Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ




ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ

Δεν μπορώ να σου δώσω λύσεις για όλα τα προβλήματα της ζωής σου,
ούτε έχω απαντήσεις για τις αμφιβολίες και τους φόβους σου.
Όμως μπορώ να σ’ ακούσω και να τα μοιραστώ μαζί σου.

Δεν μπορώ ν’ αλλάξω το παρελθόν ή το μέλλον σου.
Όμως όταν με χρειάζεσαι θα είμαι εκεί μαζί σου.

Δεν μπορώ να αποτρέψω τα παραπατήματά σου.
Μόνο μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου να κρατηθείς και να μην πέσεις.

Οι χαρές σου, οι θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου δεν είναι δικές μου.
Όμως ειλικρινά απολαμβάνω να σε βλέπω ευτυχισμένο.

Δεν κρίνω αποφάσεις που παίρνεις στη ζωή σου.
Αρκούμε να σε στηρίξω, να σου δώσω κουράγιο και να σε βοηθήσω
αν μου το ζητήσεις.

Δεν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις.
Όμως θα προσφέρω τον ελεύθερο χώρο που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις

Ποίημα αγνώστου ποιητή.

Δημήτρης Τουτουντζής

Οι Έλληνες πολιτικοί άντίγραφα των πολιτών




Καλημέρα σας!
Σας στέλνω ένα νέο άρθρο για ενημέρωσή σας, δημοσίευση, ανάρτηση ή προώθηση με τον κάτωθι τίτλο:
Οι Έλληνες πολιτικοί αντίγραφα των πολιτών
- ο εθνικός κίνδυνος -

Γεώργιος Εμ. Δημητράκης
 
Πολλά ακούμε για την οικονομική κρίση που διέρχονται οι ανεπτυγμένες κοινωνίες και η Ευρώπη εις την οποία ανήκουμε και εμείς ως χώρα. Τα γεγονότα όμως αυτά δεν είναι συνταρακτικά για τις Εταίρους μας. Διότι τα αίτια της κρίσης αυτής αντιμετωπίζονται από τις εκεί κοινωνίες με σοβαρότητα, νηφαλιότητα και υπευθυνότητα. Εξάλλου κάθε κρίση έρχεται αλλά και παρέρχεται μετά πάροδο μερικών χρόνων όταν  αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά με τα προαναφερθέντα εργαλεία και όπλα.Δυστυχώς εις την χώρα μας τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Διότι όλα αυτά τα οποία  βιώνουμε ως Λαός τα θεωρούμε απλώς συνταρακτικά, προσδίδουμε ιδιαίτερη έμφαση και υπερβολή, προβάλλοντας μόνο το προσωπικό μας πρόβλημα και την απειλή για το άτομο μας. Βλέπουμε το δένδρο και όχι το δάσος. Πόλις π.χ. Πολιτεία είναι το άθροισμα των πολιτών οι οποίοι αναδεικνύουν δια της ψήφου τους  πολιτικούς. Εις την κοινωνία υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων, οι έντιμοι και οι ανέντιμοι. Όμως όπως σε μία αρένα, ο αγώνας μεταξύ των δύο  αυτών κατηγοριών έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα την αδιαφιλονίκητη  πλέον επικράτηση ενός εξ αυτών. Τι συμβαίνει όμως εδώ και δεκαετίες εις την χώρα μας; Και γιατί; Δια διάφορους λόγους, εμείς οι σύγχρονοι Έλληνες, κυρίως μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, εις την πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε επαρκώς, ως οφείλομε, την ιστορική μας διαδρομή και γιατί οι αρχαίοι πρόγονοί μας ανεδείχθησαν δια της σοφίας των σε πρωταγωνιστές της ανθρωπότητας. Ο αυτοσεβασμός, αλλά και ο σεβασμός των άλλων λαών, αυτή η ισορροπία μεταξύ εσωστρέφειας και εξωστρέφειας, άνοιγε εις τους προσγειωμένους σοφούς προγόνους μας διάπλατα τις πόρτες προς την Οικουμένη. Η δημιουργία εκατοντάδων αποικιών σε άλλες περιοχές του τότε κόσμου είναι αποτέλεσμα της αποδοχής των σοφών Ελλήνων από τους άλλους Λαούς, όπως και η αποδοχή του Μ. Αλεξάνδρου, ο οποίος δεν επεκράτησε απλώς και μόνον δια της ευφυΐας του και γενναιότητας του μικρού εκστρατευτικού στρατεύματος του, αλλά και διότι οι άλλοι Λαοί δεν είχαν λόγο να αντισταθούνε εις την πνευματική ανωτερότητα των Ελλήνων. Κατά κοινή αποδοχή όλων, η Ευρώπη οφείλει την ύπαρξη της εις την Πατρίδα μας,  εις τους προγόνους μας. Για αυτόν το λόγο και μόνον μας ενέταξαν εις το νέο δημιούργημα που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση και Ευρωζώνη, δια την διασφάλιση της ευρωπαϊκής ειρήνης και ευμάρειας των Λαών, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και κυρίως για την κοινή αντιμετώπιση σοβαρών κρίσεων. Η ένταξη  του Λαού μας εις την Ε.Ε. έγινε όμως υπό την προϋπόθεση και την υπόσχεση διαρθρωτικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων για να γίνει η χώρα μας ισότιμο μέλος αυτής της οικογένειας. Διότι κατά την υπογραφή της Συμφωνίας Ένταξης η χώρα μας δεν ήταν ούτε εις το παραμικρό ισότιμο μέλος, όπως όμως προέβλεπε η Ιδρυτική Συμφωνία της Ρώμης. Ως εκ τούτου η Πατρίδα μας  αποτελεί την μοναδική εξαίρεση ένταξης μίας κοινωνικώς και οικονομικώς καθυστερημένης χώρας σε μία ισχυρή οικογένεια που

Η Φυσιολατρική Ομάδα Ερμιονίδας σας προσκαλεί στην πρώτη της εξόρμηση για το 2015

Πεζοπορία και κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας - Κυριακή 01-02-2015

Η Φυσιολατρική Ομάδα Ερμιονίδας σας προσκαλεί στην πρώτη της εξόρμηση για το 2015, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Ερμιιόνης και του Κρανιδίου.

Η πεζοπορία θα είναι κυκλική. Θα ξεκινήσει από το Μοναστήρι των Αγίων Αναργύρων, θα περάσουμε την περιοχή Δισκούρια (υπέροχη θέα προς τη θάλασσα), θα επισκεφτούμε το ιστορικό ξωκκλήσι Αγίας Τριάδος στην περιοχή της Πικροδάφνης, θα κάνουμε μια στάση στο πευκόδασος του Αγίου Ιωάννη Κρανιδίου, μετά θα περάσουμε από το παλιό ξωκκλήσι του Αγίου Βασιλείου, θα γνωρίσουμε το αρχαίο πέτρινο πηγάδι της Πικροδάφνης και θα καταλήξουμε πίσω στο Μοναστήρι των Αγίων Αναργύρων.
Από εκεί θα φύγουμε με τα οχήματά μας για την ταβέρνα του Πολίτη,

Συλλογή υπογραφών για την δημιουργία Σπιτιού των Γυναικών

Καλημέρα . Οι υπογραφές μας ακούγονται και μετράνε στη βουλή! Έχουμε λόγο! Έτσι υπάρχουμε...   με αξιοπρέπεια !
Γιούλα Πουλή 


Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2015

Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης πρόσκληση

Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης έχει την χαρά να σας προσκαλέσει στο καλωσόρισμα της νέας Καλλιτεχνικής χρονιάς και στην κοπή της πίτας του Συλλόγου μας, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου και ώρα 12 το μεσημέρι, στο Café ¨Εν Λευκώ¨ στα Μανδράκια της Ερμιόνης.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου

Το πιο επιθυμητό εξαγωγικό προϊόν

Για αυτούς που το εισάγουν φυσικά.

Μια ελληνική οικογένεια, με θυσίες σπούδαξε δύο παιδιά στα ελληνικά ΑΕΙ. Με έξοδα δικά τους και φυσικά των ΑΕΙ δηλαδή του κράτους, δηλαδή των φορολογουμένων. Και τα δύο με καλά Αγγλικά, και με καλή γνώση μίας ή και δύο ακόμη ξένων γλωσσών, με καλό βαθμό πτυχίου, μεταπτυχιακού και διδακτορικού.
Δουλειές πουθενά. Το επίτευγμα ΝΔ, ΠΑΣΟΚ με την στήριξη της Αριστεράς, άρα σε επίπεδο ψηφοφόρων, όλων μας. Το μόνο μέλλον ... με εγγύηση είναι η μετατροπή τους σε αφισοκολλητές και η ένταξή τους στην παράταξη, και μετά βλέπουμε, δηλαδή πια δεν βλέπουμε ούτε προς τα κει φως.
Η Γερμανία πληθυσμιακά φθίνει. Η οικονομία της μόνο με τους νέους μας μπορεί να έχει καλό μέλλον. Η χώρα τους συγχρόνως αυξάνει τον πληθυσμό της με ανθρώπους επιπέδου.... με ξένα έξοδα.

