Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Έρχεται η απάντηση και από τα Μοναστήρια μας

"Η απόσταση από την επισήμανση των προβλημάτων είναι ακριβώς ίδια με αυτήν των προτάσεων για την επίλυσή τους. Έτσι λέμε εμείς οι επιστήμονες του ιδιωτικού τομέα. Τα αποτελέσματα μετράνε."

Να όμως που δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας.

Αυτό το εκλεχτό προϊόν μαζί με άλλα εκ των οποίων ένα είναι ΧΥΜΟΣ ΡΟΔΙΟΥ παρασκευάζονται από τις Μοναχές της Ιεράς Μονής Αγίου Νεκταρίου Τρικόρφου Φωκίδος.

Τα πουλούν αυτές τις μέρες σε μπάγκο (και με ταμιακή μηχανή) δύο νεαροί καλόγεροι έξω από τον ναό του Αγίου Κωνσταντίνου στον Πειραιά.

Πόσο καιρό συζήτησαν οι Μοναχές για τα προβλήματα, ώστε να φέρουν αυτά που έφτιαχναν για δική τους χρήση, ή που ήξεραν να φτιάχνουν από τα σπίτια τους, σε μια μορφή που να είναι σύμφωνα με τους νόμους του εμπορίου; Πόσοι άλλοι συμβούλευσαν, πρότειναν, έκαναν κριτική, ενθάρρυναν οι αποθάρρυναν, ώστε τα αγνά προϊόντα της Μονής να μεταποιηθούν; Πόσες προτάσεις δεν έπεσαν στο τραπέζι για το πώς θα πουληθούν;

Το αποτέλεσμα μετράει.
Και το αποτέλεσμα ήταν ότι τα προϊόντα αυτά έφτασαν έξω από τον Άγιο Κωνσταντίνο στον Πειραιά.

Αν μένανε ως επίδειξη ικανοτήτων, ως ευγενής προσφορά σε μια δημόσια γιορτή, δεν θα ξέφευγαν ποτέ από αυτόν τον κύκλο.

Το παράδειγμα της Μονής και των νεαρών Μοναχών που έφυγαν από τον τόπο τους για να διαθέσουν την παραγωγή, ας μας γίνει μάθημα.


Έρρωσθε,

Βασίλης Γκάτσος