! Λοιπόν Αϊ-Βασίλη μου το καλύτερο δώρο για εμάς τα παιδιά είναι η ειρήνη! Κατά βάθος ώμος, όλα θέλουμε ένα δώρο. Οτι και να είναι! Εγώ λοιπόν, φέτος, Αϊ-Βασίλη, Θα ήθελα να μου φέρεις ένα ωραίο λογοτεχνικό βιβλίο, με πολλές σελίδες και πολλά μυστήρια που δεν πρέπει να μείνουν ανεξιχνίαστα. Αλλά και να μη μου στείλης τίποτα δεν θα παρεξηγηθώ, φτάνει να μην αποκλειστούμε στην Καβάλα και δεν πάμε στο Νευροκόπι!!!"
«Θα ήθελα μία Φεράρι, ένα διαμάντι που να γυαλίζει και ό,τι καλύτερο έχεις»
«Θέλω να κάνεις τους κακούς ανθρώπους καλούς, να μην έχουν άλλες χώρες πόλεμο και να μη σκοτώνουν οι κακοί άνθρωποι τα φτωχά παιδιά που είναι στους δρόμους»
«Θα ήθελα να μου φέρεις ένα κουταβάκι»
«Θα ήθελα να μπει η αδελφή μου στο L.Α.C. ή στο Kings...!».
«Ξέρω τι θέλω για δώρο - φέτος, μία δουλειά για τη μαμά μου και λίγα χρήματα για να ζούμε αξιοπρεπώς!»
«…Αγαπημένε μου Αϊ-Βασίλη νομίζω ότι φέτος ήμουν καλό παιδί. Για τα Χριστούγεννα λοιπόν θα ήθελα να μου φέρεις ένα μωράκι»
"Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, αυτά τα Χριστούγεννα θα ήθελα δώρο μια σβούρα.Άμα δε μπορείς, δε πειράζει. Σ' αγαπώ πολύ. Θοδωρής."
«Καταλαβαίνουμε ότι ίσως δεν είμαστε οι μόνοι που περνάμε δύσκολα, αλλά είμαστε παιδιά και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε τον πατέρα μας»
«Αγιε μου Βασίλη, θα ήθελα να μου φέρεις μία ηλεκτρονική ατζέντα του Χάρι Πότερ, Nintendo game, computer (όλο δικό μου), Xbox, Play station, DVD, και έξι κινητά τηλέφωνα»
«Θα ήθελα να μου φέρεις "σποράκια". Οχι τα συνηθισμένα, αλλά σποράκια χαράς τα οποία θα ήθελα να σπείρω σε όλο τον κόσμο και με τον καιρό να φυτρώσουν και να ριζώσουν μέσα στις καρδιές τους»
"Αγιε Βασίλη,
Ελπίζουμε το γράμμα μας να σε βρει καλά. Εμείς θα θέλαμε αν μπορείς να μας φέρεις: Θα'θελα ένα πόνι με φτερά,μια κούκαλα με φόρεμα και παπούτσια. Εγώ θα 'θελα ένα σκυλάκι, που έχει, ένα, κουμπάκι, που το πατάμε, και γαβγίζει,και τη Βάρβη του μαγικού νησιού, και θα ήθελα ένα μικρόφωνο, που θα έχει ένα κουμπάκι,που το πατάο και ανοίγει,και όταν το ξαναπατάο,να κλείνει. Η μαμά μου θέλει μια σοκολάτα. Θα ήθελα κα ένα σιντί με μουσική μπαλέτου.
Υστερογράφημα: Θα ξέρεις ότι πάω έκτη όμως δεν θα ξέρεις ότι θα καταθέσω στεφανι"
«Μπορείς να βρεις στη μαμά μου μία δουλειά για να πληρώνει το ενοίκιο;»
«Θα ήθελα ο Αϊ-Βασίλης να μου φέρει φωτογραφίες από αυτόν και τους βοηθούς του».
"Είμουνα καλό παιδάκι αλλά όχι και αγγελούδι. Μην με αδικήσεις και δεν μου φέρει δώρο θα κλαίω 2 μέρες"


«Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη, δεν θα σου ζητήσω παιχνίδια γιατί τώρα έχω μεγαλώσει. Θα ήθελα να φέρεις αγάπη σε όλο τον κόσμο. Εμένα αυτό θα ήθελα να μου φέρεις σαν δώρο... να βλέπω όλους τους άλλους ευχαριστημένους»


"Για φέτος δε θα ήθελα κάτι το ακριβό,αλλά κάτι δημιουργικό και φθηνό για να μπορέσεις να δώσεις δώρα σε όλα τα παιδιά του κόσμου.. Νεφέλη."