Προσφορά και ζήτηση. Εμείς προσφέρουμε και αυτοί κάνουν κωλοτούμπες δηλαδή την τύχη τους.

Προϊόντα δεν παράγουμε για να έχουμε για εξαγωγή. Παράγουμε όμως νέους με ισχυρό Brand name τρομάρα μας! Έτσι αυξάνουμε τις εξαγωγές μας! Άλλωστε ζούμε την εποχή της γνώσης! Παράγουμε ανθρώπους προς εξαγωγή!
Το μπράβο σε μας ή στους Γερμανούς;

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

Ο γαστρονομικός πολιτισμός στην αρχαιότητα



Του Γιάννη Λακούτση
Πολλές είναι οι περιγραφές των αρχαίων συγγραφέων, για τον τρόπο ζωής των πολιτών εκείνης της εποχής και κατ’ επέκταση της διατροφής τους. Ο βασικός πληροφοριοδότης μας, είναι ο σοφιστής, φιλόσοφος και ρήτορας Αθήναιος, ο οποίος κατέχει υψηλή θέση στη γραμματολογία εξαιτίας του σπουδαίου 15τομου έργου του, «Δειπνοσοφιστές». Κατά τον Φιλήμωνα, ( ποιητής, κωμωδιογράφος) τα γεύματα των αρχαίων ελλήνων ήταν τέσσερα. Το ακράτισμα, το άριστον το εσπέρισμα και το δείπνον. Στον Αισχύλο παρουσιάζονται τρία, (…Για φαγητό κανόνισα τρία την κάθε μέρα, άριστο, δείπνο, δόρπο). Αρχικά η μαγειρική ήταν έργο των γυναικών με τη συνεργασία δούλων. Το μαγείρεμα γινόταν στους κήπους η στις αυλές, επειδή δεν ήθελαν να μυρίζει το σπίτι.
Με τον καιρό, όμως, εμφανίστηκαν και οι πρώτοι επαγγελματίες μάγειροι και ζαχαροπλάστες. Κατά τον Αθήναιο μεταξύ των επτά διάσημων μαγείρων ήταν και ο Αφθονίτης ο οποίος επινόησε τα λουκάνικα. Αυτοί που έγραφαν τις μαγειρικές εμνεύσεις τους τους έδιναν χαρακτηριστικές ονομασίες, όπως Οψοποιίαι, Γαστρονονομίαι, Γαστρολογίαι, Οψαρτησίαι (1) και αποτελούσαν τους τσελεμεντέδες της εποχής. Ο Αθήναιος περιγράφει στο έργο του έναν μακρύ κατάλογο με τις γνωστές τροφές των αρχαίων: «Σε ευφραίνει να βλέπεις  μάζες  ψωμιού (2)από λεπτό αλεύρι, τρυφερά χταπόδια, λουκάνικα, φούσκες, βραστά σέσκλα, φάβα και σκόρδα, μαρίδες, σκουμπριά, φάρο και χόνδρο, κουκιά, λαθούρια, αρακά, ρόβη, μέλι,, τυρί, γεμιστά άντερα ως και σιτάρια, καρύδια, πλιγούρι, ψητές καραβίδες, ψητά καλαμάρια, βραστό κέφαλο, σουπιές  βραστές, βραστή σμέρνα, κωβιούς, ψητές παλαμίδες, ψητές φυκίδες, πέρκες, βατράχους και αμέτρητο πλήθος από πουλιά, πάπιες, φάσσες, χήνες και σπουργίτια, τσίχλες, κορυδαλλούς, κίσσες και κύκνους, πελεκάνους, και σουσουράδες…».Τα πουλιά και τους λαγούς μετά το ψήσιμο τα διατηρούσαν μέσα σε λάδι ευωδιαστό και τα φούσκωναν με διάφορα καρυκεύματα. Τα χόρτα ήταν σπάνια και στην πόλη σχετικά ακριβά, εκτός από τα κουκιά και τις φακές που τα έτρωγαν συνήθως σαν πουρέ (έτνος). Οι φτωχοί άνθρωποι, που κατοικούσαν στην πόλη, έτρωγαν κρέας που και που, όταν γίνονταν θυσίες, γιατί όλες σχεδόν οι θρησκευτικές γιορτές περιλάμβαναν και σκηνές σφαγείου και κρεοπωλείου. Μαζί  με το ψωμί, το ψάρι ήταν η βασική τροφή του αστικού πληθυσμού.
Οι Αθηναίοι είχαν μεγάλη αδυναμία στα θαλασσινά και στα όστρακα. Μεγάλη ζήτηση είχαν στην αθηναϊκή αγορά παστά ψάρια από τον Ελλήσποντο και τον Εύξεινο Πόντο και φυσικά κάθε τι που έφτανε από την λίμνη της Κωπαϊδας.
Μια σκηνή στους «Αχαρνής» (στ.881), όπου ο Αριστοφάνης παρουσιάζει τον Δικαιόπολι να αγοράζει ψάρια από Βοιωτό ψαρά, είναι αρκετά εύγλωττη:

«ΔΙΚΑΙΟΠ:  Μμ! αν φέρνεις τέτοια νοστιμάδα,
την πιο γλυκιά που υπάρχει, δός μου τα χέλια να καλωσορίσω αμέσως.
ΒΟΙΩΤΟΣ: Νιράιδα ζηλεμεν’ της Κουπαϊδας βγε και καλοχιραίτισι τουν ξένον.
ΔΙΚ: Ω! Πολυπόθητε και πολυαγαπημένε
λαχταριστέ μεζέ της κωμωδίας,
μας ήρθες πια, μεράκι των φαγάδων.
Το φυσερό, τη σκάρα φέρτε, δούλοι».
Στις κωμωδίες του Αριστοφάνη αναφέρονται εδέσματα που μας

Οι μυστικοί συμβολισμοί του αριθμού 7



Δημήτρης Τουτουντζής

 Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Και στην περίπτωση του αριθμού 7 είναι πολλές… οι ιστορικές αναφορές.
- Από τα 7 θαύματα του κόσμου, 4 βρίσκονταν στην Αρχαία Ελλάδα και 3 εκτός. Οι αριθμοί 3 και 4 είχαν επίσης συμβολική σημασία για τους Έλληνες.
- Οι Αρχαίοι Έλληνες χώριζαν τους ωκεανούς του κόσμου σε 7 θάλασσες: Το Αιγαίο, τη Μεσόγειο, την Αδριατική, τη Μαύρη, την Ερυθρά, την Κασπία και τον Περσικό Κόλπο.
- Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν το 7 τέλειο αριθμό γιατί είναι το άθροισμα του 3 και του 4 που αντιστοιχούν στα τέλεια σχήματα, τρίγωνο και τετράγωνο.
- Οι Αρχαίοι Έλληνες αναγνώριζαν το 7 ως μυστηριώδη αριθμό για τις γεωμετρικές του ιδιότητες, π.χ. 7 σημεία δεν μπορούν να δημιουργήσουν συμμετρία σε ένα κύκλο!
- Ο Φιλοκτήτης έπλευσε με 7 πάνοπλα καράβια στην Τροία με σκοπό να υπερασπιστεί τους Έλληνες κατά τον Τρωικό πόλεμο.
- Η τραγωδία του Αισχύλου Επτά επί Θήβας εξιστορεί την εκστρατεία των 7 Ελλήνων βασιλιάδων κατά τις Θήβας, της Πόλης των 7 Πηλών!
- Τα μέταλλα που γνώριζαν στην Αρχαιότητα ήταν 7: Χρυσός, χαλκός, μόλυβδος, κασσίτερος, υδράργυρος, ασήμι, σίδηρος. Σε αυτά βασίστηκε η εξέλιξη του Πολιτισμού!
- Το 7 στην Αρχαιότητα! Στην Αρχαία Σπάρτη η εκπαίδευση των αγοριών ξεκινούσε από την ηλικία των 7 ετών!
* Οι 7 πλανήτες που ήταν γνωστοί στην αρχαιότητα ήταν οι: Ερμής, Αφροδίτη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ήλιος και Σελήνη.
* Σύμφωνα με τον Όμηρο, ο Απόλλωνας είχε 7 αγέλες βοδιών.
* Στην Αρχαία Αίγυπτο ένα από τα πρώτα μετεωρολογικά συστήματα περιέγραφε 7 διαφορετικά κλίματα, χωρίζοντας τον κόσμο σε μετεωρολογικές ζώνες.
- Οι Αρχαίοι Έλληνες χώριζαν την ανατομία του ανθρώπινου σώματος σε 7 μέρη: Κεφάλι, στήθος, στομάχι, 2 χέρια, 2 πόδια.
- Το 7 εμφανίζεται συχνά στην Μυθολογία: 7 είναι οι Πλειάδες, Κόρες του Άτλαντα και της Πλειώνης, που αντιστοιχούν στα 7 ορατά

Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2015

ΥΠΕΚΑ και πρόστιμα

87.300 ευρώ στον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) Ν. Αργολίδας.

Πολύ εύκολο και παραγωγικότατο (!) να βάζεις πρόστιμα. Να μετέχεις στη λύση του προβλήματος είναι το δύσκολο και δημιουργικό.
Το πρόστιμο φυσικά χρεώνεται στον νόμιμο ιδιοκτήτη της εγκατάστασης, που είναι αυτός που έχει υποβάλλει προς έγκριση τη σχετική ΜΠΕ. Τα έχουμε ξαναπεί  αυτά λεπτομερώς. Ο ΦΟΔΣΑ λοιπόν, όπως αποκαλύπτει και το πρόστιμο, είναι νομικά ο ιδιοκτήτης της εγκατάστασης, άσχετα αν αναθέτει σε εργολάβο τη λειτουργία της.
Τι λοιπόν ήθελε ο Δήμος Κρανιδίου και μετά ο της Ερμιονίδας να τσαλαβουτάει σε ξένα χωράφια; Γιατί δεν στράφηκε από την πρώτη στιγμή κατά του ΦΟΔΣΑ; Μπορεί να ήταν συμμέτοχος στον ΦΟΔΣΑ, αλλά ήταν και ΔΗΜΟΣ. Άλλη η νομική υπόσταση του ΦΟΔΣΑ, άλλη του Δήμου μας.
Και αν τα δούμε τα πράγματα από τα μέσα, ουσιαστικό "Δημόσιο" με την ευρύτερη έννοια είναι η τριάδα ΔΗΜΟΣ, ΦΟΔΣΑ, ΥΠΕΚΑ, ή καλύτερα η τετράδα, αν προσθέσουμε και την ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. Οι εργαζόμενοί τους στην πλειοψηφία τους είναι δημόσιοι υπάλληλοι, άρα πάρα πολύ εύκολο να συνεννοηθούν και να συντονιστούν για να φέρουν αποτελέσματα. Τα είδαμε τα αποτελέσματα στο επονομαζόμενο αίσχος του Σταυρού.
Και να μη ξεχνάμε ότι υπεύθυνος για την αποκατάσταση του χώρου δεματοποίησης του Σταυρού είναι ο ιδιοκτήτης του και όχι ο δήμος μας. Και ιδιοκτήτης είναι ο ΦΟΔΣΑ. Ο Δήμος μας έχει χρέος να τον πιέσει με κάθε νομικό μέσο να αποκαταστήσει το χώρο. Εκτός και αν ο Δήμος μας είναι πλέον ο ιδιοκτήτης, δηλαδή τον αγόρασε, ή του τον χαρίσανε και αποδέχτηκε τη δωρεά.
Ας διευκρινιστεί επισήμως: Ποιος θα μεταφέρει τα δέματα, τα χύμα και θα αποκαταστήσει τον χώρο αυτόν; Ποιος είναι ο νομικά υπεύθυνος και γιατί;
Είναι ακόμη ο ΦΟΔΣΑ ή έχει γίνει κάποια καινούργια φάση; Μία απλή ανακοίνωση με δέκα λέξεις, από τον Δήμο μας, ή τον ΦΟΔΣΑ, ή την Περιφέρεια, ή το ΥΠΕΚΑ. Και από τον βουλευτή κύριο Κοδέλα που νοιάζεται για τα περιβαλλοντικά.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος

87.300 ευρώ πρόστιμο από το ΥΠΕΚΑ στον ΦΟΔΣΑ Αργολίδας για τη μονάδα δεματοποιητή στα Δίδυμα

argolikeseidhseis 
Πρόστιμα 1.735.490 ευρώ υπέγραψε χθες η απερχόμενη ηγεσία του ΥΠΕΚΑ. Τα πρόστιμα επεβλήθησαν σε δήμους για ανεξέλεγκτη διάθεση απορριμμάτων, για συλλογή – μεταφορά σκουπιδιών χωρίς την απαιτούμενη άδεια και άλλες παραβάσεις, καθώς και σε επιχειρήσεις για σοβαρά περιβαλλοντικά παραπτώματα, τα οποία διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια ελέγχων οι επιθεωρητές Περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, στις εξής μονάδες επιβλήθηκαν πρόστιμα:
*301.840 ευρώ στη Μότορ Όιλ (Ελλάς) ΑΕ – Διυλιστήρια Κορίνθου για τη λειτουργία του διυλιστηρίου στο 7ο χλμ. της παλαιάς εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου στην περιοχή Αγίων Θεοδώρων Ν. Κορινθίας. Οι επιθεωρητές διαπίστωσαν, μεταξύ άλλων, παραβάσεις που αφορούσαν υπερβάσεις οριακής τιμής εκπομπής οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) στην καπνοδόχο της μονάδας καταλυτικής πυρόλυσης (FCC) το 2010, μη σύννομη προσωρινή αποθήκευση επικινδύνων στερεών αποβλήτων (ελαιώδεις λάσπες), ανεξέλεγκτη διάθεση επικινδύνων στερεών αποβλήτων (εξαντλημένων καταλυτών), διαρροή επικινδύνων υγρών αποβλήτων στο έδαφος, υπέρβαση των οριακών τιμών ορυκτών ελαίων και υδρογονανθράκων σε βιομηχανικά λύματα που διατίθενται στον Σαρωνικό Κόλπο και υπέρβαση των οριακών τιμών ολικής αμμωνίας σε αστικά λύματα που διατίθενται στον Σαρωνικό κ.ά.
*232.200 ευρώ στον Δήμο Λαμιέων για τη λειτουργία του Χώρου Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) στη θέση «Νευρόπολη». Διαπιστώθηκε διάθεση στον ΧΥΤΑ αποβλήτων εκσκαφών κατασκευών και κατεδαφίσεων, μη σύννομη διαχείριση μεταχειρισμένων ορυκτελαίων για το 2013, πλημμελής λήψη μέτρων αντιπυρικής προστασίας, παράλειψη κατασκευής και λειτουργίας έργων διαχείρισης στραγγισμάτων, παραμονή λιμναζόντων στραγγισμάτων στην επιφάνεια του ΧΥΤΑ κτλ.
*135.000 ευρώ στη ΔΕΗ για το Ορυχείο Νοτίου Πεδίου που βρίσκεται στην περιοχή Πτολεμαΐδας Νομού Κοζάνης για απόθεση αποβλήτων εξόρυξης χωρίς τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας και απόθεση αποβλήτων εξόρυξης χωρίς τη λήψη των αναγκαίων μέτρων για την ευστάθειά τους.
*131.150 ευρώ στην εταιρεία Ι. Χούμας ΑΕΒΕ για τη λειτουργία του εργοστασίου ανακύκλωσης συσσωρευτών και παραγωγής δευτερόχυτου μολύβδου και συσσωρευτών μολύβδου, που βρίσκεται στο 19ο χλμ. ΝΕΟ Αθηνών – Κορίνθου στον Ασπρόπυργο Αττικής. Διαπιστώθηκαν παραβάσεις οι οποίες, μεταξύ άλλων, αφορούσαν υπερβάσεις οριακών τιμών εκπομπής σωματιδίων μόλυβδου (Pb) και διοξειδίου του θείου (SO2), πλημμελής συντήρηση, λειτουργία και παρακολούθηση του Συστήματος Επεξεργασίας των Υγρών Βιομηχανικών Αποβλήτων, διάθεση αστικών λυμάτων επιβαρημένων με βιομηχανικούς ρύπους σε μη στεγανό βόθρο, διαφυγές επικίνδυνων υγρών αποβλήτων, διάθεση αποβλήτων πυρότουβλων σε εταιρεία αδειοδοτημένη για τη συλλογή και μεταφορά μη επικίνδυνων στερεών αποβλήτων, προς άγνωστο αποδέκτη, ως μη επικίνδυνο απόβλητο, χωρίς προηγούμενο ποιοτικό έλεγχο για τον χαρακτηρισμό της επικινδυνότητάς του κ.ά.
*129.750 ευρώ στη ΒΙΟΒΑΣΠ ΕΠΕ (πρώην Ερμής ΑΕΒΕ) για τη λειτουργία του σπορελαιουργείου ιδιοκτησίας της, που βρίσκεται στην Κάτω Τιθορέα Αμφίκλειας – Ελάτειας χωρίς άδεια επεξεργασίας και διάθεσης υγρών αποβλήτων, χωρίς αδειοδοτημένη παραγωγή και χρήση ολεΐνης ως καύσιμο, με πλημμελή παρακολούθηση της ποιότητας των αέριων εκπομπών και υπερβάσεις οριακών τιμών εκπομπής οξυγόνου και διοξειδίου άνθρακα, για χρήση γεώτρησης χωρίς άδεια, για διαρροή στο έδαφος κ.ά.
*87.300 ευρώ στον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) Ν. Αργολίδας και στον καθολικό του διάδοχο, όπως εκπροσωπείται νόμιμα, για τη μονάδα Δεματοποιητής Σταυρού Διδύμων Ερμιονίδας Αργολίδας για μη σύννομη διαχείριση (δεματοποίηση-προσωρινή αποθήκευση) των αστικών σύμμεικτων απορριμμάτων (ΑΣΑ) και παράλειψη αποκατάστασης του χώρου προσωρινής αποθήκευσης αυτών.

