Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Προς την κα Λίτα Γεωργίου-Λιβανού: 12 λόγοι να σου πω ευχαριστώ..



12 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…
Με σεβασμό και μία απερίγραπτη, παράξενη οικειότητα που με απελευθερώνει, απολαμβάνοντας την αγάπη σου κ. Λίτα Γεωργίου-Λιβανού, νιώθω αξεπέραστη την ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο «ευχαριστώ», γιατί κι ετούτη τη χρονιά που φεύγει στάθηκες με ανιδιοτέλεια, ευαισθησία, διακριτικότητα σε μένα:
·         Υπέροχη σπιτονοικοκυρά, αναλαμβάνοντας εξ’ ολοκλήρου την πληρωμή των ενοικίων του σπιτιού μου στην πόλη που σπούδαζα.
·         Βοηθός στα μαθήματά μου, εξασφαλίζοντάς μου τα φροντιστήρια που πραγματικά είχα ανάγκη.
·         Επιδέξια χειρουργός, δίνοντας τη δυνατότητα στη μητέρα μου να χειρουργηθεί, όταν το Ταμείο που ήταν ασφαλισμένη δεν της κάλυπτε τα έξοδα και στον ανήμπορο παππού μου ένα τεχνητό πόδι.
·         Υπομονετική ακροάτρια και τρυφερή νοσοκόμα, δωρίζοντας συντροφιά και φροντίδα στα δύσκολα μερόνυχτα βογκώντας στο κρεβάτι του πόνου.
·         Σύμβουλος γεμάτη κατανόηση, κρατώντας με σφιχτά από το χέρι για να διαβώ πόρτες να μ’ εξετάσουν επιτροπές, προκειμένου να έχω τις παροχές που δικαιούμαι στην πατρίδα μου.
·         Γλυκύτατη παιδοκόμος, φροντίζοντάς με στο σπίτι μου ασφαλή μαζί με τ’ αδέλφια μου, όσο η μητέρα μου νοσηλευόταν.
·         Σύντροφος στα ψώνια και στη μοναξιά μου, γεμίζοντας τρόφιμα τα άδεια ντουλάπια του σπιτιού μας και στέλνοντάς μου κάρτες κι επιστολές.
·         Τεχνίτρα μοδίστρα, αγοράζοντάς μου καινούργια ρούχα ακριβώς στα μέτρα μου και περίσσια στο μέτρο της φαντασίας μου.
·         Καλαίσθητη διακοσμήτρια, στολίζοντας το σπίτι μου με κουρτίνες και χαλιά που τα είχα τόσο ανάγκη, γεμίζοντας με χρώματα και ζεστασιά το βλέμμα μου.
·         Άριστη κηπουρός και ξυλοκόπος, αγοράζοντας δέντρα και φυτά για τον κήπο του άνεργου πατέρα μου, στοιβάζοντας παράλληλα ξύλα στη μισογκρεμισμένη γωνιά της αυλής.
·         Εκπληκτική μαγείρισσα και ζαχαροπλάστισσα, προσφέροντάς μου περισσότερα από όσα επιθυμούσα να γευτώ.
·         Ειλικρινής φίλη, φίλη παραμυθιού, αγκαλιάζοντάς με με την αγάπη σου. Η ευημερία και η ευτυχία μου ήσαν παραμυθένιες.
ΔΩΔΕΚΑ ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ένα για κάθε μήνα της χρονιάς που φεύγει.
ΤΡΙΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΑΡΕΣ ΣΟΥ. Μία και παραπάνω για κάθε μέρα, του κάθε μήνα της χρονιά που φεύγει.
Με την ανάσα, το χρώμα, τον ψίθυρο, την αίσθηση της αγάπης σου.
                                                                                                ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
κ. Λίτα Γ. Λιβανού, κι ο σύζυγος και τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου και όλοι όσους αγαπάς, για να είμαστε κι εμείς καλύτερα.
Στην τοπική μας κοινωνία, δεκατρία χρόνια τώρα, η κ. Λίτα Γ. Λιβανού μετά από την πρόταση του τότε Δημάρχου Κρανιδίου κ. Δημήτρη Καμιζή (λίγους μήνες μετά τη δημιουργία της Εθελοντικής ομάδας «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ»)
ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΙ ΑΘΟΡΥΒΑ
Μας προσκαλεί και μας προκαλεί να γίνουμε κοινωνοί και μάρτυρες του σημαντικού φιλανθρωπικού της έργου.
Προσφέρει ασυνόρευτα, χωρίς διακρίσεις και όρους.
Ό, τι ευγενικότερο μπορεί να κάνει ένα ανθρώπινο πλάσμα για ένα άλλο.
ΘΕΡΜΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Ø  Για την εμπιστοσύνη της στα πρόσωπά μας
Ø  Για την αγάπη που μας προσφέρει και μας επιτρέπει να την προσφέρουμε κι εμείς
Ø  Που μάς ενώνει
Ø  Που μάς προσφέρει σιγουριά
Ø  Που μας γαληνεύει
Γιατί μονάχα η αγάπη είναι η δύναμη που μπορεί να μεταμορφώσει και να κάνει καλύτερο τον άνθρωπο και τη ζωή του
                                                            Με εκτίμηση
                                                             Άννα   Ζαφείρη
                                                              Λίτσα   Λαμπίρη
                                                              Ρούλα Λέκκα
                                                              Σοφία Τσαμαδού
                                                              Μαρία Παπαντωνίου