Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Πολυεθνικές εταιρείες τσοπάνηδων φοβούνται οι ντόπιοι

Μεγάλες κτηνοτροφικές εταιρείες από το εξωτερικό που ετοιμάζονται να εγκατασταθούν στην Ελλάδα φοβούνται οι ντόπιοι κτηνοτρόφοι, θεωρώντας ότι το έτος 2013 αποτελεί έτος – σταθμό για μεγάλες αλλαγές στον κλάδο τους. Οι ντόπιοι κτηνοτρόφοι δηλώνουν έτοιμοι να αντισταθούν.
Ο εκπρόσωπος του μπλόκου της Αργολίδας Νίκος Αγγέλου, μετά την  συνάντηση που είχε μαζί με συναδέλφους του με τους αρμόδιους υπουργούς αναλύει τις θέσεις του κλάδου και τους φόβους των κτηνοτρόφων για το μέλλον.


moriasnow 

Πίσω δε θα κάνω ούτε για να πάρω φόρα.

Απολύτως αποκαλυπτικό το σημερινό δημοσίευμα της Εφημερίδας ΕΘΝΟΣ  που χρόνια τώρα δίνει την μάχη κατά της διαπλοκής .
 Στο σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας με τίτλο «ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ» φωτογραφίζει δημοσιογράφο της πρωινής ζώνης της κρατικής τηλεόρασης με αριστερό προφίλ ο οποίος σύμφωνα με το ανυπόγραφο κείμενο αφορά περιπτώσεις διακίνησης μαύρου χρήματος και φοροδιαφυγής .
Αν αφορά στην εκπρόθεσμη κατάθεση του ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ του δημοσιογραφου καλό θα είναι να αναφερθεί  το ακριβές αδίκημα.
Αν ο συντάκτης - ο οποίος δε είναι και πολύ περήφανος για το ρεπορτάζ  του γι αυτό και δεν το υπογράφει -έχει περισσότερα στοιχεία που αφορούν στις εμετικές κατηγορίες  καλό θα είναι  να τις αναφέρει συγκεκριμένα.
 Ο δημοσιογράφος της πρωινής ζώνης του κρατικού καναλιού εργάζεται ή εργάζονταν σε Γραφεία Τύπου Εταιριών ή Υπουργείων;
Ήταν μεσολαβητής αγοροπωλησιών δημόσιας περιουσίας σε ιδιώτες ;
Ήταν μεσολαβητής  ή συνεργάτης σε γραφεία τύπου ή σε άλλες θέσεις φανερές ή κρυφές  του ιδιωτικού τομέα ;
Μήπως  ο τραπεζικός λογαριασμός  περιείχε μόνο τον παχυλό μισθός που ελάμβανε από την Κρατική τηλεόραση (1200 μικτά);
Ποια είναι τελικά τα περουσιακά στοιχεία αυτού του περιβόητου δημοσιογράφου με αριστερό προφίλ, και ποιο είναι τελικά το έγκλημα του.
Το αυτοκίνητο χρώματος κόκκινου 1400 cc η βάρκα των 6.50 μέτρων και το σπίτι ιδιοκατοίκησης(της Ζηνοβίας) , ή το αριστερό προφίλ της δημοσιογραφικής γραφής.
 Γιατί δε γίνεται  τελικά αδίκημα η διαφορετική οπτική πόσο μάλλον η αριστερή για να τελειώνουμε ;
 Είναι φανερό καιρό τώρα ότι όσοι δημοσιογράφοι δεν μπαίνουν στο κοπάδι συγκεκριμένων πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων θα διώκονται  με κάθε μέσο και με κάθε τρόπο.
Να είναι φανερό όμως και στα χαλκεία ότι πίσω δε θα κάνω ούτε για να πάρω φόρα.
Και μόνος   σίγουρα δεν είμαι.
Έχω τους συναδέλφους μου και το Σωματείο μου.

Κώστας Αρβανίτης
Δημοσιογράφος Τακτικό μέλος  της ΕΣΗΕΑ 

Της τελευταίας στιγμής πράγματα

Του Βασίλη Γκάτσου
«.....Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού ΦΟΔΣΑ  κ. Σμυρνιώτης Ιωάννης ενημέρωσε τα μέλη του Δ.Σ. για τη σημαντική απόφαση που έλαβε το ΥΠΕΚΑ και αφορά στην έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης, με την οποία θα υποχρεούνται οι Δήμοι που δε διαθέτουν ΧΥΤΑ στη μεταφορά των σύμμεικτων απορριμμάτων σε αδειοδοτημένους ΧΥΤΑ άλλων περιοχών. Επίσης το Υπουργείο για την αποφυγή των προστίμων αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στο κλείσιμο και στην αποκατάσταση όλων των ενεργών ΧΑΔΑ.....»