"Αι Βασίλη άμα τύχει και δεν δουλεύει το ασανσέρ ανέβα με τις σκάλες"


«Εύχομαι για τους φτωχούς να πλουτίσουν».


«Αγιε Βασίλη θέλω ένα γουρούνι»


«Θέλω να μου φέρει πολλά πράγματα ο Αϊ-Βασίλης, αλλά αυτό που θέλω περισσότερο είναι να φέρει χαρά, ειρήνη και αγάπη σε όλο τον κόσμο κι ας μη μου φέρει ό,τι θέλω, αρκεί να δώσει σε όλο τον κόσμο αυτά τα τρία πράγματα»


«Φέτος ήμουν καλό παιδί γιατί κάθε φορά που ερχόταν η αδελφή μου την αγκάλιαζα. Θέλω να έχεις γερούς τους φτωχούς και να μου φέρεις μια μαμά.»


"Αη-Βασίλη Θέλω κι εγώ ένα δορω Θέλω μια μπορτόζα"


“Φέτος, θέλω να στείλεις ένα δώρο για τη νονά μου, που την αγαπάω σαν τη μαμά μου, αλλά λίγο παραπάνω, που είναι τόσο, μα τόσο καλή. Είναι μόνη της και γι αυτό σε παρακαλώ, εσύ που είσαι εκεί πάνω και τους βλέπεις όλους και βλέπεις ποιοί είναι καλοί άνθρωποι και ποιοί είναι κακοί, βρες έναν καλό και πλούσιο άνθρωπο και στείλτον σε ένα μεγάλο πακέτο (έκπληξη) στη νονά μου”


«… θέλω να μου φέρις ένα βάζω μέλι και να κάνεις τη μαμά μου έγκυο»


«Εύχομαι να βγάλω αρκετά λεφτά από τα κάλαντα και να βοηθήσω την οικογένειά μου».


«Αγαπητέ Αϊ-Βασίλη, θα ήθελα να μου φέρεις μια γάτα που θα είναι καφέ, με καφέ μάτια»


"Αγαπητέ Αγιε Βασίλη,
Θα ήθελα για την Πρωτοχρονιά να μου φέρεις ένα σκύλο ξανθό Labrador μέσα σε ένα μωβ κουτί με ροζ κορδέλα και το κουτί να έχει δυο τρπες για να ανασαίνει. Α! μέσα στο κουτί να βάλεις νερό και κομμένες εφημερίδες. Στο ζήτησα και πέρσι αλλά δεν μου τον έφερες. Δεν παραπονέθηκα.
Ομως φέτος δεν θέλω αηδίες. Αγιε Βασίλη. Φέρε μου το σκύλο αλλιως αλίμονό σου!"


"Αγαπητέ μου Αϊ-Βασίλη,(..) Να σου πω κάτι: Εκείνα τα ωραία γράματα που έβλεπες στα γράμματα που σου έστελνα όταν ήμουν 4ων χρονών δεν ήταν δικά μου ήταν της μαμάς μου."


"… να πάρω το Lower που έδωσα λίγες μέρες πριν τις αρχές Δεκέμβρη."


«Θα ήθελα όλα τα pokemon και τα playmobil του κόσμου»,


"Εύχομαι να έχει όλος ο κόσμος χαρά , υγεία και ευτυχία.Επιτέλους, ο μπαμπάς μου θα δουλέψει, αλλά το θέμα είναι πότε. Η μαμά μου δε δουλεύει, της έχει κοπεί και η ανεργία.Να σου πω την αλήθεια μου έλειψαν τα Χριστούγεννα Όχι τόσο για τα δώρα αλλά για τα Χριστούγεννα που είναι ένα δώρο από μόνο του στην ανθρωπότητα.Και εσύ καλέ μου Άγιε Βασίλη είσαι το παραμυθένιο συστατικό που κάνει τα Χριστούγεννα μοναδικά, μαγικά. Όσον αφορά εμένα, θα ήθελα να είναι όλος ο κόσμος καλά , να γίνουν καλά οι δικοί μου άνθρωποι για να χαρούν το άγιο αυτό δώρο των Χριστουγέννων."


"Επίσης να μπεις από το μπαλκόνι, εκεί θα έχουμε βάλει 10 καρότα για τους ταράνδους σου και άλλα 10 κουλούρια για σένα."


«ακούω κάθε μέρα ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Ο κόσμος πεινάει και υποφέρει»


«Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, Δε θέλω δώρο, θέλω μόνο να κάνεις καλά τον μπαμπά μου.»


