Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Και τώρα λοιπόν; Τι;




Του Γιάννη Λακούτση

 « -Γιατί μέσα στη Σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν».                                               
                                              (Καβάφης)

Ψηφίζω η όχι;  Αφού το αποτέλεσμα των εκλογών  αφορά αποκλειστικά και μόνο μερικούς κομματάνθρωπους, που θα τακτοποιηθούν στις πλέον καλοπληρωμένες θέσεις και κανέναν άλλον, γιατί να ψηφίσω; Γιατί να υποκύψω στη σαγήνη  ψεύτικων διλημμάτων, για άλλη μια φορά, πιστεύοντας ότι η ψήφος μου θα κάνει διαφορά; Μήπως   με την ψήφο μου συμβάλλω την εδραίωση του φασισμού τους; Του φασισμού της «δημοκρατίας» τους; Γιατί τι άλλο είναι ένας φασισμός που επιβάλλεται με « δημοκρατικές» διαδικασίες, την παραπλάνηση και την προπαγάνδα. Εκτός και αν δημοκρατία σημαίνει: γενοκτονία ενός λαού, αυτοκτονίες, δήμευση περιουσιών, εξαθλίωση.
Γιατί, παρακαλώ, να είναι φασίστες οι της Χρυσής Αυγής, ενώ τα κόμματα που συνέβαλαν στη σημερινή γενοκτονία του ελληνικού λαού να είναι δημοκράτες; Επειδή οι πρώτοι φοράνε μαύρες στολές, χαιρετάνε ναζιστικά και δολοφονούν εν ψυχρώ, ενώ οι δεύτεροι φοράνε κουστούμια  και δολοφονούν από απόσταση; 
Γιατί, λοιπόν,  συμμετέχω, σε κάτι που δεν πιστεύω και που θεωρώ ότι είναι σάπιο; Είναι μια κακιά συνήθεια, η ένα έθιμο μέσα σε τόσα άλλα;
Αλλά είτε  ψηφίσω είτε όχι, το αποτέλεσμα είναι προαποφασισμένο, από άλλους, που φροντίζουν πριν από εμένα για εμένα.


ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ

Οι σιωνιστικές εταιρείες οργάνωσαν το 1897συνέδριο στη Βασιλεία, στο οποίο έθεσαν τις βάσεις ενός προγράμματος κατακτήσεων. Τα διάφορα τμήματα του συνεδρίου, τα Πρωτόκολλα, θα ανακοινώνονταν μόνο σε κάποιους μυημένους.
Τον Αύγουστο του 1906, κυκλοφορεί σε μετάφραση ένα απόσπασμα από ρωσικό βιβλίο, που βρισκόταν στο Βρετανικό Μουσείο, με τίτλο « Το Μεγάλο εντός του Μικρού και ο Αντίχριστος ως άμεση πολιτική δυνατότητα».Η μετάφραση αυτή εκδόθηκε  τον Δεκέμβριο του 1919 με τίτλο « Ο ιουδαϊκός κίνδυνος, Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών». Λόγω ενός αφιερώματος των Times, το βιβλίο έγινε ανάρπαστο. Στη Ρωσία η πρώτη  έκδοση ήταν του καθηγητή Σέργιου Νίλους και έγινε το 1902, αλλά θα πρέπει οι εβραίοι να αγόρασαν όλα τα βιβλία στην
προσπάθειά τους να τα  εξαφανίσουν, χωρίς να το κατορθώσουν. Για το πώς βρέθηκαν τα  φυλλάδια  αυτά που περιείχαν αποσπάσματα αυτών των πρακτικών, στα χέρια του εκδότη, δυο εκδοχές υπάρχουν. Η πρώτη, θεωρεί ότι τα αντέγραψε κάποια γυναίκα, σύζυγος η ερωμένη ενός μυημένου από τους συντάκτες και τα παρέδωσε σε χριστιανό. Η δεύτερη, ότι εκλάπησαν από χρηματοκιβώτιο. Κλοπή εγγράφων αναφέρεται πράγματι, το 1901, από το σιωνιστικό συμβούλιο, το οποίο παραπονείται για το ότι οι βέβηλοι θα γνωρίσουν τα μυστικά των Πρωτοκόλλων.
Τα Πρωτόκολλα είναι είκοσι τέσσερα. Φαίνεται, πως εκείνο που ενδιέφερε τον συγγραφέα, ήταν να εκθέσει  τους αντικειμενικούς σκοπούς που επιδιώκει από αρχαιότατους χρόνους και τις λεπτομέρειες του τελικού σχεδίου δράσης, για την κατάκτηση της παγκόσμιας εξουσίας.
(Μερικά αποσπάσματα)