Είναι προφανές ότι η ξαφνική ενεργοποίηση για προσωρινή λύση προέρχεται από τον κόμπο που έφτασε στο χτένι. Αρχίζουν να πέφτουν τα πρόστιμα από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, δεν γίνεται να τα αποφύγουμε, και έτσι άρον άρον το ΥΠΕΚΑ αποφάσισε να κλείσουν όλοι οι ενεργοί ΧΑΔΑ οι οποίοι πρέπει να αποκατασταθούν.
Πρόκειται μάλιστα να βγει σχετική ΚΥΑ με την οποία θα υποχρεούνται οι Δήμοι που δεν διαθέτουν ΧΥΤΑ στη μεταφορά των συμμείκτων απορριμμάτων σε αδειοδοτημένους ΧΥΤΑ άλλων περιοχών.
Η χώρα μας είναι χώρα της τελευταίας στιγμής. Όταν δεν πάει άλλο, προσπαθούμε με προχειρότητες να αποφύγουμε τα πρόστιμα. Το ίδιο θα κάνουμε και με την οδηγία 60 για την καλή κατάσταση των υδάτων κατά λεκάνη απορροής, το ίδιο θα κάνουμε και για όλες τις οδηγίες της ΕΚ για την θάλασσα και την αλιεία, γιατί ο μόνος σταθερός θεσμός είναι: όλα την τελευταία στιγμή, όταν δεν πάει άλλο, πάντα με πρόχειρο τρόπο.
Άρα όλοι ξέρανε ότι έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα, γιατί πάντα
έτσι γίνεται στη χώρα μας.

Ερωτήματα:
1). Γιατί δεν κρατάγαμε για 3-4 χρόνια τους ΧΑΔΑ που είχαμε στην Ερμιονίδα με όλα τα προβλήματά τους, ώσπου να δοθεί η ως άνω αναμενόμενη προσωρινή λύση;
2). Τόσοι Δήμοι στη χώρα κράτησαν μέχρι σήμερα τους ΧΑΔΑ τους, ο Δήμος Κρανιδίου γιατί έπρεπε να διαφέρει;
3). Τι κέρδισε η Ερμιονίδα με το να μεταφέρει το πρόβλημα των ΧΑΔΑ της στον Σταυρό, δημιουργώντας με μαθηματική ακρίβεια έναν νέο πολύ πιο επικίνδυνο ΧΑΔΑ, αναστατώνοντας την περιοχή και τα γύρω χωριά που δεν φταίγανε σε τίποτα;
4). Γιατί να πληρώσουν τόσα λεφτά οι δημότες για να δεματοποιείται η περιφερειακή και δημοτική βλακεία;
5). Αν ήθελε να διαφέρει ο Δήμος Κρανιδίου, γιατί δεν έφτιαχνε έναν ΧΥΤΑ δικό του;
6). Πόσο υπεύθυνη στάση ήταν η απόφαση του Δήμου Ερμιόνης να μεταφέρει στον ΧΑΔΑ του Σταυρού τα απορρίμματά του, έναντι των γύρω χωριών; Γιατί δεν έφτιαξε έναν δικό του ΧΥΤΑ αν ήθελε να διαφέρει;
7). Πώς ο νυν Δήμαρχος προεκλογικά προγραμμάτιζε μεταφορά των απορριμμάτων του Σταυρού σε άλλους ΧΥΤΑ, όταν κανένας νόμος δεν υποχρέωνε τους ξένους ΧΥΤΑ να πάρουν τα απορρίμματα;

Ασυνήθιστες φωτογραφίες,

σε περίεργες καταστάσεις!


Επιλέγει η Έλλη Βασιλάκη
Με μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι, ο ανώνυμος φωτογράφος του κόσμου απαθανατίζει σκηνές που ξεχωρίζουν είτε γιατί μεταφέρουν μηνύματα στους θεατές είτε επειδή παρουσιάζουν το μεγαλείο του κόσμου που ζούμε και την ομορφιά της φύσης, όπως δεν την έχουμε ξαναδεί. Ζώα και άνθρωποι γίνονται χωρίς να το θέλουν οι μεγάλοι «πρωταγωνιστές» της εικόνας και τη «μεταμορφώνουν» σε μια ασυνήθιστη φωτογραφία…

1. Καταστρέφοντας την ομοιομορφία!

perierga.gr - Κάτι περισσότερο από μια απλή εικόνα...


