Δευτέρα, 30 Απριλίου 2012

Όταν βγει στο φως η "Χρυσή Αυγή" θα καεί..

Έως τώρα η Ελλάδα είχε την τιμή να είναι από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες που στο Κοινοβούλιό τους δεν είχαν καταφέρει να μπουν νεοναζί.
Το δύο κόμματα του δικομματικού μονοκομματισμού, όμως, έφθειραν τόσον το πολίτευμα, ώστε, ως φαίνεται από τις δημοσκοπήσεις, η πιθανότης να μπουν οι επίγονοι του Χίτλερ στη Βουλή είναι υπαρκτή.
Ας μπουν! Θα πάθουν ό,τι έπαθε και το ΛΑΟΣ! Θα αναμετρηθούν με την πραγματικότητα θα βρεθούν ελλιποβαρείς και θα εξαερωθούν.
Το ίδιο έχει συμβεί πολλές φορές ακόμα και στην (βεβαρημένου φασιστικού παρελθόντος) Ευρώπη – για παράδειγμα ο πολύς καμαράντεν Μπόσι της Λίγκας του Βορρά! ο φυρερίσκος χρησιμοποιούσε τους μελανοχίτωνές του απλώς για να πλουτίζει ο ίδιος.
Οψιμα ο κ. Βενιζέλος θυμήθηκε τον κίνδυνο της ακροδεξιάς (που η πολιτική του δικομματισμού εξέθρεψε) και προσπαθεί να τον μετατρέψει σε έναν χρήσιμο κίνδυνο, ένα σκιάχτρο, ένα σείστρο πάνω απ’ τα κεφάλια μας για να τρομάξουμε και να κάτσουμε ήσυχοι.
Στο ίδιο μήκος κύματος και η προπαγάνδα των Δυνατών (Μπόμπολας, Αλαφούζος, ΔΟΛ) – ομοθυμαδόν τα παπαγαλάκια τους επισείουν τον κίνδυνο των «δύο άκρων».
Και κατά τούτο συμπίπτουν με τους φασίστες! Διότι όποιον Χρυσαυγίτη ρωτήσεις για τα εγκλήματα του Χίτλερ θα σου απαντήσει για τα εγκλήματα του Στάλιν (και ότι «και οι
Αμερικανοί καταπιέζουν τους νέγρους»).
Παιδαριώδες;
Μα τι περισσότερο από παιδαριώδης είναι η σκέψη των «λαϊκών αγωνιστών του φασισμού».
Μάλιστα, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι οι Χρυσαυγίτες θα την πατήσουν πρώτοι, θα τους αδειάσουν πρώτους οι φυρερίσκοι τους όταν έρθει η ώρα!
Θα πάθουν κι αυτοί ό,τι έπαθαν τα ΕςΑ (τα «Τάγματα Εφόδου») από τον ίδιον τον πολυαγαπημένο τους φύρερ.
Δεν θα τους σφάξουν βέβαια όπως έσφαξαν τους φαιοχίτωνες ΕςΑ οι μελανοχίτωνες Ες Ες τη «νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών»,

Γκρεμίστε!

Ἀκοῦστε. Ἐγὼ εἶμαι ὁ γκρεμιστής, γιατί εἶμ᾿ ἐγὼ κι ὁ κτίστης, ὁ διαλεχτὸς τῆς ἄρνησης κι ὁ ἀκριβογιὸς τῆς πίστης. Καὶ θέλει καὶ τὸ γκρέμισμα νοῦ καὶ καρδιὰ καὶ χέρι. Στοῦ μίσους τὰ μεσάνυχτα τρέμει ἑνὸς πόθου ἀστέρι. Κι ἂν εἶμαι τῆς νυχτιᾶς βλαστός, τοῦ χαλασμοῦ πατέρας, πάντα κοιτάζω πρὸς τὸ φῶς τὸ ἀπόμακρο τῆς μέρας. ἐγὼ ὁ σεισμὸς ὁ ἀλύπητος, ἐγὼ κι ὁ ἀνοιχτομάτης· τοῦ μακρεμένου ἀγναντευτής, κι ὁ κλέφτης κι ὁ ἀπελάτης καὶ μὲ τὸ καριοφίλι μου καὶ μὲ τ᾿ ἀπελατίκι τὴν πολιτεία τὴν κάνω ἐρμιά, γῆ χέρσα τὸ χωράφι. Κάλλιο φυτρῶστε, ἀγκριαγκαθιές, καὶ κάλλιο οὐρλιάστε, λύκοι, κάλλιο φουσκῶστε, πόταμοι καὶ κάλλιο ἀνοῖχτε τάφοι, καί, δυναμίτη, βρόντηξε καὶ σιγοστάλαξε αἷμα, παρὰ σὲ πύργους ἄρχοντας καὶ σὲ ναοὺς τὸ Ψέμα. Τῶν πρωτογέννητων καιρῶν ἡ πλάση μὲ τ᾿ ἀγρίμια ξανάρχεται. Καλῶς νὰ ῾ρθῆ. Γκρεμίζω τὴν ἀσκήμια. Εἶμ᾿ ἕνα ἀνήμπορο παιδὶ ποὺ σκλαβωμένο τό ῾χει τὸ δείλιασμα κι ὅλο ρωτᾷ καὶ μήτε ναὶ μήτε ὄχι δὲν τοῦ ἀποκρίνεται κανείς, καὶ πάει κι ὅλο προσμένει τὸ λόγο ποὺ δὲν ἔρχεται, καὶ μία ντροπὴ τὸ δένει Μὰ τὸ τσεκοῦρι μοναχὰ στὸ χέρι σὰν κρατήσω, καὶ τὸ τσεκοῦρι μου ψυχὴ μ᾿ ἕνα θυμὸ περίσσο. Τάχα ποιὸς μάγος, ποιὸ στοιχειὸ τοῦ δούλεψε τ᾿ ἀτσάλι καὶ νιώθω φλόγα τὴν καρδιὰ καὶ βράχο τὸ κεφάλι, καὶ θέλω νὰ τραβήξω ἐμπρὸς καὶ πλατωσιὲς ν᾿ ἀνοίξω, καὶ μ᾿ ἕνα Ναὶ νὰ τιναχτῶ, μ᾿ ἕνα Ὄχι νὰ βροντήξω; Καβάλα στὸ νοητάκι μου, δὲν τρέμω σας ὅποιοι εἶστε γκρικάω, βγαίνει ἀπὸ μέσα του μιὰ προσταγή: Γκρεμίστε! 

Κ.Παλαμάς

Ερμιονίδα, η γειτονιά των κροίσων..

Αυτά γράφει το Έθνος  της Κυριακής. Αφού ζούμε τελικά στη γειτονιά των κροίσων και των offshore company, γιατί πεινάμε;
4,5 ΕΚΑΤ. ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙ Γαλαζοαίματη σφραγίδα στην ελληνική Ριβιέρα O εφοπλιστής Β. Ρέστης, έναντι 20 εκατ., απέκτησε το ξενοδοχειακό συγκρότημα «Πόρτο Υδρα», ενώ θα επενδύσει περί τα 60 εκατ. για την κατασκευή στην Ερμιόνη 5άστερου ξενοδοχείου και τουριστικών κατοικιών. Μεγάλη επένδυση 600 εκατ. στην Αργολίδα, που θα αλλάξει τα δεδομένα του τουρισμού σε όλη την Πελοπόνησσο, έχει ξεκινήσει ο Μίλτος Καμπουρίδης της Dolphin Capital Investors (DCI).

Γαλαζοαίματη σφραγίδα στην ελληνική Ριβιέρα
H ελληνική Ριβιέρα που βρίσκεται στα παράλια της Πελοποννήσου, γοήτευσε και τον διάδοχο του θρόνου της Ολλανδίας, πρίγκιπα Βίλεμ Αλεξάντερ, τον μεγαλύτερο γιο της βασίλισσας Βεατρίκης. Η αγορά μιας εντυπωσιακής βίλας λίγο έξω από το Κρανίδι έναντι 4,5 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνεται, σύμφωνα με πληροφορίες του Εθνους της Κυριακής, από μεσίτες και παράγοντες της περιοχής.
Ο πρίγκιπας Αλεξάντερ είναι τελευταίος celebrity που έβαλε στο μάτι τη μοναδική αυτή περιοχή της Πελοποννήσου και έγινε ιδιοκτήτης πολυτελούς βίλας με πισίνα και ιδιωτική μαρίνα.
Το ακίνητο πούλησε ο διάσημος Γερμανός φωτογράφος Μ. Ρίκερ, ο οποίος, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του κτηματομεσιτικού γραφείου Goutos Real Estate, E. Γούτο, «είχε αγοράσει κι έκτισε το ακίνητο προ δεκαετίας.
Πρόσφατα αποφάσισε να το πουλήσει και βρέθηκε ο πρίγκιπας, ο οποίος με τη σύζυγό του, πριγκίπισσα Μαξίμα, είχε επισκεφτεί την περιοχή, με αφορμή τον γάμο του γιου του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, Νικόλαο, με την Τατιάνα. Πριν δύο χρόνια επισκέφτηκαν τις Σπέτσες, πέρασαν απέναντι και λάτρεψαν την περιοχή, από το Πόρτο Χέλι μέχρι την Ερμιόνη».
Γαλαζοαίματη σφραγίδα στην ελληνική Ριβιέρα
Αλλωστε και ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος Γλίξμπουργκ έχει αποκτήσει στην ευρύτερη περιοχή έκταση άνω των 200 στρεμμάτων, όπου σκοπεύει να χτίσει εξοχική κατοικία.
Σύμφωνα με τον κ. Γούτο, η είδηση της αγοράς της βίλας από τον πρίγκιπα Αλεξάντερ έχει κάνει τον γύρο του κόσμου, καθώς στην περιοχή ήρθαν πολλοί Ολλανδοί δημοσιογράφοι κι έγιναν

Tώρα που δεν έχουμε πια τίποτα

Μια εικόνα και πάνω της τυπωμένοι, στίχοι από το «Σκουριά και Aρμύρα», του 1989, σε ποίηση του Γιώργου Σεφέρη κάνει το γύρο του Facebook.
Ένα συγκινητικό κάλεσμα για αλλαγή:

«Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν υποταχθείτε.
Yποταχθήκαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν αγαπήσετε.
Aγαπήσαμε και βρήκαμε τη στάχτη.
Mας έλεγαν θα νικήσετε όταν εγκαταλείψετε τη ζωή σας.
Bρήκαμε τη στάχτη.
Mένει να ξαναβρούμε τη ζωή μας
Tώρα που δεν έχουμε πια τίποτα»

Γιώργος Σεφέρης



Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Σταύρος Ξαρχάκος, Γιώργος Κοντογιώργης "Ανοιχτή επιστολή προς τους συμπολίτες μας"


 Απο τους κυρίους, Σταύρο Ξαρχάκο και Γιώργο Κοντογιώργη λάβαμε την παρακάτω ανοιχτή επιστολή.

