Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Η Απάντηση του κ.Κατσαΐτη στο Δελτίο τύπου του κ.Σφυρή


Mε ειδοποιησαν για το παρακατω κειμενο στην σελιδα της ΔΗΣΥΕΡ
1.Ο κ Δημαρχος γνωριζει το τηλεφωνο μου το σπιτι μου και σημερα ημουν ολο το πρωι στο  Κρανιδι και ολο το απογευμα στο σπιτι μου.
Το ιστολογιο μου δεν ειναι ανενεργο ουτε και εγω εξ αλλου ανενεργος πολιτης. Το ιστολογιο μου λεγεται

Οικολογική Εναλλακτική Πρωτοβουλία Ερμιονίδας

και το url ειναι sikam.wordpress.com Δεν ειναι τυχαιο που δεν αναφερεται ο τιτλος του ιστολογιου μου αλλα το url
2.Την καταγγελια την εκαναν δυο  συγκεκριμενες  οικογενειες  Ρομα που φυσικα δεν θα αποκαλυψω εδω γιατι θα υποστουν συνεπειες.
3.Με μηνυσεις και απειλες δεν λυνεται το προβλημα.Στην παλαιοτερη θητεια του ο κ Σφυρης ειχε προσπαθησει να διωξει με την αστυνομια
τους Ρομα.Ειχαν μηνυθει μαλιστα ανθρωποι που στο δικαστηριο αθωωθηκαν με την συμπαρασταση εκπροσωπων τοπικων φορεων .
4.Τα παιδια Ρομα εχουν μεινει χωρις εμβολια και αρα δυνατοτητα εγγραφης στο σχολειο
5.Οι Ρομα ζητουν εδω και χρονια εγγραφως και ενυπογραφα να τους πουν που μπορουν να εγκατασταθουν.
6.Μολις τωρα με πληροφορησαν για την αναρτηση πηρα στο αστυνομικο τμημα και απο εκει μου ειπαν να καλεσω την εισαγγελια αυριο το πρωΐ γιατι στο ΑΤ Κρανιδιου δεν εχει υποβληθει καμια μηνυση
7.Θεωρω την αναρτηση αυτη εκφοβιστικη και την μηνυση (αν εχει υποβληθει στ αληθεια) προσπαθεια πολιτικης  διωξης.Γιατι δηλωμενα αντιτιθεμαι στις πολιτικες της ΔΗΣΥΕΡ εδω και χρονια και οχι μονο για την διαχειριση των απορριμματων.Γιατι ειμαι σε διαφορετικο πολιτικο χωρο απο αυτον του κ Σφυρη και του κ Τατουλη.
Απο την επομενη των εκλογων ο κ Σφυρης με δηλωσεις του εκτοξευσε απειλες κατα οσων τον αμφισβητουν και μαλιστα με βαρυτατους χαρακτηρισμους.Δηλωνεται εξ αλλου πως η τιμωρια μου θα ειναι παραδειγματικη.Για ποιον;
Ειμαι ετοιμος.
Και ελπιζω αυτη η ιστορια να φερει στην επιφανεια με στοιχεια  τους διωγμους και το δραμα που ζουν οι Ρομα συμπολιτες μας.
Γερασιμος Κατσαΐτης
http://hermionida.blogspot.gr/2014/10/blog-post_14.html