Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Αρνούμαι να βγάλω το σκασμό..Memorias del saqueo

                  

“Η καρδιά μου έγινε σκληρή για να μπορέσω να επιβιώσω, να ζήσω ώστε να γλυτώσω το πετσί μου,που είναι το μόνο που μου έμεινε…. η ψυχή μου χάθηκε, μην σκέφτεσαι , μην διαμαρτύρεσαι, μην κάνεις τίποτα μην ασχολείσαι, σε αυτή την αποκαλυπτική κωμωδία, μας κατευθύνουν όλους στο σφαγείο, δεν μας εξοντώνουν πιά με τον κλασσικό τρόπο, τώρα μας ζητούν απλά να εξαφανιστούμε, να ρωτάμε συνέχεια ερωτήσεις που δεν θα απαντήσει κανένας, να διαμαρτυρόμαστε χωρίς να ενοχλούμε κανέναν, εξημερωμένοι, εξουδετερωμένοι, παραλυμένοι, πότε θα ξυπνήσουμε;
Δεν υπάρχει δουλειά, δεν υπάρχει ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ολα κρέμονται σε μια κλωστή, ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου;
Αρνούμαι να βγάλω το σκασμό δεν είμαι εδώ για να αποδεχθώ τα κακά νέα. Δεν νίκησαν οπότε διάλεξε, έχεις @ρχ…δ@ η όχι;
Ακουσέ με, δεν φοβάμαι να τους εναντιωθώ, και προτρέπω όλους, να ενωθούν μαζί μας στον αγώνα μας. Η καρδιά μου έγινε σκληρή, για να μπορέσω να επιβιώσω, να ζήσω ώστε να γλυτώσω το πετσί μου, που είναι το μόνο που μου απέμεινε. Αυτή είναι η δεσμευσή μας, η ψυχή μου είναι ένα άδειο κέλυφος, χρειάζομαι ενα θαύμα γα να μας κάνει να ξυπνήσουμε….χρειάζομαι ενα θαύμα γα να μας κάνει να ξεσηκωθούμε…μην περιμένετε τίποτα απο τη μοίρα, χρειαζόμαστε ενα σεισμό, θα μιλάω και θα αντιδρώ, δεν θα σταματήσω ποτέ, η ποίηση μου θα διαπεράσει τις ψυχές σας..

Τα παραπάνω λόγια είναι οι στίχοι ενός μουσικού κομματιού που ακούμε στον επίλογο της σπουδαίας ταινίας του Fernando Pino Solanas, ARGENTINA – MEMORIA DEL SAQUEO , η οποία περιγράφει όλα τα γεγονότα σε βάθος χρόνου που οδήγησαν την Αργεντινή σε χρεοκοπία , καθώς και την εξέγερση στους δρόμους του Μπουένος Αυρες.

Κάθε ομοιότητα σε πρόσωπα, χώρες και καταστάσεις είναι συμπτωματικά…(η μήπως θα μας θυμήσουν την Ελλάδα;)
Πολυ καλός υποτιτλισμός απο το larisaportal, επισκεφτείτε το και αφιερώστε 2 ώρες να δείτε την ταινία, είναι ένα συγκλονιστικό ντοκυμαντέρ, ΑΞΙΖΕΙ!

 ΠΗΓΗ