     
   Αισθανόμαστε ότι έχουμε χρέος ως πολίτες αυτής της χώρας, να απευθυνθούμε στους συμπολίτες μας, να τους διατυπώσουμε τη γνώμη μας και να τους καλέσουμε να συνειδητοποιήσουν ότι το ελληνικό πρόβλημα έχει ως πρωτογενή αιτία το ιδιοτελές όσο και δυναστικό κράτος, που εγκατέστησε το κομματικό σύστημα στη χώρα από τη δεκαετία του 1980. Ότι δηλαδή η έξοδος από την κρίση προϋποθέτει την άρση των πυλώνων  που οδήγησαν στην καταστροφή: Οι οποίοι είναι: η κομματική ιδιοποίηση του πολιτικού συστήματος, το δυναστικό και εκφαυλισμένο κράτος και η νομοθεσία που θεσμοθετεί τη διαπλοκή και τη διαφθορά. Να αντιληφθούν, επομένως, ότι η λύση δεν βρίσκεται στην εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία, αφού η πολιτική τάξη εξάντλησε τα όριά της: ούτε θέλει ούτε μπορεί να αλλάξει και μάλιστα να υπερβεί τον εαυτό της.
          Δύο χρόνια από τη στιγμή που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έριξε τη χώρα στο λάκκο των λεόντων, η πολιτική τάξη δεν έπραξε το παραμικρό όχι μόνο για να άρει τα αίτια της κρίσης, που στο σύνολό της δημιούργησε, αλλά και για να δείξει την παραμικρή διάθεση μεταμέλειας και αλλαγής πορείας. Διαγκωνίζεται πάνω στα συντρίμμια της χώρας για να υφαρπάσει τη λαϊκή νομιμοποίηση με ψευδή διλήμματα του τύπου "μνημόνιο ή χρεωκοπία", "ευρώ ή δραχμή", "σταθερότητα ή ακυβερνησία", ενώ είναι απολύτως βέβαιο ότι η χώρα δεν θα αποφύγει ούτε τη χρεωκοπία ούτε ίσως την επάνοδο στη δραχμή, εάν δεν αρθούν τα αίτια της κρίσης.
          Η Ελλάδα της δημιουργίας και του πολιτισμού είναι όμηρος των ολιγαρχικών συμμοριών που ύφανε η πολιτική τάξη στο σύνολο του κράτους, οι οποίες τη λυμαίνονται και τη σπιλώνουν. Συνένοχες στον κατήφορο αυτό, είναι τόσο οι "μνημονιακές" δυνάμεις, που έριξαν τη χώρα βορά στη διεθνή των αγορών, όσο και οι "αντι-μνημονιακές" δυνάμεις, το σύνολο σχεδόν της πολιτικής τάξης.
          Η ελληνική κοινωνία παρίσταται μάρτυρας μιας άγονης αντιπαράθεσης των πολιτικών δυνάμεων, που επικεντρώνεται στο σύμπτωμα -στα υπέρ ή κατά του μνημονίου-, προκειμένου να αντιπαρέλθουν το πραγματικό πρόβλημα, δηλαδή την άρνησή τους

Στην εορτή του Αγίου Πέτρου στο Άργος οι σπουδαστές της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων

Δελτίο τύπου
Στις 3 Mαίου 2012 στον εορτασμό του πολιούχου της πόλης του Άργους, Αγίου Πέτρου, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη παρουσία των σπουδαστών της σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων στο Άργος, που από την επόμενη σχολική – ακαδημαϊκή χρονιά θα φιλοξενείται στο δήμο μας.
Οι σπουδαστές και μαθητές και φυσικά οι νέοι που θα έλθουν αναμένεται να προσθέσουν το νεανικό ενθουσιασμό τους, στο γενικότερο εορταστικό κλίμα.
Ο Δήμος Άργους  Μυκηνών τους καλωσορίζει με τον πλέον επίσημο τρόπο.

Έτσι εξηγείται ο πανικός…

gallop 

















Την πρώτη ολοκληρωμένη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε τις τελευταίες μέρες σε ολόκληρη την Αττική έχει στη διάθεση του το makeleio.
Το γκάλοπ έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί το πραγματοποίησε ανεξάρτητος φορέας και μάλιστα σε πολύ μεγάλο δείγμα ψηφοφόρων- 3000 άτομα, όταν τα περισσότερα γκάλοπ διενεργούνται με δείγμα 1000 ατόμων…Τα αποτελέσματα όπως είδατε στην παραπάνω κάρτα είναι πραγμαγματικά τραγικά τόσο για Πασοκ και Νεα Δημοκρατία όσο και για τον Καρατζαφέρη που φαίνεται να μην μπαίνει στη Βουλή… Απο την άλλη τα

Σάββατο, 28 Απριλίου 2012

Το "ΦΩΣ" χορεύει για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού

Το Εναλλακτικό Γυμναστήριο-Πολυχώρος Ελεύθερης Καλλιτεχνικής έκφρασης και Δημιουργίας «ΦΩΣ» χορεύει για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού την Κυριακή 29 Απριλίου στις 6 τo απόγευμα στην πλατεία Αγ. Κωνσταντίνου. Η Πειραματική Χοροθεατρική του ομάδα συμμετέχει με τρια χορευτικά στο πλαίσιο των εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Πειραιά για την Παγκόσμια Ημέρα Χορού. Στην ομάδα συμμετέχει και η δική μας Κική Βεντουρή Σέρφα.
Η ομάδα δημιουργήθηκε πριν από ένα χρόνο για να βοηθήσει κάποιους ανθρώπους να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μέσα από την τέχνη του χορού. Βασισμένη σε μια ιδέα της δασκάλας χορού Μαριάννας Παπαδοπούλου , υπεύθυνη Πολυχώρου «ΦΩΣ», η ομάδα αποτελείται από ανθρώπους ηλικίας 9 έως 60 ετών. Κάποιοι απ’ αυτούς δεν έχουν καμία προηγούμενη επαφή με το χορό αλλά  τους δίνεται η ευκαιρία να δοκιμάσουν τεχνικές και μεθόδους έκφρασης ώστε να μπορέσουν να γίνουν οι καλλιτέχνες του εαυτού τους!
  Η Μαριάννα Παπαδοπούλου επισημαίνει: « Η ομάδα δεν διεκδικεί καμία θέση στο καλλιτεχνικό χορευτικό στερέωμα αλλά διεκδικεί την ελευθερία της έκφρασης  της ψυχής μέσα από τον χορό. Δάσκαλοι, μαθητές, δημόσιοι υπάλληλοι, δικηγόροι, ελεύθεροι επαγγελματίες και χορευτές δημιούργησαν την πρώτη Πειραματική Ομάδα Χορού στην Ελλάδα η οποία αποτελείται από μη χορευτές.  Η Πειραματική Ομάδα Ελεύθερης Έκφρασης «ΦΩΣ» αποτελείται από ανθρώπους που αγαπούν τον χορό , την κίνηση και την ελεύθερη έκφραση χωρίς να φέρουν τον τίτλο του επαγγελματία καλλιτέχνη αλλά με την κατάθεση της ψυχής τους κάνουν τους άλλους να ονειρεύονται».
Η ομάδα έχει ήδη πάρει μέρος στα Πολιτιστικά Φεστιβάλ των Δήμων Πειραιά και Νίκαιας, έχει παρουσιάσει δουλειά της στο Σύνδεσμο Αποφοίτων της Ιωνιδείου Σχολής, στο μετρό του Συντάγματος ,σε μουσικές σκηνές και είναι μέλος του Διεθνούς Συμβουλίου Χορού CID -UNESCO

πολυ ζεστη

Λιγοι γνωριζουν την Ιστορια, αυτου του κοριτσιου, οπου  στο Trangbang   του  ΒΙΕΤΝΑΜ,στις 8 Ιουνιου 1972,ξεφευγει απο τις εκρηξεις των βομβων ΝΑΠΑΛΜ.
Εχει σχισει τα ρουχα,απο πανω της,που ειχαν παρει φωτια,ουρλιαζοντας:<> που σημαινει << πολυ ζεστη>>.
Ακριβως, αυτη η εικονα, εκανε,  ολο τον κοσμο να σκεφτεται, για τον πολεμο στο ΒΙΕΤΝΑΜ.
Η  μικρη  Kιμ,για πρωτη φορα ειδε αυτη την φωτογραφια,14 μηνες αργοτερα,
σε νοσοκομειο της ΣΑΙΓΚΟΝ, οπου νοσηλευτηκε με τρομερα εγκαυματα.
Η Κιμ,θυμαται ακομη την ημερα,που ξεφυγε απο την βομβιστικη επιθεση, με τα αδελφια της και δεν μπορει να ξεχασει τον ηχο των βομβων.
Ενας στρατιωτης προσπαθησε να τη βοηθησει ,ριχνονταςενα κουβα νερο, πανω της, μη  ξεροντας οτι,τα εγκαυματα θα γινουν ακομα χειροτερα.
Μια φωτογραφια( μερος του VIDEO),δημοσιευτηκε και χαρακτηριστηκε, ως η καλυτερη φωτογραφια του  20 αιωνα.
Πολλα χρονια αργοτερα και αφου εχει γνωρισει τον συζυγο της, οπου κατοικουν στο Καναδα, συνειδητοποιησε, οτι δεν μπορει να ξεφυγει,απο αυτην την εικονα και αποφασισε  να την  χρησιμοποιησει  στο αγωνα της,  για την ειρηνη.  
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ  VIDEO ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Μαιρη Φασιλη.

ADIEU


γι΄αυτούς που φεύγουνε νωρίς
Έλλη Βασιλάκη

Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Προβλήματα στον Παιδικό Σταθμό Ερμιόνης

«ΔΗΜΟΤΙΚΗ  ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ»
Επειδή η Ενημέρωση είναι υποχρέωση 
Εμφανή τα προβλήματα  στον Παιδικό Σταθμό Ερμιόνης από την
προσωρινή μεταστέγαση του 2ου Νηπιαγωγείου Ερμιόνης

Την 1η Αυγούστου του  2011 και στην 7η Συνεδρίαση του ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ το 1ο ΘΕΜΑ της Ημερήσιας Διάταξης ήταν  «Προσωρινή μεταστέγαση 2ου Νηπιαγωγείου Ερμιόνης στον Παιδικό Σταθμό Ερμιόνης»,
Ο κ. Δήμαρχος με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να καταθέσει κάποιο έγγραφο αίτημα, ή κάποια στοιχεία, εισηγήθηκε την προσωρινή μεταστέγαση του 2ου Νηπιαγωγείου Ερμιόνης στον Παιδικό Σταθμό Ερμιόνης, λόγω επικινδυνότητας  του κτιρίου που στεγάζεται.
Η Απόφαση  εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, μειοψηφούσης της  υπογράφουσας  μοναδικής  παρούσας  στη Συνεδρίαση από την  Δημοτική Ενότητα Ερμιόνης.
Κατά την τοποθέτηση της  στο θέμα ανέφερε τα εξής:
«Η επικινδυνότητα του κτιρίου δεν επιβεβαιώνεται από κανένα επίσημο έγγραφο.
Μόνο το αίτημα κάποιων γονέων , -όχι όλων-  και της Δ/ντριας του 2ου  Νηπιαγωγείου, όπως ανέφερε ο κ. Δήμαρχος, δεν αποδεικνύει κάτι.
Το παλαιό Κοινοτικό κατάστημα στο οποίο στεγάζεται το 2ο Νηπιαγωγείο, αναπαλαιώθηκε επί Προεδρίας κ. Γεωργίου Καρακατσάνη. Εργολάβος ήταν ο κ. Γεώργιος Δωροβάτας και

Βάφουμε..

Βάφουμε τα παγκάκια στο Μπίστι αυτή την εβδομάδα. Βρισκόμαστε πρωί πρωί εκεί  και απολαμβάνουμε εικόνες σαν κι αυτή.

Μαζί μας και ο Χρήστος,  φίλος  της Πρ.Ε.Π.Ερμιόνης, που μας βοηθάει και τον ευχαριστούμε..
                                                                                                                                                                      

Μ΄ ένα τραγούδι...


«MY VALENTINE»
Paul McCartney’s
«What if it rained? / We didn't care! / She said that someday soon / The sun was gonna shine / And she was right / This love of mine, / My Valentine!»
«Τι κι αν βρέχει;/ Δε μας νοιάζει!/Είπε πως κάποια μέρα σύντομα / ο ήλιος θα λάμπει ξανά / Και είχε δίκιο / Η δικιά μου αγάπη, /Η Αγαπημένη μου!»
Kυκλοφόρησε, πριν από λίγο καιρό, ο καινούριος δίσκος του 70χρονου Paul McCartney, «Kisses on the Bottom», που περιέχει διασκευές γνωστών τραγουδιών αλλά και καινούριες συνθέσεις του πρώην Σκαθαριού.
Το «My Valentine», μια ρομαντική μπαλάντα, είναι το πρώτο single αλλά και το πρώτο κομμάτι που έγινε βίντεο, σκηνοθετημένο από τον ίδιο, ενώ το εικαστικό κομμάτι ανέλαβε η κόρη του Stella. Κιθάρα παίζει ο Eric Clapton και τα εφέ επιμελήθηκε ο βραβευμένος με Όσκαρ διευθυντής φωτογραφίας, Wally Pfister. 
Το ασπρόμαυρο βίντεο είναι γυρισμένο απέριττα, με μόνη την παρουσία των ηθοποιών στα πλάνα, της Natalie Portman και του Johnny Depp, οι οποίοι «μιλώντας» στη νοηματική ερμηνεύουν τους τρυφερούς στίχους του τραγουδιού. Ηχητικά ακούγεται το τραγούδι από τον Paul McCartney.
Απλό, αλλά υπέροχο!!
Καλημέρα!
Τζένη Ντεστάκου



ΜΑΡΙΚΑ ΠΙΠΙΖΑ


ΜΑΡΙΚΑ  ΠΙΠΙΖΑ (1875 – 1954)


Μια από τις παλαιότερες Ελληνίδες ποιήτριες, έπειτα από τα επαναστατικά χρόνια.
Το τέλος την βρίσκει στο Γηροκομείο, συντροφεμένη από μια ωραία γάτα και μεγάλα κουτιά χαρτονένια, όπου φυλάγονταν στοίβες ολόκληρες  τα αποκόμματα των εφημερίδων με τις κριτικές των έργων της. Ο πιστός φίλος της, ένας σκύλος που λάτρευε, δεν υπάρχει πια. Πάνω στη θλίψη της η Πίπιζα του αφιέρωσε ένα χαρακτηριστικό ποίημα .
                   
                     Κοιμάσαι, και τα χάδια μου δεν σε ξυπνούνε πια,
                    ούτε τ’ ακούς τα λόγια μου, τα λόγια τα πνιγμένα
                    Σαν τρίζ’ η πόρτα, δεν θα’ρθείς κοντά μου να σταθείς
                    να με κυττούν τα μάτια σου τα παραπονεμένα.
                    Πλούτη και φτώχες είδαμε πολλές φορές μαζί,
                    πολλές φορές μοιράστηκα τον πόνο μου μαζί σου…
                    Εσύ δεν ήσουν άνθρωπος, φαρμάκι να σκορπάς,
                    αγνή, πιστή, ευγενικά περνούσε η ζωή σου…
                    Κλαμένη όταν μ’έβλεπες καθόσουνα σκυφτός,
                    και λόγιαζα πολλές φορές σκύλος να ήσουν τάχα,
                    συ ο καλός μου σύντροφος, ο φίλος ο πιστός;
                    Λιγάκι να σου μοιάζανε οι άνθρωποι  μονάχα!
                    Κοιμάσαι…Τώρα μάταια κοντά μου σε ζητώ,
                    ανώφελα στα χείλη μου πλανιέται τ’όνομά σου
                    στον κόσμο άλλο τίποτα δεν έχω ν’αγαπώ
                    όλα τα πήρες σύντροφε πιστέ, στο πέρασμά σου!

Γιάννης Λακούτσης

Στο Ευρωκοινοβούλιο ο δεματοποιητής των Διδύμων

Κατέθεσε ερώτηση ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Χουντής
Το περιεχόμενο της ερώτησης
Θέμα: Χώρος Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων Δήμου Ερμιονίδος 

Στο δημοτικό διαμέρισμα Διδύμων Δήμου Ερμιονίδας, εντός δασικής έκτασης, εξακολουθεί να υπάρχει Χώρος Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων (ΧΑΔΑ). Πριν από 2,5 περίπου χρόνια οι αρμόδιες αρχές τοποθέτησαν δεματοποιητή για να μειωθεί ο όγκος των απορριμμάτων. Τα δέματα αυτά όμως παρέμειναν εκεί, σήμερα υπάρχουν περίπου 18.000, στα οποία προστίθενται και άλλα απορρίμματα που δεν έχουν δεματοποιηθεί. Τα προβλήματα έχουν διαπιστώσει τόσο η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, όσο και το τμήμα Περιβάλλοντος της Περιφέρειας. Ο Δήμος ενέκρινε αρχικά μελέτη αποκατάστασης του ΧΑΔΑ, που όμως προκάλεσε τις διαμαρτυρίες των κατοίκων, καθώς η μελέτη προβλέπει την ταφή των απορριμμάτων χωρίς να λαμβάνει υπόψη ότι το έδαφος είναι υδατοπερατό και στην περιοχή υπάρχουν

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

CATASTROIKA

Από το Μπίστι


Βιολέτα της θάλασσας (Malcomia graecum)

Μολόχα η άγρια (Molva sylvestris)

Τούτος ο τόπος είν' ένας μύθος
από χρώμα και φως ένας μύθος κρυφός
με τον κόσμο του ήλιου δεμένος...

