Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣΝ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΚΥΡΙΕ ΧΡΗΣΤΟ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΛΙΟΚΑΣΤΡΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΔΕΡΑΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ ;;;

Αγαπητοί συνδημότες,

Οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να έρθω σε αντιπαράθεση με τον κ. Χρήστο Μπαλαμπάνη. Αφού αυτός όμως το προκαλεί για να μην θεωρηθεί ότι υπεκφεύγω, θα απαντήσω στον κύριο Μπαλαμπάνη έτσι όπως έχω μάθει, σταράτα , με ειλικρίνεια και συνέπεια, δίχως ειρωνείες και υπαινιγμούς.

Κύριε Μπαλαμπάνη,

να σας ευχαριστήσω που ήσασταν κι εσείς ένας ψηφοφόρος μου (όπως εσείς επικαλείστε) απ΄ το χωριό του Ηλιοκάστρου που αγάπησα και με αγάπησαν, που ήμουν παρών και συνεχίζω μέχρι σήμερα να είμαι παρών σε αυτούς που μου έδιναν τις πλειοψηφίες σε όλη την Δημαρχιακή μου πορεία και σήμερα μετά από 7 χρόνια με καλούν στις λύπες τους και τις χαρές τους.

Να το ξέρεις, είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα τους.


Εύχομαι να νιώσεις κι εσύ (έστω για λίγο) αυτή την ικανοποίηση που νιώθω από την φιλόξενη συμπεριφορά των Ηλιοκαστριτών.

Αν ρίξεις άλλη μια ματιά στην φωτο (που επικαλείσαι) θα παρατηρήσεις πως δίπλα στον κ. Ανδριανό τότε, κάθεται κάτω σε μια καρέκλα, άλλος Δήμαρχος.

Είναι αυτός που ακολούθησες κι εσύ Χρήστο Μπαλαμπάνη στις αγωνιστικές παραιτήσεις, που μαζί φαντασιωνόσασταν πως μ΄ αυτόν τον τρόπο θα καθαρίζατε την τουριστική μας περιοχή από το σκουπίδι που είχατε γεμίσει.

Φαίνεται σ΄ αυτή την φωτογραφία (που επικαλείσαι παραμονή των Αγίων Αναργύρων) θα ήταν κατάκοπος μαζί με εσάς από τις επαναστατικές - αγωνιστικές παραιτήσεις που κάνατε επανειλημμένως για να διώξετε τα σκουπίδια.

3,5 χρόνια θητείας σου Χρήστο Μπαλαμπάνη έπνιξες το Ηλιόκαστρο από το σκουπιδομάνι.

Δεν είδαμε καμία προσπάθειά σου να καθαρίσεις το Ηλιόκαστρο απ΄το σκουπιδομάνι.

Βλέπω λοιπόν, παρότι έχεις υπηρετήσει 3,5 χρόνια υπό την σκέπη του κ. Καμιζή και 2,5 χρόνια υπό την σκέπη του κ. Γεωργοπουλου, αδυνατείς ακόμα να καταλάβεις την πολιτική...και το περιεχόμενο της επιστολής μου που αφορούσε τους υφυπουργούς Αθλητισμού κ.κ Γ. Ανδριανό και Σ. Κοντονή και το δημοσίευμα των Τοπικών συμβούλων του Ηλιοκάστρου.

Εγώ ήμουν παρών στο συμβάν και αναφέρθηκα στα γεγονότα που έγιναν την παραμονή των Αγίων Αναργύρων.

Δεν έχω ανάγκη να καπηλευτώ για να πάρω «οφίτσια» όπως εσύ προσπαθείς.

Δόξα τω θεώ είμαι χορτάτος απ΄ αυτά φίλε Χρήστο...

Ίσως εσύ Χρήστο Μπαλαμπάνη να παλεύεις να τα αποκτήσεις.

Αυτά τα «οφίτσια» που ενδεχομένως επιθυμείς να αποκτήσεις δεν θα τα αποκτήσεις πιάνοντας στο στόμα σου το όνομα του Λεμπέση και πατώντας στα έργα του και στις πλάτες του.

Εγώ και οι δημοτικοί -τοπικοί μου σύμβουλοι καμαρώνουμε το γήπεδο του Ηλιοκάστρου που το υπερυψώσαμε και κατασκευάσαμε αποστραγγιστικό έργο που ήταν ώριμο για να επιστρωθεί μόνο ο χλοοτάπητας.

