Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

Ζόζεφ Ούρλ, γενικός Διευθυντής του Hydra Beach:«Η φέτα είναι πάντα στο τραπέζι σας και η Barcelό στην Ελλάδα»




Του Γιάννη Μητσόπουλου
 Πηγή:
Ένας αισιόδοξος αυστριακός αναλαμβάνει το βασίλειο του Hydra Beach και βλέπει το ελληνικό τραπέζι πάντα γεμάτο με χωριάτικη σαλάτα, φέτα και θαλασσινά, τους Έλληνες απερίγραπτα φιλόξενους και την Αργολίδα τόπο για τουριστική εξερεύνηση και περιπέτεια. Αν δεν ξέρεις που είναι, δυσκολεύεσαι να βρεις το δρόμο για το ξενοδοχείο, μια και δεν υπάρχει πουθενά σήμανση και κατευθυντήριες πινακίδες. Πολλοί το μπερδεύουν με το Porto Hydra, γιατί είναι κολλητά, ακριβώς στα σύνορά του προς την δυτική πλευρά, στην κατεύθυνση δηλαδή της Θερμησίας. Ο Μίστερ Ούρλ όμως-μεταξύ σοβαρού και αστείου- αυτό το βρίσκει «συναρπαστικό»: «Έχει μεγαλύτερη αξία να ψάξεις να βρεις κάτι και τότε το θεωρείς πιο πολύτιμο», λέει.
Εντυπωσιάζει με την έκτασή του και τους εξαιρετικά περιποιημένους κήπους του, το 100 στρεμμάτων ξενοδοχείο, που μάλλον έγινε γνωστό στην Ελλάδα από μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Κωνσταντάρα και μερικούς γάμους προσωπικοτήτων, τόσο που να χαρακτηριστεί «ιστορικό». Κτισμένο τη δεκαετία του ’60, αλλά ανακαινισμένο με μινιμαλιστικό τρόπο το 2009 το Hydra Beach, πέρασε από ιταλικά σε ισπανικά χέρια και από το Μάϊο ανοίγει τις πόρτες του.
Ο νέος Αυστριακός μάνατζερ Ζόζεφ Ούρλ, που τοποθετήθηκε από την ιδιοκτήτρια εταιρία, είναι αισιόδοξος για την οικονομική πορεία της χώρας μας, τόσο που να στρέφει την στρατηγική του και στην ελληνική τουριστική αγορά από φέτος, αναθέτοντας σε έλληνες tour operators την προσέλκυση ελλήνων πελατών. Όμως έχοντας δική της πελατεία η Barcelό, που είναι η τρίτη μεγαλύτερη ισπανική ξενοδοχειακή εταιρία και 25η στον κόσμο, με 140 ξενοδοχειακές μονάδες σε 17 χώρες, βασικά προσανατολίζει το ενδιαφέρον της στη διεθνή αγορά, για να υποστηρίξει ένα τέτοιου μεγέθους ξενοδοχείο, με σχεδόν 1000 κρεβάτια. Χαρακτηρισμένο «οικογενειακό» ξενοδοχείο πρόκειται να προσφέρει πακέτα για τετραμελή οικογένεια με τιμή γύρω στα 200€ (ανάλογα με την περίοδο), που μάλιστα συμπεριλαμβάνει όλα τα γεύματα.
Το παραθαλάσσιο Hydra Beach, έχει τη μορφή «χωριού» με διάσπαρτα 260 δωμάτια, 80 περίπου
bungalow και σουίτες, τέσσερα εστιατόρια, τρεις παραλίες, δύο πισίνες, χώρους διασκέδασης και φιλοξενίας παιδιών (με ειδικά γεύματα), παραθαλάσσιο αμφιθέατρο, χώρους διασκέδασης και υπηρεσίες water sports, tennis, spa και άλλες δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους.



Με απροσδόκητα μοντέρνα αρχιτεκτονική και χωρίς κολώνες η τεράστια σε χώρο αίθουσα συνεδρίων, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν εκθεσιακός χώρος
Ξεχωρίζει μια απίστευτα μεγάλη και εντυπωσιακή αίθουσα συνεδρίων που χωράει πάνω από 500 άτομα και που δεν έχει αξιοποιηθεί τα προηγούμενα χρόνια.Η διοίκηση του ξενοδοχείου θεωρεί «τουριστικό κεφάλαιο» το Φεστιβάλ της Επιδαύρου και επιδιώκουν ειδική συνεργασία για τη μεταφορά των θαμώνων στο θέατρο τις ημέρες των παραστάσεων.
Τρία σημεία έθεσε το Saronic Magazine υπ΄όψιν του νέου μάνατζερ και ζήτησε να τα σχολιάσει:
• Πόσο δύσκολη είναι η πρόσβαση στη τοποθεσία του ξενοδοχείου από το νέο αεροδρόμιο των Σπάτων και αν το λαμβάνει υπόψη του ο πελάτης;
• Απευθύνονται τα εστιατόρια του ξενοδοχείου στην εξωτερική πελατεία της ευρύτερης περιοχής του Πόρτο Χελίου;
• Υπάρχει σκέψη για χειμερινή λειτουργία με προσφορά ολοκληρωμένων προγραμμάτων υγιεινής διατροφής fitness και spa;
Με τη παραπάνω σειρά ο Μίστερ Ούρλ απάντησε τα εξής:
• Η διαδρομή με αυτοκίνητο μέσα στην Αργολίδα είναι γοητευτική και για μένα μέρος της περιπέτειας του ταξιδιού. Με το πλοίο πάλι έχει την ομορφιά της θαλασσινής περιήγησης.
• Είναι στις επιδιώξεις του ξενοδοχείου η προσέλκυση εξωτερικής πελατείας από τις γύρω περιοχές και υπάρχει τέτοια υποδομή που να υποστηρίξει αυξημένες απαιτήσεις
• Η έλλειψη χειμερινών δρομολογίων charters δυσκολεύει τη μεταφορά χειμερινής πελατείας. Δεν υπάρχει επίσης ζήτηση τέτοιων υπηρεσιών (εδώ ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση αν το προϊόν δημιουργεί τη ζήτηση ή η ζήτηση το προϊόν, που έδειξε να προβληματίζει τον ξένο μάνατζερ).

Η πολλά –κατά την τελευταία επικαιρότητα- υποσχόμενη Ρώσικη πελατεία βρίσκει επίσης προβληματισμένη τη νέα διοίκηση του ξενοδοχείου. Θεωρεί την αγορά αυτής της προέλευσης αβέβαιη και περιορισμένη στα βαλάντια μόνο κάποιων αστών των πολύ μεγάλων αστικών κέντρων. Ένα ολόκληρο χωριό 200 εργαζόμενων στο ξενοδοχείο (πολλοί κάτοικοι των γύρω περιοχών), από μασέζ και μαγείρους μέχρι εξειδικευμένα στον τουρισμό διοικητικά στελέχη και σερβιτόρους, σας περιμένουν και θέτουν το ξενοδοχείο με το καινούργιο μάνατζμεντ στη κρίση σας.


Saronic Magazine