Τούτος ο τόπος είν' ένας βράχος
 σα σπαθί κοφτερός που σοφός ο καιρός
θα τον κάνει τραγούδι μια μέρα...

        Νίκος Γκάτσος, Τούτος ο τόπος
Σταλμένα  λουλούδια και  αγάπη για τον τόπο της, από μια φίλη

Σήμερα προβάλλεται το CATASTROIKA



 
Σήμερα στις 20:00 το βράδυ (ξανα)κλείνουμε την τηλεόραση, για μια εναλλακτική ματιά στην ενημέρωση. Οι δημιουργοί του Debtocracy, του ντοκιμαντέρ που είδαν εκατομμύρια θεατές στο Ίντερνετ και μεταδόθηκε σε τηλεοπτικά δίκτυα από την Ιαπωνία μέχρι τη Λατινική Αμερική, παρουσιάζουν τη νέα τους παραγωγή, με τίτλο CATASTROIKA, στην ιστοσελίδα http://www.catastroika.com   
 Η CATASTROIKA αναζητά τις συνέπειες της επικείμενης εκποίησης του ελληνικού δημόσιου πλούτου. Εξετάζοντας παραδείγματα ιδιωτικοποιήσεων και απορρύθμισης από την Καλιφόρνια, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Μόσχα και τη Ρώμη, επιχειρούν να προβλέψουν τι θα συμβεί από την

Η εικόνα της ημέρας


pk
Γιάννης Λακούτσης

Τι θα πουλήσει ο Δήμος;

«Συμμετοχή του Δήμου στο Φεστιβάλ τουλίπας στο Pitetsi Ρουμανίας, με θέμα έκθεση και πώληση παραδοσιακών προϊόντων».

Άραγε ποιος είναι ο εισηγητής αυτού του θέματος προς συζήτηση και απόφαση; Κάποιος που έβγαλε το εκεί Πανεπιστήμιο; Έστειλε το Φεστιβάλ πρόσκληση στο Δήμο μας να πάει εκεί για να εκθέσει και πουλήσει παραδοσιακά προϊόντα μας; Ή πρόκειται για μια εκδρομή υπό την ομπρέλα και τα έξοδα του Δήμου μας;

Εδώ ο Δήμος και οι παραγωγοί μας έλαμψαν δια της απουσίας στο Φεστιβάλ ελαιολάδου και ελιάς στο ΣΕΦ, φεστιβάλ που τους αφορούσε άμεσα και θα κάνουν έκθεση και πωλήσεις παραδοσιακών μας προϊόντων στο Pitetsi;
Εκεί γίνεται ένα φεστιβάλ τουλίπας και ανθέων. Επί δικτατορίας Τσαουσέσκου φέρανε στην βιομηχανική αυτή πόλη τουλίπες και καθιερώσανε ένα φεστιβάλ τουλίπας και ανθέων. Από όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη εκεί βρήκε να πουλήσει ο Δήμος τα προϊόντα του;
Και για να έχουμε το καλό ερώτημα, ποια είναι τα παραδοσιακά προϊόντα μας, εκτός από το λάδι, που αυτή την εποχή θα πάνε εκεί ψηλά για πώληση; Ή σε άλλη εποχή θα πήγαιναν τα ρόδια και τα μανταρίνια; Γιατί παραδοσιακά εμπορεύσιμα προϊόντα η Ερμιονίδα δεν έχει, και αν έχει, ας μας υποδείξει ο Δήμος τα καταστήματα και τα πρατήρια στην Ερμιονίδα που μπορούμε να τα προμηθευτούμε.
Εκτός και αν εκθέσει και πουλήσει την ανύπαρκτη πια διδυμιώτικη τουλίπα!

Άλλωστε δεν χρειάζεται να πάει κανένας. Βγάζει ο Δήμος μια ανακοίνωση ότι οι Ρουμάνοι δοκίμασαν τα παραδοσιακά προϊόντα μας και ενθουσιάστηκαν, ότι έμειναν ξεροί (όχι από τα γέλια) όταν τους είπαμε ότι στην Ερμιονίδα αυτο-φύεται η άγρια τουλίπα δίπλα στη φαιδρά πορτοκαλέα, ότι σαν τρελοί αγόραζαν τα παραδοσιακά μας προϊόντα και μας παρακάλεσαν να πάμε οπωσδήποτε και του χρόνου.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

       

Σφαγείων Εκκαθάρισις

Καλά βαστάει η «αντιπαράθεση»
Ακόμη καλύτερα βαστάει η «μη πληροφόρηση»

Του Βασίλη Γκάτσου
Η αντιπαράθεση και η συζήτηση, μάλιστα η επίσημη σε συνεδριάσεις του ΔΣ Δήμου Ερμιονίδας, φέρνει στο φως τεκμήρια, πρακτικές, μεθοδεύσεις κ.λ.π. Άρα έρχονται στο φως πληροφορίες που σε κάνουν να αντιληφθείς την πραγματικότητα.
Τα Σφαγεία λοιπόν απέτυχαν (ως ήταν φυσικό) ως δημοτική επιχείρηση και έκλεισαν. Κανείς όμως δεν έχει να παρουσιάσει, μέσα σε δύο σελίδες και με λίγους αριθμούς, την ιστορία τους, την πορεία τους, την τελική κατάστασή τους, ούτε φυσικά το όποιο έργο των εκκαθαριστών.