«Πέρσι σου είχα ζητήσει μια μονόπολι. Είναι αλήθεια πως μου αρέσει ακόμη πάρα πολύ. Φέτος είμαι δέκα χρονών και έχω ωριμάσει. Σίγουρα ξέρεις για κάποια παιδιά που θα περάσουν πάλι χάλια τις γιορτές και γι' αυτό νιώθω σαν κακομαθημένο παχύδερμο. Γι' αυτό λοιπόν θέλω να μου κάνεις δώρο την ευχαρίστηση αυτών των παιδιών. Σίγουρα μπορείς! Και άμα δεν το κάνεις είναι σαν να μη μου δίνεις δώρα. Λοιπόν, το έλκηθρό σου μαζί με δώρα θα δώσει και αληθινή αγάπη; Εγώ πάντως νομίζω ναι»
"... Αλλά για να σε διευκολίνο μέσα στο φακελάκι έχει μια λήστα και έχω σημιώσει ένα Χ σε αυτά που θέλω".


«Αγιε Βασίλη, το ξέρω ότι υπάρχεις αλλά θέλω να μου φέρεις και μία φωτογραφία σου, αν μπορείς με τη γυναίκα σου. Για τους φτωχούς θέλω δόξα και χαρά»


«Εχω αναρωτηθεί πολλές φορές αν υπάρχεις κι αν τα παιδιά σ’ αγαπάνε για τα δώρα ή για τη ζεστασιά προς αυτά. Προσπαθώ να πιστέψω το δεύτερο, γιατί το δώρο χαλάει και πετάγεται ενώ η αληθινή αγάπη μένει για πάντα..!»

"Αγαπημένε μου Αη-Βασίλη.Είμα ένα μικρό κοριτσάκι 6,5 χρόνων και πηγαίνω δευτέρα δημοτικού. Ξέρω ότι είσαι πολύ γέρος αλλά πολύ γερός.
Στέλνω χαιρετίσματα σ' όλους τους νάνους σου που φτιάχνουν τα δώρα.Θέλω μέσα στη σακούλα σου να βάλεις ένα πάρα πολύ μεγάλο δώρο. Και για μένα. Να πας σ' όλα τα παιδάκια του κόσμου όλλα και σε εμένα".


«Οι γονείς μου δεν έχουν δουλειά και ξέρω ότι δεν μπορούν να μου προσφέρουν όσα θα ’θελα. Γι’ αυτό δεν τους ζητάω πολλά πράγματα»

«Το χρήμα δεν είναι το παν. Χριστούγεννα δεν σημαίνουν ακριβά δώρα, πολυτελή φορέματα και μεγάλες δεξιώσεις... Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη. Θα ήθελα από τον Αγιο Βασίλη να είναι ο κόσμος ελεύθερος και ευτυχισμένος»


«Είμαι πάρα-πάρα πολύ καλό παιδί αυτές τις μέρες γιατί ήμουν πάρα πολύ καλή μαθήτρια.Θέλω αυτό που σου έχω κολλήσει εδώ.»


«Αγιε μας Βασίλη, θέλω ένα μαγικό ραβδί που να εμφανίζει μόνο ζωάκια»

«Αγιε μου Βασίλη, θα σου ζητήσω μια πολύ μεγάλη χάρη. Θέλω να δώσεις δώρα στα παιδιά των ορφανοτροφείων αλλά και στα παιδιά που πεινάνε και δεν έχουν ρούχα να φορέσουν. Εύχομαι εσύ και οι βοηθοί σου να είστε πάντα καλά και να μπορείτε να μοιράζετε δώρα στα παιδιά και ειδικά στα φτωχά που σας έχουν πολλή ανάγκη. Με αγάπη. Ο θαυμαστής σου Λεωνίδας»


«Αγιε μου Βασίλη, θα ήθελα να μου φέρεις ένα χρυσόψαρο»


«Εγώ δεν θέλω να παίρνω δώρα από άλλους. Θέλω να δίνω στην αδελφή μου, στη μαμά μου και στον μπαμπά μου και στα άλλα παιδιά που δεν έχουν φαγητό, παπούτσια, νερό, τετράδια, βιβλία ούτε σχολεία για να τα μάθουν!»


«Δεν μπορώ να σε δω ούτε να σε αγγίξω, μα μπορώ να σε νιώσω.Θα ευχόμουν τα φτωχά παιδιά να μην είναι πια φτωχά»


«Θα ήθελα ο Αγιος Βασίλης να μου φέρει όλα τα αδέσποτα σκυλάκια, γατάκια ή γενικά πολλά ζώα, να μπορέσω να φτιάξω ένα μεγάλο χώρο για να τα βάλω όλα μέσα και έτσι να μην υπάρχει στενοχωρημένο ζώο στον κόσμο»


«Αγιε μου Βασίλη, Στην τάξη είμαι καλό παιδί και δεν λέω κακές λέξεις. Η ευχή μου είναι να είμαι καλό παιδί και να προσπαθώ όσο μπορώ.»