Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Με την «φωνή του Τάσου Τζανή», η Ερμιονίδα στην Περιφέρεια

Μια σημαντική και ευχάριστη, πολιτική εξέλιξη, δρομολογήθηκε για την περιοχή, της Ερμιονίδας. Ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος κ. Τάσος Τζανής,  υπό την παράταξη του κ. Πέτρου Τατούλη, εξελέγη και θα εκπροσωπήσει με αξιώσεις, την κατά γενική ομολογία, αδικημένη σε περιφερειακό επίπεδο, Ερμιονίδα… Ο νεοεκλεγείς Περιφερειακός Σύμβουλος, κ. Τάσος Τζανής, δήλωσε στην «Ενημέρωση Πελοποννήσου»: "Είμαι χαρούμενος, που ο λαός της Ερμιονίδας και της Αργολίδας γενικότερα, μου έδωσαν την δυνατότητα, να εκπροσωπήσω τις προσδοκίες τους, από τη θέση του Περιφερειακού Συμβούλου. Ειδικότερα για την Ερμιονίδα, εκτιμώ πως ήταν μια θετική εξέλιξη, δεδομένου ότι, από δω και στο εξής, θα έχει την δική της φωνή και εκπροσώπηση, στην περιφέρεια της Πελοποννήσου.
Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, χάριν στην ώθηση που μου έδωσε η προτίμηση του κόσμου, να συμβάλω  εκ της θεσμικής μου ιδιότητας, ώστε να έρθει η Ερμιονίδα, πιο κοντά, στην πραγματική θέση που της αξίζει, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, διοικητικά, αναπτυξιακά, πολιτιστικά…» 
enimerosipeloponnisou