Ο Δήμος Ερμιονίδας αναθέτει σε δύο άτομα τον ρόλο του Εκκαθαριστή με αμοιβή. Δουλειά τους να καταγράψουν την περιουσία των Σφαγείων, να τακτοποιήσουν τις οικονομικές υποθέσεις του και να κάνουν ένα διαγωνισμό για να τα νοικιάσει ή αγοράσει κάποιος. Εξ αρχής ο ένας εκκαθαριστής δήλωσε ότι δεν αποδέχεται την αμοιβή του και θα δουλέψει για τον Δήμο, δηλαδή η δουλειά του θα είναι εθελοντική.

Περνάει πάνω από ένας χρόνος και τα σφαγεία, σαν μαύρη τρύπα

Σώπα μη μιλάς ...

Ενα ποιημα του Αζιζ Νεσιν, απαγγελει η Μαριεττα Ριαλδη.
 Μια " κραυγη απογνωσης".
Ειναι οτι ποιο αληθινο, ποιο συγκλονιστικο ακουσα τον τελευταιο  καιρο! Καλημερα,φιλια, Μαιρη Φασιλη.
 

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

Χωματοδεξαμενή Κάμπου Κρανιδίου

Πώς λειτούργησε τόσο χρόνια;
Ίσως γνωρίζει η ΔΕΥΑ ΕΡ, η ΠΑ ΠΟ ΕΡ, ή κανένας ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ
Του Βασίλη Γκάτσου
Όμως διαβάστε τι είναι το ΚΕΛΜ και για λεπτομέρειες στο site της ΕΥΔΑΠ:
Το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Μεταμόρφωσης (ΚΕΛΜ) κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Αποτελεί τη μοναδική εγκατάσταση υποδοχής και επεξεργασίας οικιακών βοθρολυμάτων στο Νομό Αττικής εξυπηρετώντας Δήμους και Κοινότητες που στερούνται αποχετευτικού δικτύου. Με την αδιάλειπτη λειτουργία του ΚΕΛΜ απαλείφθηκαν οι ανεξέλεγκτες εκκενώσεις λυμάτων, κυρίως σε ρέματα, με αποτέλεσμα την αναβάθμιση και προστασία του περιβάλλοντος όσον αφορά στα επιφανειακά και υπόγεια ύδατα.

Η λειτουργία της πρώτης φάσης με επεξεργασία αμιγών βοθρολυμάτων άρχισε τον Ιούλιο 1984. Το Μάρτιο 1986 τέθηκε σε λειτουργία ολόκληρο το Κέντρο με την επεξεργασία του συνόλου των βοθρολυμάτων της Αττικής και αστικών λυμάτων από τμήματα των βορείων προαστίων. Τα επεξεργασμένα λύματα διατίθενται στο ρέμα της Πύρνας.

Η δυναμικότητα των εγκαταστάσεων ανέρχεται σε 24.000 κ.μ. βοθρολυμάτων ημερησίως και 20.000 κ.μ. ημερησίως αστικών λυμάτων, συνολικού οργανικού φορτίου 30.470 κιλά BOD ημερησίως που αντιστοιχεί σε ισοδύναμο πληθυσμό 500.000 κατοίκων.

Σύμφωνα με πρόσφατα λειτουργικά στοιχεία, το ΚΕΛΜ δέχεται ημερησίως 700 βυτιοφόρα λυμάτων (μέσος ετήσιος όρος 550) που αντιστοιχούν σε 11.000 κ.μ. βοθρολυμάτων ημερησίως και περί τα 10.000 κ.μ. αστικών λυμάτων ημερησίως. Η απόδοση της εγκατάστασης είναι άνω του 97%.
Άρα:
Τα βυτιοφόρα, ιδιωτικά φυσικά, στην Αττική πηγαίνουν σε έναν ιδιώτη, αδειάζουν τον βόθρο του, πληρώνονται και στη συνέχεια

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ...


ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ…

Αισθάνομαι την υποχρέωση να σας ευχαριστήσω, όλους, αγαπητοί αναγνώστες, για την υποδοχή που επιφυλάξατε στο βιβλίο «Ω γλυκύ μου έαρ!».
Σας ευχαριστώ για τις ευχές, τις υποδείξεις, τις προτάσεις, την προσφορά νέου υλικού, τη γενικότερη ανταπόκρισή σας.
Στη δεύτερη έκδοσή του θα προσπαθήσουμε να τα λάβουμε όλα υπόψη.
Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω και τους διαχειριστές των ιστολογίων που γνωστοποίησαν με τις αναρτήσεις τους την έκδοση του βιβλίου μου και δημοσίευσαν αποσπάσματά του.

Χριστός Ανέστη!
Γιάννης Σπετσιώτης

Ημερίδα στο Κρανίδι: Καλλιέργειες Φαρμακευτικών-Αρωματικών Φυτών

Την Παρασκευή, 27 Απρ 2012, στις 20.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γενικού Λυκείου Κρανιδίου Αργολίδος η Ένωση Νέων Αγροτών Αργολίδας σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Ερμιονίδας προσκαλούν στην δεύτερη εκδήλωση για τον Ασκληπιείο Βοτανικό Κήπο με θέμα: Καλλιέργειες Φαρμακευτικών-Αρωματικών Φυτών.
Η Δρ Ελένη Μαλούπα, από το Εργαστήριο Προστασίας & Αξιοποίησης Αυτοφυών & Ανθοκομικών Ειδών του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ (πρώην ΕΘΙΑΓΕ) και υπεύθυνη του Βαλκανικού Βοτανικού Κήπου Κρουσσίων θα δώσει στοιχεία για τις δυνατότητες καλλιέργειας φαρμακευτικών & αρωματικών φυτών και την λειτουργία Βοτανικών Κήπων.
Ο κ. Δημήτριος Μιχαηλίδης, τεχνικός Σύμβουλος της Πανελλήνιας Ένωσης Νέων Αγροτών, θα δώσει μερικά στοιχεία αγροτικής επιχειρηματικότητας και συλλογικών πρωτοβουλιών για αγροτικές περιοχές.
Η κα Γεωργία Δρόσου-Παγίδα (6976562330), πρόεδρος της Ένωσης Νέων Αγροτών Αργολίδας και υπεύθυνη συντονισμού της Ομάδας προώθησης της πρότασης της ΕΝΑ Αργολίδας για την

