Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Πλατσουρίσματα

Πλατσουρίσματα

Ενώ ήσυχα κολυμπούσα
και στην θάλασσα μέσα βουτούσα,
βλέπω τρεις χάριτες ξαπλωμένες
με τόνους ελαίων πασαλειμμένες.
Χαράς ευαγγέλια των νεολαίων
τροφή στα βλέμματα των πειναλέων.
Γλιστρώ με χάρη αλιγάτορα
και μου θυμίζω συμβουλάτορα
Γυναίκες, λέω, είναι ντροπή,
οι γύρω με κοιτούν σκυθρωποί,
δεν είναι πρέπον γυμνά κορμιά
θε να μας έρθει λιποθυμιά
καλύψτε γρήγορα την νεφραμιά
πριν μας πάρουν τα ζουμιά.
Ταράχτηκα έτσι όπως τις είδα,
ενώ οι γύρω μου σαν ακρίδα
έπεσαν πάνω μου και με μανία
με ξυλοφόρτωσαν τον νεανία.
Φίλε, μου λέει, η πιο τσαχπίνα,
ήταν κατάμαυρη σαν Αραπίνα,
πάρε μεζέ για κάνα μήνα
να σου περάσει και η πείνα.
Κοκκίνισα έγινα σαν το παντζάρι
την ψυχή μου η Έχιδνα έχει γδάρει.
Ποτέ ξανά σε ακρογιάλια
από την ταράτσα με τα κιάλια.

                Ο ξέμπαρκος