Κόντρα για την μεταφορά σκουπιδιών από την Τρίπολη στην Αττική


Πραξικοπηματική ενέργεια χαρακτηρίζει η Περιφερειάρχης Αττικής κ. Ρένα Δούρου την απόφαση των γενικών γραμματέων της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Γιώργου Διδασκάλου και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, Μανώλη Αγγελάκα για την μεταφορά 4.000 τόνων σκουπιδιών της Τρίπολης στον ΧΥΤΑ Φυλής.
«Πρόκειται για απόφαση που έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με την εκπεφρασμένη βούληση της νέας Εκτελεστικής Επιτροπής του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής να βάλει τέλος στο αποτυχημένο status quo διαχείρισης  σύμμεικτων απορριμμάτων με τελικό αποδέκτη τη Φυλή» αναφέρει σε ανακοίνωση η Περιφέρεια Αττικής και προσθέτει: «Η Περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ, Ρένα Δούρου έχει επανειλημμένως τονίσει ότι πρέπει επιτέλους να σταματήσει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση, με την επίκληση του επείγοντος, να επιβαρύνεται και άλλο η Φυλή».
«Η λύση δεν θα είναι πλέον η Φυλή» υπογραμμίζεται.

Περισσότερα:naftemporiki 

«Η Γυναίκα της Ζάκυθος» στο Φουγάρο

ΝΑΥΠΛΙΟ

«Η Γυναίκα της Ζάκυθος»

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015,
Θεατρική παράσταση με την Όλια Λαζαρίδου.
Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου και ώρα 9 μμ, το Φουγάρο φιλοξενεί τη θεατρική παράσταση «Η Γυναίκα της Ζάκυθος» του Διονυσίου Σολωμού.
Το εμβληματικό έργο του εθνικού μας ποιητή προσεγγίζεται θεατρικά και σκηνοθετείται από το Δήμο Αβδελιώδη σε μια παράσταση με πρωταγωνίστρια την Όλια Λαζαρίδου. Πρόκειται για μια παραγωγή που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ & ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 2013 και στη συνέχεια στις Βρυξέλλες, σε 20 αρχαία θέατρα και σε πολλές θεατρικές σκηνές ανά την Ελλάδα. Η παράσταση είχε θερμότατη υποδοχή από κοινό και κριτικούς.
Στο έργο αυτό «ο Αβδελιώδης παρουσιάζει πώς ο Σολωμός διεισδύει

Οι καλύτερες φωτογραφίες του 2014 τραβήχτηκαν από Έλληνα




GIOTOPOYLOS F2
Οι καλύτερες φωτογραφίες του 2014 τραβήχτηκαν από Έλληνα.
Ο λόγος για τον Βαγγέλη Γιωτόπουλοπου που κέρδισε 4 βραβεία, με καταγωγή από τα Γιάννενα όπου δραστηριοποιείται και επαγγελματικά.
Ο Βαγγέλης Γιωτόπουλος συγκλόνισε για μια ακόμα φορά στο ετήσιο συνέδριο της παγκόσμιας φωτογραφικής ομοσπονδίας SWPP που έγινε στο Hilton London Metropole.