Πανό για την Ελλάδα στο Βρετανικό Μουσείο


Φωτογραφία για Ανέβασαν πανό για την Ελλάδα σε Βρετανικό Μουσείο

Μέλη του «Συνασπισμού για την αντίσταση», του βρετανού πολιτικού Τόνι Μπεν, σήκωσαν πανό αλληλεγγύης προς την Ελλάδα στην αίθουσα των γλυπτών του Παρθενώνα, στο Βρετανικό Μουσείο. Το πανό έγραφε «Can't pay won't pay, solidarity with Greece» (δεν μπορούμε να πληρώσουμε, δεν θα πληρώσουμε, αλληλεγγύη προς την Ελλάδα) και, σύμφωνα με τα μέλη του συνασπισμού, πρόκειται για μία συμβολική κίνηση ενόψει της επίσκεψης του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων στο Λονδίνο. Οι αρχαιολόγοι υλοποιούν εκστρατεία ενημέρωσης για τις περικοπές δαπανών στον κλάδο τους.
πηγή: newsbeast.gr

Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

Εκδήλωση στη Μάνη. Όχι στις ανεμογεννήτριες και το σχέδιο Ήλιος

Εκδήλωση Βαχού Μάνη (8/4/2012) για τις Ανεμογεννήτριες και το Σχέδιο Ήλιος, με ομιλητές από τον κινηματικό χώρο, πολίτες και την Αυτοδιοίκηση. Δείτε  το σημείο όπου καταγγέλλει ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβούλιου Πελοποννήσου κ. Γιώργος Πουλοκέφαλος (από το 8:40 και μετά) σχέδιο για την εγκατάσταση διακοσίων είκοσι ανεμογεννητριών στην Μάνη.
 

Το Κουδούνι

Το  «Powerline» διοργάνωσε έναν διαγωνισμό με βραβείο 100.000 δολαρίων για οποιονδήποτε μπορέσει να παρουσιάσει με τον πιο αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο την σημασία και το δράμα της οικονομικής κρίσης. Αυτό είναι το βίντεο που κέρδισε τον διαγωνισμό.

Η Τουρκία ζητάει αρχαία, οι Βρετανοί το συζητούν

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ

Πολιτική «οφθαλμόν αντί οφθαλμού» ακολουθεί η Τουρκία απέναντι στα βρετανικά μουσεία που αρνούνται να της επιστρέψουν αρχαιότητες που διεκδικεί να επαναπατρίσει. Και ενώ μεγάλοι οργανισμοί όπως το Βρετανικό και το Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου αναβάλλουν εκθέσεις - μην μπορώντας να καλύψουν τα κενά από τα εκθέματα που αρνείται να τους δανείσει η Αγκυρα - αναγκάζονται να ρίξουν νερό στο κρασί τους και να διαπραγματευτούν.
Κάτι που αρνούνται, από την άλλη πλευρά, να κάνουν με την Ελλάδα σχετικά με την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα. Η απάντηση είναι - διαρκώς - μονολεκτική: «όχι». Ακόμη και στην ελληνική πρόταση για μακροχρόνιο δανεισμό - κάτι που αντιπροτείνουν στην περίπτωση της Τουρκίας (αν και η αξία των

Στο Μουσείο Μπενάκη..


 «Διωγμός και Ανταλλαγή πληθυσμών»
(Τουρκία – Ελλάδα, 1922-1924)

Του Γιάννη Σπετσιώτη και της  Τζένης Ντεστάκου

Πριν από δυο περίπου μήνες, απολαύσαμε, στο Μουσείο Μπενάκη, ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ και μια φωτογραφική έκθεση της σκηνοθέτιδας Μαρίας Ηλιού και του ιστορικού Αλέξανδρου Κιτροέφ, με θέμα:
«Σμύρνη. Η καταστροφή μιας κοσμοπολίτικης πόλης, 1900-1922»,
καθώς φέτος συμπληρώνονται 90 χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή.
Βρεθήκαμε ξανά στον ίδιο χώρο, προκειμένου να δούμε τη νέα δουλειά των σπουδαίων συνεργατών, λίγο πριν την επέτειο της Ανταλλαγής, φόρο τιμής σε όλους εκείνους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους στις αρχές του 20ου αιώνα.
Ξεχωριστό δημιούργημα η νέα ταινία με θέμα:
«Διωγμός και Ανταλλαγή πληθυσμών»
(Τουρκία – Ελλάδα, 1922-1924)
δουλευόταν παράλληλα με τη «Σμύρνη» και τις αντίστοιχες φωτογραφικές εκθέσεις, με αποτέλεσμα «οι δυο ταινίες και οι δυο εκθέσεις να αποτελούν μια ενότητα», σημειώνει η εμπνεύστριά τους.   
Το ντοκιμαντέρ και η έκθεση 90 φωτογραφιών –συμβολικός άραγε ο αριθμός, διαρθρώνονται σε τρεις ενότητες κι έναν επίλογο:
·      «Η διάσπαση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας 1912-1922»
(τα αίτια που οδήγησαν στην ανταλλαγή)