Σάββατο 20 Απριλίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΤΣΟΚΑΝΑ ΘΑΝΑΣΗ (ΣΑΚΗ) ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.


Αγαπητές Συνδημότισσες, αγαπητοί Συνδημότες,
Ονομάζομαι Τσοκανάς Θανάσης, είμαι 23 ετών, διαμένω στο Κοκκινάρι Κρανιδίου και εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος.
Είμαι απόφοιτος του ΓΕΛ Κρανιδίου, έχω σπουδάσει Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τομέα του Τουρισμού στο Δημόσιο ΙΕΚ Πειραιά και έχω παρακολουθήσει στο Έξετερ της Νότιας Αγγλίας σεμινάριο StartupΤουριστικών Επιχειρήσεων.
Ως μαθητής λυκείου βραβεύτηκα, μαζί με τους συμμαθητές του τμήματός μου, από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για την συμμετοχή μου στην παραγωγή ντοκιμαντέρ το οποίο διακρίθηκε, στα πλαίσια του προγράμματος «Αγαπώ και Προβάλλω τον Τόπο μου”.
Ομιλώ δύο ξένες γλώσσες, Αγγλικά και Γαλλικά και έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις ως αμφίβιος καταδρομέας.

Χόμπι μου είναι ο αθλητισμός και είμαι μέλος και αθλητής του συλλόγου “Αθλητικός Όμιλος Πετοσφαίρισης Ερμιονίδας”.
Σαν νέος άνθρωπος προβληματίζομαι για όσα συμβαίνουν στον πανέμορφο τόπο που ζω και πιστεύω ότι ενασχόληση με την Τοπική Αυτοδιοίκηση μου δίνει μια σημαντική ευκαιρία προσφοράς και συμμετοχής στην επίλυση των διαφόρων προβλημάτων που απασχολούν την περιοχή μας.
Θεωρώ πως η νέα γενιά της Ερμιονίδας πρέπει να εκφραστεί, να απαιτήσει και να αγωνιστεί για ένα καλύτερο αύριο.
Πιστεύω πως ο υποψήφιος Δήμαρχος Τάσος Λάμπρου διαθέτει την εμπειρία, την εργατικότητα, την ισχυρή ομάδα συνεργατών, το πρόγραμμα και το σχέδιο για να πετύχει τους παραπάνω στόχους.
Αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έκανε και θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό «Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας» στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019.
Η συμμετοχή μου στις προσεχείς εκλογές αποτελεί ένα μέσο έκφρασης των ανησυχιών, των επιθυμιών και των προβληματισμών της νέας γενιάς.
Ο Τουρισμός, τομέας στον οποίο έχω σπουδάσει και ο Αθλητισμός είναι οι δύο τομείς με τους οποίους μπορώ να ασχοληθώ και να προσφέρω.
Ζητώ την υποστήριξή σας για την υλοποίηση όλων των παραπάνω, έτσι ώστε όλοι μαζί να συμπορευτούμε σε ένα καλύτερο αύριο που μας αξίζει.
Προχωράμε μπροστά και γυρίζουμε σελίδα,
Όλοι Μαζί για την δικιά μας Ερμιονίδα.
#proxwrame  #gyrizoume_selida

Με Εκτίμηση,
Τσοκανάς Θανάσης (Σάκης)
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας
με την “Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας”