Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

«Η ΨΑΛΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ» νεο βιβλίο του Γιάννη Σπετσιώτη


Το τέλος που έγινε …αρχή!

Συμπληρώθηκαν, ήδη, εννέα χρόνια από την αποχώρησή μου από τη θέση του Πρωτοψάλτη του Ι.Ν. Αγίας Άννας Κορίνθου, μετά από 35 χρόνια ψαλτικής και διδασκαλίας της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής (B.E.M.).
Τα χρόνια αυτά που κύλησαν μακριά από το αναλόγιο, έχω τη γνώμη, πως ήταν το ίδιο γόνιμα και παραγωγικά, αφού άλλες προκλήσεις μού έδωσαν την ευκαιρία, να αναλάβω δράσεις σχετικές με τη Β.Ε.Μ.
Έτσι εξέδωσα βιβλία και C.D. που διευκολύνουν την εκμάθηση της Βυζαντινής Μουσικής, έδωσα διαλέξεις, πραγματοποίησα συναυλίες με τους μαθητές μου, χάρηκα το ψάλσιμό τους, αρθρογράφησα, συνεργάστηκα με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, παρουσίασα καινούργιες δουλειές μου.
Σήμερα, με την έκδοση του βιβλίου μου «Η ΨΑΛΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ», όπου καταγράφεται η ιστορία και η παράδοση τριών αιώνων ψαλτικής τέχνης στην πατρίδα μου, μοιάζει να κλείνει κι αυτός ο κύκλος, μ’ ένα «φινάλε» τολμηρό, πολυδιάστατο και ζωντανό...
Επιστρέφω, λοιπόν, στον τόπο που γεννήθηκα για τη «μέθεξη» με την πολυπόθητη, βαθιά συγκινησιακή ατμόσφαιρα, όπου τα τελούμενα και τα ψαλλόμενα συνήγειραν και ξάνοιγαν την ψυχή μου στο φως και τον ουρανό!
Γιάννης Μ. Σπετσιώτης

Φωτ:Εξώφυλλο και Οπισθόφυλλο του βιβλίου