Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

“Προορισμός … η ευτυχία!” Την Κυριακή 18 Ιανουαρίου στις 11:30

Βιβλιοθήκη Ανθός


Posted: 16 Jan 2015 04:20 AM PST

“Προορισμός … η ευτυχία!”
Εργαστήριο με την ψυχολόγο Ελισάβετ Γεωργίου
στη Βιβλιοθήκη Ανθός του Φουγάρου



Το ταξίδι της ζωής μου… συνεχίζεται και προορισμό έχει την ευτυχία!
Τα όργανα πλεύσης που χρησιμοποιεί ο καπετάνιος για να μην φεύγει από την πορεία του θα χρησιμοποιηθούν και στο δικό μας ταξίδι. Σε κάθε συνάντηση θα μαθαίνουμε και νέα εργαλεία..
§  Πυξίδα μου … η διαίσθηση
§  Τα κιάλια, ο φακός … και οι πραγματικές διαστάσεις στα γεγονότα της ζωής 
§  Στο τιμόνι … της ζωής μου εγώ
§  Τα σωσίβια … που με στηρίζουν στις δύσκολες στιγμές μου
§  Το ραντάρ …δείχνει εμένα και τους άλλους 
§  Στο χάρτη … προορισμός μου είναι η ευτυχία

Ελάτε να σχεδιάσουμε την πορεία μας                                                                           
 με μοναδικό προορισμό την ευτυχία!


Κυριακή 18 Ιανουαρίου στις 11:30
επόμενες συναντήσεις  1/02, 15/02, 1/03

Συμμετοχή 8€ για κάθε δίωρη συνάντηση
50% ΕΚΠΤΩΣΗ
για μαθητές, φοιτητές, πολύτεκνους, ανέργους και πολίτες άνω των 65 ετών

Κρατήσεις:  2752047380,  info@fougaro-library.gr

Η Ελισάβετ Γεωργίου είναι ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια και σύμβουλος επαγγελματικής καθοδήγησης.  Είναι πτυχιούχος ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο  και εξειδίκευση στη ψυχοθεραπεία Gestalt .Από το 2006 συνεργάζεται με το Σύλλογο Καρκινοπαθών "Αλληλεγγύη" παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε ασθενείς και φροντιστές ενώ παράλληλα συντονίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εθελοντών φροντιστών μακροχρόνια ασθενών.  Από το 2010 έχει ιδρύσει και διευθύνει το Κέντρο Συμβουλευτικής & Προσανατολισμού Be YourSelf (www.be-yourself.gr) όπου παρέχει υπηρεσίες Συμβουλευτικής, Εκπαίδευσης & Ψυχοθεραπείας, ατομικά ή ομαδικά, σε εφήβους και ενήλικες, επιχειρήσεις, σχολεία, MKO και ΚΕΚ σχετικά με Διαχείριση Επαγγελματικών & Προσωπικών Κρίσεων (πένθος, ασθένεια, απώλεια εργασίας κ.ά.), Διαχείριση Άγχους, Συμβουλευτική Καριέρας, Επαγγελματικό Προσανατολισμό, Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων, Προσωπική Ανάπτυξη & Ψυχοθεραπεία. Δραστηριοποιείται στην Αθήνα και το Άργος.