Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

γράφει ο Γιάννης Καλαμίτσης

              

Τι λένε τ’ άστρα

Είναι Κυριακή, έχω ξυπνήσει από τις τέσσερις, έχω δουλέψει ως τις δέκα και στις έντεκα έχω γυρίσει στο σπίτι. Τρώω ένα ψημένο αμφίψωμο (τοστ, ρε παιδί μου!) κι αράζω στον τριθέσιο καναπέ. Ξάπλα! Η τηλεόραση είναι ανοιχτή και περιμένω να πάει δώδεκα η ώρα για να δω τις ειδήσεις από τον τηλεοπτικό δίαυλο (κανάλι τηλεόρασης, ρε παιδί μου!) που μεταδίδει το δελτίο του νωρίς.

Βλέπω τις ειδήσεις, δεν υπάρχει οτιδήποτε καινούργιο, μόνον επανάληψη για τις απεργίες. Έχω γλαρώσει και δεν βλέπω πια, αλλά μόνον ακούω. Αμέσως μετά τις ειδήσεις έχει εκπομπή αστρολογικών προβλέψεων. Μία εύσωμη αλλά όμορφη (τα πάχη μου - τα κάλλη μου, ρε παιδί μου!) ξανθιά κυρία συμβουλεύει, ανά ζώδιο.

Όσο κι αν κάνω τον υπερσύγχρονο και ανοιχτόμυαλο, με το που φτάνει να πει για τον Σκορπιό παραμένω μεν με κλειστά τα μάτια, αλλά ανοίγω τ’ αφτιά μου.

Μου λέει, η ξανθιά κυρία, πως για τον Σκορπιό ο Φεβρουάριος είναι ο καλύτερος μήνας για να ξεκινήσω σπουδές. Το ακούω με ενδιαφέρον. Τώρα που έχω υποβάλει τα χαρτιά μου για σύνταξη, ευκαιρία να κάνω σπουδές! Αλλά τι να σπουδάσω;.. Άσε! Θα το σκεφτώ μόλις μάθω πόση θα είναι η σύνταξη που θα παίρνω.

Συνεχίζοντας, η ξανθιά κυρία μού λέει πως ο Φεβρουάριος προσφέρεται και για ταξίδια. Ενδιαφέρουσα και αυτή η πληροφορία. Αν βγει η σύνταξη και τα λεφτά φτάνουν, μπορεί να σκεφτώ να πάω ως τα Βούρβουρα της Κυνουρίας, να τα ξαναδώ μετά από χρόνια.

Η κυρία συνεχίζει και μου λέει πως έχω πολλές και καλές πιθανότητες να συνάψω αυτόν τον μήνα και ερωτικό δεσμό!
Κορίτσια, φυλαχτείτε! Παίρνει αμπάριζα και βγαίνει, υποστηριζόμενος από τους πλανήτες, ο ερωτύλος συνταξιούχος! Οι πλανήτες θα βοηθήσουν να σας αποπλανήσει!

Έχω χάσει τον ύπνο μου, αλλά έχω μάθει τόσα πράγματα. Φεβρουάριος 2013 σημαίνει για εμένα σπουδές... Ταξίδια... Ερωτικές σχέσεις!..

Δεν έχω μάθει όμως αν αυτόν τον μήνα θα βοηθήσουν οι πλανήτες να λύσω το μεγάλο μου πρόβλημα: Θα μπορέσω να ρυθμίσω την πίεσή μου στο δεκατέσσερα ή θα είναι ανάδρομος ο Στουρνάρας και θα μου την πάει στο είκοσι;
Αυτό να μου πείτε, κυρία αστρολόγα! 
 
Έλλη Βασιλάκη