2. Κάνοντας μια στάση για νερό…

Χαριστικό παζάρι αλληλεγγύης απο το Αντιφασιστικό Αντιρατσιστικό Μέτωπο Αργολίδας





xaristiko-pazari_3-3-2013_antifasistiko_argolidas
.
Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ένα κομμάτι της κοινωνίας μας
βάλλεται απάνθρωπα και χρειάζεται τη στήριξη και την αλληλεγγύη όλων.
Τα χαριστικά παζάρια είναι μορφή κοινωνικής αντίστασης για αξιοπρεπή
διαβίωση και διεκδίκηση των δημοκρατικών μας δικαιωμάτων, είναι έκφραση
αλληλεγγύης απέναντι στην απειλή του εκφασισμού και της διάσπασης της
κοινωνίας μας, είναι πρόταση και στόχος!
Προσφέρουμε κάτι που δεν χρειαζόμαστε και είναι σε καλή κατάσταση για να

ΠΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΤΟΙΚΕΙ


ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ !!
Μαίρη  Φασιλή.


Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Καμπανούλες

της άνοιξης, στους Μύλους.



.

Π Α Ι Δ Ο Μ Α Ζ Ω Μ Α


Μια ανατριχιαστική φωτογραφία
Παιδιά προσηλυτίζονται στα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Το να εκθέτεις παιδιά του δημοτικού στη κομματική προπαγάνδα ενός ναζιστικού κόμματος είναι ηθικά εγκληματικό. Θυμίζει τη χιτλερική νεολαία και όλα αυτά τα παιδιά που χαιρετούσαν ναζιστικά.
Υπόβαλε κι εσύ καταγγελία στο Συνήγορο του Παιδιού  http://www.0-18.gr/contact-info

.
κατήχηση της Χρυσής Αυγής στα παιδιά Πηγή: www.lifo.gr
κατήχηση της Χρυσής Αυγής στα παιδιά Πηγή: www.lifo.gr

Το brand name Πελοπόννησος

Και το δικό μας του Αργοσαρωνικού

Στην παρουσίαση του κυρίου Τατούλη παραβρέθηκαν όλοι οι αντιπρόσωποι των Πελοποννησίων, για να δηλώσουν ότι όλοι  φέρουν αυτό το όνομα και το στηρίζουν, το όνομα της ομορφότερης περιοχής της Ελλάδας. Η κάθε επί μέρους περιοχή ξεχωρίζει, αλλά όλοι μαζί κοιτάνε να φέρουν τον επισκέπτη, τον τουρίστα, τον παραθεριστή, από θάλασσα, στεριά και αέρα πρώτα στην Πελοπόννησο.
Και μεις εδώ, οι του Αργοσαρωνικού, του ωραιότερου εκ των ωραιότατων μερών της Πελοποννήσου, έχουμε το δικό μας brand name και πρέπει να το στηρίξουμε με αγαστή συνεργασία και ενθουσιασμό.
Απαιτούνται ΚΟΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ των Δήμων Ερμιονίδας, Ύδρας, Σπετσών για να λυθούν ζωτικά προβλήματα του τόπου μας και αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η παρουσία της Μητροπόλεώς μας.
Να ξανακάνουμε τη θάλασσά μας παραγωγική, να δώσουμε λύσεις μόνιμες για τα απορρίμματα, το νερό ύδρευσης και άρδευσης, την καλλιεργήσιμη γη και τη μεταποίηση των προϊόντων της, την προστασία των δασών και τόσα άλλα. Να ξαναρχίσουμε να ζούμε από πραγματικά εισοδήματα πραγματικής εργασίας και όχι από την εκποίηση των πάντων. Να ζήσουμε την ζωή μας, όπως την ζούσανε οι παππούδες και πατεράδες μας, και όχι σαν παρακολουθουθητές της ζωής των άλλων.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος
 

"Η Μυθική Πελοπόννησος" παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής


Σε μία κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και με την παρουσία της υπουργού τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη παρουσιάστηκε από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη το brand name της Πελοποννήσου "Η Μυθική Πελοπόννησος".
Μία παρουσίαση που κατέπληξε το κοινό και καταχειροκροτήθηκε, ενώ αίσθηση προκάλεσε η προβολή δύο πολύ πετυχημένων βίντεο για την Περιφέρεια Πελοποννήσου ως τόπου προορισμού που μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις όλων των επισκεπτών και να προσφέρει την ευκαιρία για μοναδικές εμπειρίες.
Πολιτισμός, φυσικό περιβάλλον, γαστρονομία, άνθρωποι, τοπία,

