Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

«ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ»


 «ΕΡΩΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ»
του Mark O' Brien
Άσε με να σε αγγίξω με τα λόγια μου
γιατί τα χέρια μου είναι υποτονικά,
σαν άδεια γάντια.
Άσε τα λόγια μου να χαϊδέψουν τα μαλλιά σου,
να γλιστρήσουν στην πλάτη σου και να αγγίξουν την κοιλιά σου.
Γιατί τα χέρια μου φέγγουν και πετούν
σαν τα βότσαλα,
αγνοούν τις ευχές μου και αρνούνται, πεισματικά,
να πραγματοποιήσουν τις κρυφές μου επιθυμίες.
Άσε τα λόγια μου να εισχωρήσουν στο μυαλό σου,
φέρνοντας δάδες.
Δέξου τα, πρόθυμα, μέσα στην ύπαρξή σου,
ώστε να σε χαϊδέψουν, απαλά, μέσα τους. 

Το ακούσαμε στην ταινία «THE SESSIONS» (ελληνικός τίτλος «Μαθήματα  Ενηλικίωση») του Ben Lewin και ήταν το αγαπημένο ποίημα του πρωταγωνιστή της, Mark O' Brien.
Στην αληθινή ιστορία του προαναφερόμενου, ποιητή, τετραπληγικού από τα 6 του χρόνια, αναφέρεται η ταινία. Μιας δυναμικής φωνής σ’ ένα παράλυτο σώμα που έζησε τη ζωή του μέρα τη μέρα, ανάσα με την ανάσα για 49 χρόνια!
Φύγαμε από τον κινηματογράφο μ΄ ένα γλυκό χαμόγελο, αφού ο σκηνοθέτης πέτυχε  να παρουσιάσει μια ευχάριστη και αξιοπρεπή δραματική ιστορία με χιουμοριστικά στοιχεία και ζωντανά χρώματα, προσεγγίζοντας με σεβασμό το θέμα, τους χαρακτήρες και τους ουσιαστικούς δεσμούς που αναπτύσσονται στο «ταξίδι του Mark για την ενηλικίωση», αποσπώντας υπέροχες ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές και τους δευτεραγωνιστές του. 

Γιάννης Σπετσιώτης – Τζένη Ντεστάκου

.