Βραβεία:
Φωτογράφος της χρονιάς 2014 Media!
Φωτογράφος της χρονιάς 2014 Portrait!
Φωτογράφος της χρονιάς 2014 Travel!Και special award: Overall winner Φωτογράφος της χρονιάς 2014 με τα περισσότερα Χρυσά βραβεία!


Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015

Οι εξελίξεις για τη δολοφονία στην Κοιλάδα


Το θέμα ξεκινάει απο το 1:38 :00 

Το φαινόμενο των παρηλίων




Του Γιάννη Λακούτση
 Τρεις  ήλιοι  έλαμψαν στο χειμωνιάτικο πρωινό της Μογγολίας. Η τοπική μετεωρολογική υπηρεσία, έκανε λόγο για το φαινόμενο του «αντιήλιου», φωτεινές κηλίδες που εμφανίζονται στον ουρανό λόγω της διάθλασης του φωτός από παγοκρυστάλλους. Ο πραγματικός  ήλιος  εμφανίζεται στο  κέντρο, ανάμεσα στις δυο φωτεινές κηλίδες. Τα δυο επιπλέον «άστρα» εμφανίζονται όταν οι ακτίνες του ήλιου συναντήσουν επίπεδους εξαγωνικούς κρυστάλλους. Λειτουργώντας ως πρίσματα, οι κρύσταλλοι αυτοί διαθλούν, η εκτρέπουν τις ακτίνες του φωτός και δημιουργούν έτσι την εντύπωση της τριπλής λιακάδας. Όταν οι παγοκρύσταλλοι έχουν τυχαία διάταξη στον αέρα, το φαινόμενο παίρνει τη μορφή ενός πλήρους κύκλου που περιβάλλει τον Ήλιο. Συχνά όμως οι κρύσταλλοι ευθυγραμμίζονται στον κατακόρυφο άξονα, οπότε δημιουργούν τις δύο κηλίδες στο ίδιο ύψος που βρίσκεται ο ήλιος. Το περιήλιο μπορεί να εμφανιστεί σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, οπουδήποτε στον κόσμο, λόγω παγοκρυστάλλων σε σύννεφα μεγάλου υψόμετρου. Μπορεί όμως να εμφανιστεί και σε συνθήκες ψύχους, όταν υπάρχουν παγοκρύσταλλοι στο κατώτατο τμήμα της ατμόσφαιρας…(defencenet.gr).
Ένα παρόμοιο  φαινόμενο, των «παρηλίων», που συνέβη στον Βόσπορο, περιγράφει ο Αριστοτέλης στο βιβλίο του « Μετεωρολογικά» τομ.2, 372a-11. «Τα παρήλια και οι φωτεινές ακτίνες σχηματίζονται πάντα στις πλευρές του Ήλιου και όχι πάνω του, ούτε προς τη Γη, ούτε σε πλευρά αντίθετη προς τον Ήλιο. Δεν σχηματίζονται επίσης νύχτα, αλλά πάντα κοντά στον Ήλιο, όταν αυτός ανατέλλει η δύει και κυρίως προς τη δύση του. Όταν ο ήλιος μεσουρανεί, είναι σπάνιο να συμβεί κάποιο φαινόμενο σαν αυτό που έγινε κάποτε στο Βόσπορο: δυο παρήλια ανέβηκαν μαζί με τον Ήλιο, καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, συμπορεύτηκαν μαζί του και παρέμειναν μέχρι τη δύση του. Ιδού, λοιπόν, τα όσα συμβαίνουν σχετικά με το κάθε ένα από τα φαινόμενα αυτά. Όσον αφορά την αιτία, είναι κοινή  για όλα, διότι είναι φαινόμενα ανάκλασης. Η διαφορά τους έγκειται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η ανάκλαση, στο σώμα από το οποίο προέρχεται και στο αν γίνεται προς τον Ήλιο, η προς κάποιο άλλο λαμπερό σώμα».