Κύριε Μπαλαμπάνη,

Λησμόνησες που εσύ ήσουν παρών και καμάρωνες το καλοκαίρι του 2010(προεκλογικά) στα εγκαίνια του γηπέδου Ηλιοκάστρου που εμείς κατασκευάσαμε;

Εμείς δεν περιμέναμε τότε την επιχορήγηση της Γ.Γ Αθλητισμού.

Βρήκαμε μόνοι μας τον τρόπο να το υπερυψώσουμε, χωρίς αιτήματα και αγωνιστικές επιστολές προς την ΓΓ Αθλητισμού, για να φτάσετε σήμερα να μαλώνετε ποιος έκανε πρώτος την επιστολή και ποιός δεύτερος.

Το περίεργο είναι να φτάνεις σήμερα, εσύ φίλε Χρήστο (ένα μέλος της αντιπολίτευσης και της Δυνατής Ερμιονίδας), να αναγνωρίζεις και να επικαλείσαι στο κείμενο σου τις ικανότητες του Δημάρχου κ. Σφυρή.

Και μετά από αυτή την παραδοχή σου για τις ικανότητες του Δημάρχου κ. Σφυρή σου φταίει ότι τον προβάλλει άλλος;;

Για να σου φρεσκάρω την μνήμη κύριε Μπαλαμπάνη όταν εγώ υπηρετούσα επί πολλά χρόνια ως Δήμαρχος στο Ηλιόκαστρο αλλάζοντας του όψη με Έργα δυνατά και αυταπόδεικτα,

εσύ τότε απουσίαζες και μας ερχόσουνα ως επισκέπτης τα Σαββατοκύριακα.

Οπότε ως ένα βαθμό δικαιολογείσαι να είσαι ανενημέρωτος.

Εκτός των άλλων έργων να σου θυμίσω πως ασφαλτοστρώσαμε και τον δρόμο προς την Αδέρα, δηλαδή προς το εκκλησάκι του προφήτη Ηλία εξυπηρετώντας κτηνοτρόφους, προσκυνητές , εκδρομείς και επισκέπτες.

Εσύ αντιθέτως Χρήστο Μπαλαμπάνη επί Δημαρχίας Καμιζή επέτρεψες (με την ανοχή σου) να καταστρέψει ο Εργολάβος των ανεμογεννητριών τον ασφαλτοστρωμένο και τσιμεντοστρωμένο δρόμο που εμείς είχαμε επιστρώσει.

Και το περίεργο και σκοτεινό στην υπόθεση αυτήν κύριε Χρήστο Μπαλαμπάνη, είναι ότι εσύ με ύφος αρχηγού αναλάμβανες την ευθύνη και υποσχόσουν στους κτηνοτρόφους ότι θα αποκαταστήσεις τον δρόμο σύντομα.

Καλό για εσένα, στην πολιτική σου πορεία και την πολιτική σου φερεγγυότητα, θα ήταν, μαζί με τις επιστολές του Γηπέδου που μας επικαλείσαι ότι έστελνες στην ΓΓ Αθλητισμού,

να έστελνες τότε και εξώδικες επιστολές στον Εργολάβο για να πετύχαινες και αυτό το έργο, την αποκατάσταση του δρόμου που επέτρεψες να καταστραφεί.

Τέλος κύριε Χρήστο Μπαλαμπάνη,

η πολιτική και Δημαρχιακή μου σταδιοδρομία έχει γράψει την δική της Ιστορία και έχει κριθεί αρκετές φορές από τους Δημότες μας.

Οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω με σένα φίλε Χρήστο, γι΄αυτό μην με αναγκάσεις...

Θα σου φωνάξω κάτι πολύ Δυνατά για να το ακούσεις και να το βάλεις καλά στο μυαλό σου:

Το πως έπραξα, το πως πράττω και το πως θα πράξω στο μέλλον πολιτικά Χρήστο Μπαλαμπάνη, είναι δικό μου Θέμα και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου δίνει πολιτικές συμβουλές.

Κριτική δέχομαι μόνο από τους Δημότες μου!

Συμβουλές για την πολιτική και Δημαρχιακή μου πορεία δεν δέχομαι από συμβούλους που τους κατευθύνουν άλλοι....για να πηδάνε από τον ένα συνδυασμό στον άλλον και να μην συνεχίζουν στον συνδυασμό που πρωτοεξελέγησαν.

Άσχετα αν τους εγκατέλειψε ο αρχηγός τους...!!!

Τέτοιους Δημοτικούς συμβούλους ο Λαός τους αποκαλεί Λαγοπόδαρους... Χρήστο Μπαλαμπάνη!

Εύχομαι να επανορθώσεις.



ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ

του τέως Δήμου Ερμιόνης