Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

Ο Τάσος Τζανής υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος

Ο Τάσος Κ. Τζανής διεκδικεί με αξιώσεις μια θέση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου, ως εκπρόσωπος της Αργολίδας στον συνδυασμό του Πέτρου Τατούλη «Νέα Πελοπόννησος». Ας δούμε πώς παρουσιάζει ο ίδιος τον εαυτό του:
Γεννήθηκα στο Λυγουριό το 1958 και από το 1994 είμαι μόνιμος κάτοικος Ερμιόνης. Με τη σύζυγό μου Αργυρώ Α. Καρδάση
έχουμε αποκτήσει 3 γιούς.
ΣΠΟΥΔΕΣ:
Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με βαθμό «Λίαν Καλώς».
Είμαι πτυχιούχος του Κολλεγίου «Plato College» του Καναδά με βαθμό άριστα.
Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Διοίκηση Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (D.I.A.) του Πανεπιστημίου Concordia τουΚαναδά με βαθμό άριστα (Honour Student),
Είμαι πτυχιούχος επιπέδου Diploma στην Αγγλική γλώσσα .
Έχω παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια σε θέματα Διοίκησης στην Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, στην SINGULAR ΑΕ και στην PRC SA
-Έχω υπηρετήσει τη στρατιωτική μου θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός Οικονομικής ειδικότητας στην Πολεμική Αεροπορία.
-  Διαθέτω διδακτική εμπειρία σε Δημόσια και ιδιωτικά Κ.Ε.Κ. σε θέματα management marketing, χρηματοοικονομικών , στρατηγικού σχεδιασμού και διαχείρισης ανθρώπινων πόρων.
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ:
Έχω εργαστεί στα Εμπορικό τμήμα της εταιρείας ΑΕΕΠ Γ. ΜΑΜΙΔΑΚΗΣ & ΣΙΑ ως υπεύθυνος εκμετάλλευσης. Στην Εθνική Κτηματική Τράπεζα Ελλάδος ως εκπονητής μελετών βιωσιμότητας τουριστικών επενδύσεων. Στην ATE BANK επί 20 χρόνια, εκ των οποίων από το 2008 έως το 2012 ως Διευθυντής των καταστημάτων Ερμιόνης και Κρανιδίου.
Στην ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΕ από το 2012 έως σήμερα ως Διευθυντής του Καταστήματος Κρανιδίου.
Έχω διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Νομού Αργολίδας.
-Έχω δημοσιεύσει άρθρα-εργασίες στο περιοδικό του Επιμελητηρίου Αργολίδας και σε Νομαρχιακού επιπέδου εφημερίδες σε θέματα: Τουρισμός, Διοίκηση και αυτοδιοίκηση, Δημόσιο, Δημόσιες επιχειρήσεις και ανάπτυξη, άρθρα περί Αναπτυξιακών Εταιρειών κ.α.
-  Στην πολύχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά έχω διατελέσει:
Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Επιδαύρου
Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ερμιονίδας
Επί 8 χρόνια Νομαρχιακός Σύμβουλος Αργολίδας.

Τώρα, μαζί με τον Πέτρο Τατούλη για μια Πελοπόννησο ακόμα πιο δυνατή, για μια Αργολίδα ακόμα πιο διεκδικητική, αντάξια της ιστορίας, του πολιτισμού και του κάλλους της!