Φρανσουα Βιγιόν:Ο «αλήτης» ποιητής


Του Γιάννη Λακούτση
Francois Villon,σκιά μου φίλη,
που ταπεινά καθώς οι γρύλλοι
ετραγουδούσες,
πόσο η ψυχή μου θα σ’ επόνει,
όταν σ’ επρόσμενε η αγχόνη
κι έκλαιαν οι Μούσες!

(Κόμησσα Άννα ντε Νοάιγ
Οι Σκιές μτφρ. Καρυωτάκης)


Ο Φρανσουά ντε Μονκορμπιέ, γεννήθηκε το 1431 σε μια φτωχή οικογένεια, στο Παρίσι. Σε μικρή ηλικία έμεινε ορφανός και την μόρφωσή του ανέλαβε ο μακρινός συγγενής του, Γκιγιόμ Βιγιόν,ιερέας, άνθρωπος των γραμμάτων. Από το 1456 και ύστερα ο ποιητής χρησιμοποιεί το επίθετο του θετού του πατέρα. Στην ηλικία των 12 ετών, φοιτά στο πανεπιστήμιο και 21 ετών, παίρνει πτυχίο ως Δάσκαλος των Τεχνών, και συνεχίζει τις σπουδές του, σε κάποια ανώτατη σχολή πιθανώς στη Νομική. Η ανεμελιά και η σκανταλιά θα δώσουν γρήγορα τη θέση τους στο έγκλημα, στη ληστεία, στην προστασία γυναικών.
Η παρέα του, είναι όλα τα μέλη του Παρισινού υπόκοσμου.
Μπλέκει με τη φοβερή συμμορία των «Κοκιγιάρ» από τους οποίους μαθαίνει το γλωσσικό ιδίωμα « ζαργκόν» στο οποίο έγραψε και ορισμένες από τις μπαλάντες του. Σ’ αυτές δίνει συμβουλές στους φίλους, πώς να κάνουν τις δουλειές τους, χωρίς να τους πιάνει η αστυνομία.
Ο «αλήτης» ποιητής φτάνει σε άθλια κατάσταση στην πόλη Μπλουά.
Εκει ο Κάρολος , Δούκας της Ορλεάνης, αξιόλογος ποιητής, του προσφέρει άσυλο. Η περίφημη «Μπαλάντα του ποιητικού διαγωνισμού του Μπλουά», γράφτηκε εκείνη την περίοδο, σε ποιητικό διαγωνισμό που οργάνωσε ο Κάρολος.
Το 1462, καταδικάζεται σε απαγχονισμό, ο οποίος μετατρέπεται σε δεκάχρονη εξορία. Μετά από αυτό το σημείο κανείς δεν έμαθε που, πότε και πως πέθανε.
Ανάμεσα στις μπαλάντες ξεχωρίζουν η « Μπαλάντα των Παροιμιών»,

Συμπέρασμα

Του Βασίλη Γκάτσου
«...Κατά συνέπεια, πλέον, δεν έχει νόημα η λειτουργία της  δεματοποίησης σύμμεικτων απορριμμάτων, απλά και μόνο για να ανεβάζει το κόστος της διαχείρισης των απορριμμάτων.....»

