Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΑΛΑΤΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΔΥΠΕΡ

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Ονομάζομαι, Κατερίνα Γαλάτη είμαι από την Αθήνα και είμαι πτυχιούχος οικονομολόγος απόφοιτος Τ.Ε.Ι. Αθηνών - ΑΣΟΕΕ.

Τα τελευταία δέκα χρόνια ζω στην περιοχή της Ερμιονίδας και δραστηριοποιούμαι  στον τομέα της εκπαίδευσης (ιδιαίτερα μαθήματα).

Για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τη ζωγραφική, παραδίδοντας μαθήματα και κάνοντας εκθέσεις πανελλαδικά αλλά και στην περιοχή μας. Ο εθελοντισμός και η προσφορά προς τα παιδιά υπήρξε μέρος των ασχολιών μου.

Η απόφασή μου να ενταχθώ στην παράταξη ΝΕ.ΔΥ.Π.ΕΡ. με επικεφαλής τον Τάσο Τόκα, είναι συνειδητή και ουσιαστική. Γνωρίζοντας τα χρόνια προβλήματα της περιοχής μας, δεσμεύομαι να  δώσω τον καλύτερό μου εαυτό αλλά και τις γνώσεις μου για την επίλυση τους. Με τον Τάσο Τόκα έχουμε κοινό όραμα για την Ερμιονίδα.