Τρίτη, 2 Μαΐου 2017

Η Ερμιονίδα και οι επισκέπτες της.Πως μας βλέπουν αλήθεια

Η Ερμιονίδα και οι επισκέπτες της. Πως μας βλέπουν αλήθεια ;

"ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ"

"Σημασία δεν εχει αυτο που νομίζεις ότι είσαι αλλα αυτό που οι άλλοι πιστεύουν ότι είσαι "

Οι επισκέπτες και οι πελάτες των επιχειρήσεων εστίασης κρίνουν τη ποιότητα των υπηρεσιών και δίνουν ένα δείγμα πως μας βλέπουν. Σε γενικές γραμμές οι επιχειρήσεις ,παρόλο το δύσκολο περιβάλλον,αλλα και τις "φτωχές  δημόσιες υποδομές" ,(Στη παραλιακή ζώνη, Ερμιόνη,Πορτο Χέλι,Κοιλάδα ,'εχουν στη διάθεση τους μόνο εφάλμυρο νερό για παράδειγμα,στο Πόρτο Χέλι λείπει η αποχέτευση ) καταφέρνουν καλές επιδόσεις και διαφημίζουν στη πράξη την επαρχία μας.
Να σημειωθεί ότι υπάρχει πλέον η τάση,οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν νέα παιδιά μάγειρες,πολλές φορές τις λειτουργούν οι ίδιοι,εμπλουτίζοντας , έτσι την τοπική ελληνική κουζίνα,με επιρροές απο πολλά μέρη του κόσμου,απογειώνοντας την σε αρκετές περιπτώσεις.


Να σημειωθεί ότι οι αξιολογήσεις πελατών,ειναι πλέον σημαντικό κριτήριο επιλογής απο τους νέους επισκέπτες, καθώς

χρησιμοποιούνται  εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα ,αφήνοντας πίσω παλιές τεχνικές προβολής σε έντυπο,ή και ηλεκτρονικό τύπο,ο οποίος όμως διατηρεί τον ρόλο του στο αρχικό ερέθισμα για μια περιοχή. 

Οι ίδιες αυτές αξιολογήσεις ,μπορούν απο μόνες τους να δημιουργήσουν ρεύμα πρός μια περιοχή,σε συνάρτηση με την βαθμολογία των ξενοδοχείων (τα οποία επίσης πάνε καλά ) αν και λιγοστεύουν οι διαθεσιμες κλίνες,λόγω της έλλειψης νέων επενδύσεων που θα φέρουν νέες μονάδες.
Εϊναι σημαντικό,να λαμβάνεις υπόψιν , πρωτίστως,την αξιολόγηση της περιοχής απο τους επισκέπτες σου,στη χάραξη πολιτικών.Αρκετοί επισκέπτες πάντως επισημαίνουν την  έλλειψη  πεζοδρομήσεων.
  Εκτός απο το Trip Advisor,σημαντικο ρόλο έχουν αξιολογήσεις στις σελίδες των επιχειρήσεων στα κοινωνικά δίκτυα.
Μια άλλη ιδιαίτερη  κατηγορία είναι οι  απευθείας μισθώσεις κατοικίων (AirBnb κλπ) οι οποίες έχουν σημαντικό ρόλο  πλέον στη τοπική οικονομία ,καθώς δίνουν εισόδημα στους ιδιοκτήτες αλλα κυρίως
οι επισκέπτες "οργώνουν " την περιοχή απο άκρη σε άκρη και αφήνουν σημαντικά έσοδα στην εστίαση αλλά και αλλού.(σε αντίθεση με τους πελάτες all-inclusive των ξενοδοχείων ).Υπολογίζεται σε 400-500 ακινητα (απο 30 ευρω τα μικρότερα  ώς 1500 ευρω την ημέρα) Και εκεί υπαρχει διαρκή  δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών ..
 Στην περίπτωση του Δήμου Ερμιονίδας ,είναι καλό εργαλείο,η χρήση λογισμικού της κατηγορίας Data Collecter,που σαρώνει αυτόματα και συνεχώς το διαδίκτυο,και συγκεντρώνει ότι γράφεται σχετικα΄με την περιοχή,(στα κοινωνικά δίκτυα,στον Τύπο,κλπ) .Πχ είναι ενδιαφέρον οι αξιολογήσεις των επισκεπτών με σκάφη,στην περιοχή,καθώς οι ανθρωποι αυτοί συζητούν στα Forum τους,και λένε τις εντυπώσεις τους αλλα και τις ελλείψεις ,τα προβλήματα στις υποδομές κλπ.Αυτά πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν,γιατί καθορίζουν την επιλογή. του επόμενου επισκέπτη.

Ενδεικτικά.
Κοιλάδα :https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurants-g8013087-Kilada_Argolis_Region_Peloponnese.html
Porto Heli https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurants-g910341-Porto_Heli_Argolis_Region_Peloponnese.html
Ερμιόνη : https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurants-g1069597-Ermioni_Argolis_Region_Peloponnese.html
 Ηλιόκαστρο:https://www.tripadvisor.com.gr/Restaurants-g3442373-Iliokastro_Argolis_Region_Peloponnese.html

"Ι"
ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