Δηλαδή είχε ποτέ νόημα; Μπορεί κάποιος να προσδιορίσει ποια χρονική περίοδο είχε νόημα, ώστε πλέον να μην έχει; Είχε επί δημαρχίας κυρίου Σφυρή και αντιπολιτεύσεως κυρίου Λάμπρου, είχε επί σημερινής κυρίου Καμιζή και αντιπολιτεύσεως κυρίου Σφυρή και φυσικά αντιδημαρχίας Αγαπητού Αντιδημάρχου; Μπορεί εις εκ των αναφερομένων να μας δώσει να καταλάβουμε «το νόημα της λειτουργίας της δεματοποίησης σύμμεικτων απορριμμάτων»;
Καιρό τώρα προσπαθώ να τονίσω ότι η δεματοποίηση του Σταυρού εξ αρχής ήταν μία βλακεία.... εις υγείαν των κορόιδων. Ο νόμος ορίζει ότι ένα απόβλητο αν το τυλίξεις σε χαρτί, αν το βάλεις σε βαρέλι, αν το τυλίξεις με πλαστικό, δεν παύει να είναι απόβλητο όμως γίνεται απόβλητο και το περίβλημά του. Δηλαδή είναι το ίδιο να έχεις έναν ΧΑΔΑ με δεματοποιημένα απόβλητα, με έναν ΧΑΔΑ με χύμα απόβλητα. ΧΑΔΑ είναι και τα δύο κατά τον νόμο. Η μόνη διαφορά είναι ότι τη δεματοποιημένη βλακεία την πλήρωσαν (υποχρεώθηκαν να την πληρώσουν οι δημότες Ερμιόνιδας μέσω του Δήμου τους). Πιστεύω ότι ο Δήμος πρέπει να αναθέσει σε ένα δικηγορικό γραφείο να διερευνήσει το θέμα από νομική άποψη και να διεκδικήσει την επιστροφή των χρημάτων που δόθηκαν για δεματοποίηση στους δημότες Ερμιονίδας. Χωρίς αμοιβή δικηγόρων, κατά το αμερικάνικο σύστημα, αν κερδίσουν την υπόθεση, η αμοιβή τους να είναι το 30% του ποσού που θα επιστραφεί στους δημότες.
Και εντάξει, για τα χύμα να πληρώσουν το κόστος μεταφοράς και το εισιτήριο εισόδου σε ΧΥΤΑ οι δημότες Ερμιονίδας. Αλλά για τα

"Η Χαρτοπαίχτρα" του Δ. Ψαθά απο τον ΘΟΕ


Zumbathon®

«Κάθε βήμα σου δίνει χαρά»

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική εταιρεία «Εκδρομή της Αγάπης» σε συνεργασία με πιστοποιημένους Zumba® Instructors διοργανώνουν, το Σάββατο 9 Μαρτίου στις 17.30, τη φιλανθρωπική εκδήλωση Zumbathon® της αγάπης, στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ στο ΟΑΚΑ.


 Ένας 3ωρος μαραθώνιος Zumba® fitness, το πρόγραμμα χορού και γυμναστικής που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο και φυσικά και την Ελλάδα, αλλά και μία ευκαιρία κοινωνικής προσφοράς με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο, καθώς όλα τα έσοδα της εκδήλωσης θα δοθούν στην «Εκδρομή της Αγάπης» για την πραγματοποίηση δωρεάν εκδρομών και προγραμμάτων βιωματικής μάθησης για παιδιά και νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσχέρειες.

Πάνω από 60 πιστοποιημένοι εκπαιδευτές Zumba® θα βρεθούν στην ειδικά διαμορφωμένη σκηνή του ΟΑΚΑ για να συντονίσουν και να οδηγήσουν τους λάτρεις του χορού, κάθε ηλικίας, φύλου και ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης, σε ένα ξέφρενο 3ωρο πάρτι που θα αποτελέσει στήριγμα για παιδιά και νέους που το έχουν πραγματικά ανάγκη.
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Λίγα λόγια για την «Εκδρομή της Αγάπης»:
Η «Εκδρομή της Αγάπης» δημιουργήθηκε το 2010 από μία ομάδα νέων με σκοπό την ενίσχυση της πολύπλευρης ανάπτυξης παιδιών και νέων με κοινωνικές και οικονομικές δυσχέρειες μέσα από δωρεάν εκδροµές βιωµατικής µάθησης. Από τότε έως σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί με την συμμετοχή πάνω από 40 εθελοντών –έμπειρων σε θέματα κοινωνικής ένταξης 8 εκδρομές σε διαφορετικούς προορισμούς για πάνω από 200 παιδιά, σε συνεργασία με το Ζάννειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας, το Ίδρυμα Χατζηκώνστα, το

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ: ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ;

Επίσημη  ενημέρωση, έγινε πριν από λίγο, στην αποψινή συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Πελοποννήσου, στην Τρίπολη, στην οποία παρευρίσκονται ο Δήμαρχος Δημήτρης Καμιζής και ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Τσαμαδός, στην οποία  ανακοινώθηκε ότι:
  Με πρωτοβουλία της Κυβέρνησης, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ πλέον η μεταφορά των απορριμμάτων σε οργανωμένους ΧΥΤΑ για όσους Δήμους έχουν παράνομους ΧΑΔΑ και Δεματοποιητές σύμμεικτων απορριμμάτων. Το κόστος μεταφοράς και εισόδου στο ΧΥΤΑ, θα βαρύνει τους Δήμους. Ταυτόχρονα, οι Δήμοι θα επιλέξουν, μέσα από σύντομες διαδικασίες του Φορέα Διαχείρισης  Στερεών Αποβλήτων, τους ΧΥΤΑ αποδέκτες των σύμμεικτων απορριμμάτων, ανάλογα με το κόστος μεταφοράς (απόσταση) και τα τέλη εισόδου στον ΧΥΤΑ.