Πρωτόκολλο Α
…Η πολιτική ελευθερία είναι μια ιδέα και όχι πραγματικότητα. Πρέπει να γνωρίζει κάποιος να εφαρμόζει αυτή την ιδέα, όταν χρειάζεται να ελκύσει τις λαϊκές μάζες στο κόμμα του, εάν φυσικά το κόμμα του έχει θέσει στόχο να συντρίψει το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία.
Εδώ ακριβώς θα λάμψει ο θρίαμβος της θεωρίας μας: σύμφωνα με το νόμο της ζωής, άλλα χέρια αρπάζουν αμέσως τα χαλαρωμένα ηνία της εξουσίας, επειδή η τυφλή δύναμη του λαού δεν μπορεί να μείνει ούτε μία ημέρα χωρίς ηγέτη και επειδή η νέα εξουσία το μόνο που κάνει είναι να καταλαμβάνει τη θέση της προηγούμενης που έχει φθαρεί από το φιλελευθερισμό.
…Η πολιτική δεν έχει τίποτα κοινό με την ηθική. Η κυβέρνηση που επιτρέπει να οδηγείται από την ηθική δεν είναι πολιτική και επομένως η εξουσία της είναι εύθραυστη. Εάν κάποιος θέλει να επικρατήσει, πρέπει να είναι και πανούργος και υποκριτής…
…Χωρίς απολυταρχία είναι αδύνατο να υπάρξει πολιτισμός. Ο πολιτισμός δεν είναι έργο της μάζας αλλά του ηγέτη της, όποιος και αν είναι αυτός…
…Στην πολιτική πρέπει να γνωρίζουμε να οικειοποιούμαστε την ιδιοκτησία των άλλων χωρίς δισταγμό, εφόσον με το μέσο αυτό μπορούμε να επιτύχουμε την υποταγή και να κατακτήσουμε την εξουσία…
…Το πλήθος είναι μια τυφλή δύναμη, εκείνοι τους οποίους εκλέγει για να τον κυβερνήσουν είναι εξίσου τυφλοί με το ίδιο, ο μυημένος, ακόμα κι αν είναι ηλίθιος, μπορεί να κυβερνήσει, ενώ όσοι δεν είναι μυημένοι, ακόμα και αν είναι ευφυείς, δεν κατέχουν τίποτα από πολιτική…

Πρωτόκολλο Β
…Οι διοικούντες που προέρχονται από το λαό, αλλά είναι εξουσιοδοτημένοι από εμάς ανάλογα με το δουλικό χαρακτήρα τους, δεν θα είναι προετοιμασμένοι για τη διακυβέρνηση της χώρας. Έτσι, εύκολα θα γίνουν πιόνια στο παιχνίδι μας, στα χέρια των σοφών και ευφυών συμβούλων μας, των ειδικών μας, οι οποίοι από την παιδική τους ηλικία ανατράφηκαν με σκοπό να διοικήσουν ολόκληρο τον κόσμο…

Πρωτόκολλο Γ
Με τη δική μας καθοδήγηση ο λαός κατέστρεψε την αριστοκρατία, που τον προστάτευε και ήταν η φυσική μητέρα τροφός του και της οποίας το συμφέρον ήταν συνυφασμένο με την ευημερία του λαού. Τώρα που η αριστοκρατία έχει πλέον καταστραφεί, ο λαός βρίσκεται κάτω από το ζυγό τυχάρπαστων λωποδυτών που πλούτισαν και τον καταπιέζουν. Εμείς εμφανιζόμαστε σαν απελευθερωτές του εργάτη, όταν του προτείνουμε να προσχωρήσει στις τάξεις των σοσιαλιστών, των κομμουνιστών, των αναρχικών, τους οποίους υποστηρίζουμε προφασιζόμενοι πάντοτε την αλληλεγγύη μεταξύ των μελών του κοινωνικού μασονισμού μας…
…Καθοδηγώντας τα πλήθη με την αθλιότητα και το φθονερό μίσος που γεννά η πείνα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια τους για να συντρίψουμε ολοκληρωτικά όσους αντιστέκονται στους σκοπούς μας…
…Και όταν με όλα τα κρυφά μέσα που διαθέτουμε, με τη δύναμη του χρυσού που είναι όλος στα χέρια μας, θα έχουμε προκαλέσει γενική οικονομική κρίση, θα εξαπολύσουμε μεγάλα πλήθη εργατών σε όλες ταυτόχρονα τις χώρες της Ευρώπης…

Πρωτόκολλο Ε
Για να χειραγωγήσουμε την κοινή γνώμη πρέπει να εκτελούμε περίπλοκους χειρισμούς εκφράζοντας για μεγάλο χρονικό διάστημα πολύ αντιφατικές γνώμες, με αποτέλεσμα να χαθούν οι χριστιανοί στο λαβύρινθό τους και να πιστέψουν ότι καλύτερα είναι να μην έχει κανείς άποψη για την πολιτική. Αυτά είναι ζητήματα που δεν πρέπει να γνωρίζει η κοινωνία, αλλά μόνο εκείνος που την κυβερνά…

Πρωτόκολλο Ι
Όπως ο Τύπος, έτσι και το κοινοβουλευτικό βήμα καταδίκασε σε αδράνεια και αδυναμία τους βασιλιάδες. Τους έκανε άχρηστους και αυτό εξηγεί γιατί έχουν ανατραπεί. Αυτόν που βασιλεύει τον αντικαθιστούμε με μια γελοία κυβέρνηση,
που έχει πρόεδρο κάποιον από το πλήθος, ανάμεσα από τα δημιουργήματά μας, τους αιχμαλώτους μας…
Αναμφίβολα, η εξουσία της κυβέρνησης θα γίνει στόχος όλων των επιθέσεων. Εμείς όμως για να τη βοηθήσουμε θα της δώσουμε το δικαίωμα να καταφεύγει σε λαϊκό δημοψήφισμα με εξασφαλισμένη από τα πριν πλειοψηφία, η οποία πάντοτε θα υπηρετεί τυφλά τα σχέδιά μας…

Πρωτόκολλο ΚΑ
Εκμεταλλευόμαστε τη διαφθορά όσων διοικούν και την αμέλεια όσων κυβερνούν για να εισπράττουμε ποσά διπλάσια, τριπλάσια και ακόμα μεγαλύτερα δανείζοντας στις κυβερνήσεις των χριστιανών χρήματα που θα μπορούσε το κράτος να μην τα έχει καθόλου ανάγκη…

Ολόκληρο το βιβλίο « Τα Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών»  ΕΔΩ