Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Καταγγελία – Γιατροί παρκάρουν στις θέσεις ΑμεΑ στο Νοσοκομείο του Άργους


Οι θέσεις πάρκινγκ για ΑμεΑ στο Νοσοκομείο του Άργους καταλαμβάνονται από αυτοκίνητα γιατρών
Αυτό καταγγέλλει η κα Τόνια Δελλή η οποία έστειλε τη σχετική φωτογραφία από περιστατικό που συνέβη το πρωί της Δευτέρας.
Όπως αναφέρει η κα Δελλή:
Σήμερα το πρωί στο Νοσοκομείο Άργους, είμαι με άτομο ΑΜΕΑ, το οποίο οδηγεί αυτοκίνητο ΑΜΕΑ. Και στις 3 θέσεις ΑΜΕΑ του Νοσοκομείου, παρκαρισμένα αυτοκίνητα χωρίς την ένδειξη “κάρτα ΑΜΕΑ”. Απευθύνομαι στον φύλακα., «Ε, μου λέει, δεν καταλαβαίνεις; Είναι γιατρών». Απευθύνομαι στον σεκιουριτά: ίδια απάντηση. Δίπλα του γιατρός, ο οποίος στην ερώτησή μου προς τον σεκιουριτά, γιατί δεν το ελέγχουν, μου απάντά με υφάκι “ελληνάρα”: “Εδώ είναι Ελλάδα κυρία μου, δεν είναι Γερμανία. Ετσι γίνεται”. Καλώ την τροχαία. Η οποία φυσικά και δεν ήρθε ποτέ. Απορώ γιατί τελικά χαλάω μονάδες για να κάνω άσκοπες κλήσεις.
https://argolika.gr