  Η λύση αυτή, είναι προσωρινού χαρακτήρα, μέχρι να λειτουργήσει το σύστημα ήπιας διαχείρισης των απορριμμάτων με: Διαλογή στην πηγή – Ανακύκλωση - Κομποστοποίηση και νόμιμη διαχείριση του στερεού υπολείμματος (R.D.F.). Μετά την λειτουργία αυτών των μονάδων ήπιας διαχείρησης, στους ΧΥΤΑ, θα μεταφέρεται μόνο το R.D.F.

  Κατά συνέπεια, πλέον, δεν έχει νόημα η λειτουργία της  δεματοποίησης σύμμεικτων απορριμμάτων, απλά και μόνο για να ανεβάζει το κόστος της διαχείρισης των απορριμμάτων. Με αυτό τον τρόπο, φαίνεται πλέον, ότι επιλύεται σε λογική βάση και το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στον Δήμο μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ 
dimermionidas 

Διαβάζουμε: "Η λύση αυτή, είναι προσωρινού χαρακτήρα". Πόσες φορές το έχουμε ακούσει και πόσες ακόμα φορές θα το ακούσουμε..

Συνέντευξη Μητροπολίτη κ.κ. Εφραίμ

 Διοικεί μία από τις πιο δύσκολες γεωγραφικά Μητροπόλεις της Ελλαδικής Εκκλησίας στην οποία πλέον οι επαρχίες της δεν συνδέονται ακτοπλοϊκά και οδικά. Γνωρίζει τη Μητρόπολη σπιθαμή προς σπιθαμή μια που είχε υπηρετήσει πριν την εκλογή του σε πολλές διοικητικές και καίριες θέσεις της τοπικής Εκκλησίας.
Τον προηγούμενο μήνα συμπλήρωσε δώδεκα χρόνια στο τιμόνι της Μητρόπολης κι αυτό στάθηκε αφορμή να του υποβάλλουμε κάποια ερωτήματα σε μια εποχή πολύ κρίσιμη για την πορεία της χώρας. Ο ίδιος περιοδεύοντας συχνά στις ενορίες της Μητροπολιτικής περιφέρειάς του αντικρίζει κατάματα τα οξυμένα προβλήματα της ανεργίας, της ανέχειας, της σίτισης πολλών απόρων, της αξιοπρεπούς επιβίωσης, ενώ προσπαθεί εδώ και χρόνια για τη σωστή λειτουργία των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων που υπάγονται στην Εκκλησία.
-Τον προηγούμενο μήνα συμπληρώσατε 12 χρόνια ποιμαντορίας στην Μητρόπολή μας. Ποιες σκέψεις σας δημιουργεί αυτό το γεγονός; Ποιος είναι ο απολογισμός αυτών των χρόνων σε λίγες γραμμές;
-Πρίν ἀπαντήσω στήν ἐρώτηση σας θά ἤθελα νά σᾶς εὐχαριστήσω γιά τήν πρωτοβουλία σας νά κουβεντιάσουμε μαζί γιά θέματα πού ἴσως ἐνδιαφέρουν τούς ἀγαπητούς ἀναγνῶστες  σας καί νά εὐχηθῶ ἡ παρουσία τῆς ἐφημερίδας σας νά εἶναι ἀφορμή γιά περισσότερη Δημοκρατία, γιά ἀνάδειξη προβλημάτων τοῦ Νησιοῦ, μέ τελικό στόχο, νά κινητοποιηθοῦν ὅλοι γιά τήν ἐπίλυση τους.
Καί τώρα στό ἐρώτημά σας γιά τόν ἀπολογισμό τοῦ ἔργου μιᾶς

«Εις το φως της ημέρας» μια ταινία του Τάκη Σπετσιώτη στην ΕΤ1


Την Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου στις 9 το βράδυ ,  επ΄ευκαιρία του έτους Καβάφη 2013, η ΕΤ1 προβάλλει την  τηλεταινία παραγωγής 1987,  "Εις το φως της ημέρας" ,  σε σκηνοθεσία  Τάκη Σπετσιώτη.

