Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

α με Α : άτομα με ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ


κοινοποίηση ανάρτησης κοινωνικής δικτύωσης ατόμων με αναπηρία


δεν αναμεταδίδεται ως ανακοίνωση ή αγγελία,
αλλά ως θλιβερή είδηση 
(αν προβλεπόταν αναζήτηση λύσης από τη δημοσιοποίηση του παρόντος ενταύθα,
θα αρκούσε η εξυπηρέτηση να είναι μια χούφτα ΑΝΘΡΩΠΙΑ κι όχι μιά χούφτα άνθρωποι)

ΕΛΛΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ


Amea Greek
14 Ιουλίου στην περιοχή Athens, Attiki


"ONOMΑΖΟΜΑΙ Χ----Σ Π.
ΕΧΩ 80 %ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΕΙΜΑΙ ΝΟΙΚΙΑΣΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ ΣΤΟ Π.ΦΑΛΗΡΟ
ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΘΕ 2 ΜΗΝΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΖΗΤΑΓΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ ΣΠΙΤΙ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ
ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΩ ΣΥΝΟΔΟ
ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΑΙ
ΒΕΒΑΙΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΨΑΧΝΩ ΕΠΙ 2 ΜΗΝΕΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΛΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙΔ ΙΟ
ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ
ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΙΚΣΙΟΛΟΓΙΕΣ
ΝΟΙΚΙΑΣΤΙΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΩ ΤΗΛ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ 2 ΜΗΝΕΣ
ΨΑΧΝΩ ΒΡΙΣΚΩ ΣΠΙΤΙΑ
ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΝΑ ΝΑΙ ΙΣΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ Η ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΑΜΠΑ
Και να χωραω στο ανσανσερ
δηλαδη σπιτια με συγκεκριμενα κριτιρια
και αυτα τα λιγα που βρηκα δεν με βαζει κανεις μεσα
μεχρι που εστελνα 1 γειτονισσα 1α να τα βλεπει
και στο 2ο ραντεβου πηγαινα εγω να δω αν εχω προσβαση στους χωρους
και με απορριπταν οιι ιδιοκτητες
εντωμεταξυ εχει περασει καιρος δηλ χρωσταω 2 με 3 μηνες ενοικια εδω που ειμαι
και μου εχει κλεισει το ρευμα το νερο
και απο εξω μου πηρε εβγαλε την ραμπα
και με ανεβαζει κατεβαζει καποιος περατικος μεσα στους χωρους για να μπω
σας παρακαλω θα πεθανω ζω σαν το ποντικι εδω "