Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Η απάντηση στον κο Μπροδήμα

Το σχόλιο εδώ , του κου Μπροδήμα για το Η λύση είναι να ανοίξουμε δρόμο στο Καταφύκι

Καλημέρα σας κύριε Μπροδήμα,
Εδώ είμαι, αφού μου το ζητάτε.
Δεν νομίζω ότι αφορά κανέναν η μέτρηση της δικής μου ευαισθησίας , αν θεωρηθεί ότι έχω, ούτε και το μέχρι που φτάνει.
Αυτό που έχει σημασία είναι, το πώς θα συνειδητοποιήσουμε σιγά σιγά, ότι αυτό που λέμε τα του οίκου μας απλώθηκε, όπως και ο οίκος μας.
Ένα μόνο μήνα, συμπλήρωσε η πορεία μας στη νέα πραγματικότητα του Καλλικράτη.
Πρέπει να βρούμε σιγά σιγά τον βηματισμό και τις ισορροπίες εκείνες που χρειάζονται για να πορευτούμε.
Κάθε τόπος έχει τα δικά του προβλήματα, τα περισσότερα άγνωστα στους υπόλοιπους, που τώρα έγιναν κοινά για όλους μας.
Σαφώς και θα υπάρξουν δυσκολίες αλλά εδώ είμαστε με καλή διάθεση και με γνώμονα το δίκαιο για τον κάθε τόπο να τα λύσουμε.
Ναι, μας νοιάζει κύριε Μπροδήμα, η όχληση σας από την δραστηριότητα του Λατομείου, όπως επίσης και το ποιο είναι το όριο των εξορύξεων.
Όσον αφορά την πρόταση του κου Γκάτσου, για μικρά λατομεία που θα μοιράσουν την όχληση σε όλη την Ερμιονίδα περιοδικά και θα έχουν ευκολότερη και οικονομικότερη αποκατάσταση, εγώ αλλά και η ομάδα των «Ενεργών Πολιτών Ερμιόνης» που ανήκω, συμφωνούμε απόλυτα και περιμένουμε μια ανάλογη πρόταση-μελέτη, από το Τοπικό Διαμέρισμα των Διδύμων, για να την υπερασπισθούμε.

Με εκτίμηση
Ρίνα Λουμουσιώτη