Μια ταινία που ο   Τάκης Σπετσιώτης, νεαρός τότε σκηνοθέτης, είχε γυρίσει για τη δημόσια τηλεόραση πάνω στο μοναδικό διήγημα του Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗ.  

Τηλεταινία μυστηρίου, του φανταστικού κινηματογράφου, σ΄ελληνικό περιβάλλον, που αξιοποιεί η δημόσια τηλεόραση.

Αναφορά γι αυτή την ταινία του,  εδώ

Ηθοποιοί: Γιώργος Κέντρος, Μιχάλης Κοπιδάκης, Γιώργος Χαραλαμπίδης.


    

Ένας αλεξανδρινός νέος στα τέλη του 19ου αιώνα βλέπει ένα φάντασμα στον ύπνο του και εντελώς ξαφνικά το συναντά και στο φως της ημέρας.

Η ΜΠΕ του χώρου Δεματοποίησης στον Σταυρό

Μόνον στην Ελλάδα γίνονται αυτά.
Του Βασίλη Γκάτσου
Όταν η Περιφέρεια έκανε εφαρμογή την ιδέα της για χώρο δεματοποίησης στον Σταυρό, σημειωτέον ότι θα εξυπηρετούσε και του γειτονικούς Δήμους, γνώριζε βέβαια ότι προηγείται η Έγκριση της ΜΠΕ και η ΑΕΠΟ με τους πρόσθετους περιβαλλοντικούς όρους. Το ελληνικό παράδοξο είναι ότι ο ελεγχόμενος είναι και ελεγκτής, δηλαδή η Περιφέρεια φτιάχνει τη ΜΠΕ μέσω ενός γραφείου μελετών και την υποβάλλει προς έγκριση στον εαυτό της! Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει.
Έτσι η Περιφέρεια έγραψε στην ΜΠΕ ότι τα δέματα δεν μπορεί να παραμένουν αποθηκευμένα στον Σταυρό πάνω από δύο χρόνια, και η ......Περιφέρεια το ενέκρινε.
Στη συνέχεια η ΜΠΕ ήρθε προς γνωμοδότηση στον τότε Δήμο Κρανιδίου, γνωμοδότηση η οποία δεν είναι δεσμευτική. Απλά ο Δήμος δίδει γραπτώς την γνώμη του. Με άλλα λόγια, δώσει δεν δώσει γνώμη, η ΜΠΕ εγκρίνεται ή απορρίπτεται. Άλλο πράγμα όμως, από πολιτική άποψη, είναι να πει ΝΑΙ στην ΜΠΕ ο Δήμος και άλλο πράγμα ΟΧΙ.
Η τότε συμπολίτευση με Δήμαρχο τον κύριο Σφυρή, είπε ΝΑΙ,

JBJ Soul Kitchen

Απίθανο εστιατόριο: Τρως και πληρώνεις όσο θέλεις!

Έλλη Βασιλάκη

Η ιδέα ανήκει στο γνωστό Αμερικανό τραγουδιστή Jon Bon Jovi, ενώ το «JBJ Soul Kitchen» σχεδιαζόταν επί δύο χρόνια και στεγάζεται σε ένα παλιό μηχανουργείο.
Βασικός σκοπός του καλλιτέχνη είναι να δώσει τη δυνατότητα στους κατοίκους της πόλης του να απολαύσουν ποιοτικό φαγητό και να πληρώσουν όσο αλλά και όπως θέλουν!

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Στους καταλόγους του εστιατορίου δεν υπάρχουν τιμές, ενώ αν κάποιος δεν έχει να πληρώσει για το μενού μπορεί να προσφέρει εθελοντική εργασία στο εστιατόριο, προετοιμάζοντας φαγητό, μαζεύοντας τα τραπέζια ή πλένοντας τα πιάτα.

 perierga.gr - Νέο εστιατόριο: Τρως και πληρώνεις όσο θέλεις!

Επιπλέον, όσοι επιθυμούν μπορούν να κάνουν μια δωρεά που θα καλύπτει το κόστος του φαγητού τους, το οποίο είναι 20€ για ένα μενού τριών πιάτων, προσφέροντας για παράδειγμα λαχανικά από τον κήπο τους, χειροποίητες σάλτσες ή ακόμη αβγά και ψωμί.

Ο ίδιος ο καλλιτέχνης δήλωσε για το καινοτόμο αυτό εστιατορικό concept:
«Σε μια εποχή που ένα στα πέντε νοικοκυριά ζει στο όριο της

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

«ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ»


 «ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ»
του Mark O' Brien
Άσε με να σε αγγίξω με τα λόγια μου
γιατί τα χέρια μου είναι υποτονικά,
σαν άδεια γάντια.
Άσε τα λόγια μου να χαϊδέψουν τα μαλλιά σου,
να γλιστρήσουν στην πλάτη σου και να αγγίξουν την κοιλιά σου.
Γιατί τα χέρια μου φέγγουν και πετούν
σαν τα βότσαλα,
αγνοούν τις ευχές μου και αρνούνται, πεισματικά,
να πραγματοποιήσουν τις κρυφές μου επιθυμίες.
Άσε τα λόγια μου να εισχωρήσουν στο μυαλό σου,
φέρνοντας δάδες.
Δέξου τα, πρόθυμα, μέσα στην ύπαρξή σου,
ώστε να σε χαϊδέψουν, απαλά, μέσα τους. 

Το ακούσαμε στην ταινία «THE SESSIONS» (ελληνικός τίτλος «Μαθήματα  Ενηλικίωση») του Ben Lewin και ήταν το αγαπημένο ποίημα του πρωταγωνιστή της, Mark O' Brien.
Στην αληθινή ιστορία του προαναφερόμενου, ποιητή, τετραπληγικού από τα 6 του χρόνια, αναφέρεται η ταινία. Μιας δυναμικής φωνής σ’ ένα παράλυτο σώμα που έζησε τη ζωή του μέρα τη μέρα, ανάσα με την ανάσα για 49 χρόνια!
Φύγαμε από τον κινηματογράφο μ΄ ένα γλυκό χαμόγελο, αφού ο σκηνοθέτης πέτυχε  να παρουσιάσει μια ευχάριστη και αξιοπρεπή δραματική ιστορία με χιουμοριστικά στοιχεία και ζωντανά χρώματα, προσεγγίζοντας με σεβασμό το θέμα, τους χαρακτήρες και τους ουσιαστικούς δεσμούς που αναπτύσσονται στο «ταξίδι του Mark για την ενηλικίωση», αποσπώντας υπέροχες ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές και τους δευτεραγωνιστές του. 

Γιάννης Σπετσιώτης – Τζένη Ντεστάκου

.

Ας προσέξουμε όλοι

Του Βασίλη Γκάτσου
Και η σκόνη που αφήνει ο πελάτης στο μαγαζί κέρδος είναι. (Σοφή παλιά παροιμία).
Η πώληση αρχίζει από την στιγμή που ο πελάτης βλέπει το κατάστημα (Σοφή νεότερη παροιμία).
Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. (Σοφή παλιά παροιμία).
Τον πελάτη και τα μάτια σου! (Σοφό management

Αγορά χωρίς πελάτες δεν υπάρχει. Και η αγορά είναι ανταγωνισμός: ποιος θα πάρει τον πελάτη. Και η λαϊκή αγορά τα έχει όλα:
Ανταγωνισμό σε ποιότητα, εξυπηρέτηση και τιμή.
Ο παραγωγός ή μικροέμπορας κάνει το παν να σε μπάσει στο κατάστημά του.
Φωνάζει, κρεμάει προϊόντα ψηλά να φαίνονται, έχει ευδιάκριτη τέντα, γιατί ξέρει ότι η πώληση αρχίζει από την στιγμή που τον εντοπίζεις. Ήδη πας προς τα κει ρίχνοντας κλεφτές ματιές γύρω στις τιμές των άλλων.
Επιδίωξη του καθένα να πάρει θέση με τα μέγιστα πλεονεκτήματα πώλησης.
Υπάρχει κανονισμός όμως, ώστε όλοι όσοι έχουν άδεια να μετέχουν ελεύθερα αλλά ισότιμα, ή σχεδόν ισότιμα, και δεν επιτρέπεται η ανάπτυξη μονοπωλίων και ολιγοπωλίων.
Εντός της λαϊκής λειτουργεί ο ανταγωνισμός, αλλά ως προς τον θεσμό της λαϊκής όλοι είναι συνάδελφοι. Πριν επιθυμήσουν να κατακλύζεται ο μπάγκος τους από πελάτες, επιθυμούν και φροντίζουν να κατακλύζεται η λαϊκή τους από πελάτες. Το όνομα της λαϊκής είναι και όνομα όλων.

Δεν διαφέρει σε τίποτα η ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ και τα ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ.
Το πρώτο θέμα είναι η περιοχή να κατακλύζεται από πελάτες,