Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Στο όνειρο μου



Στο όνειρο μου



Στον ύπνο βυθισμένος, / βγάζω ξεφωνητό

είμαι τριγυρισμένος / από τρελό χαχανητό.

Σε λιβάδι ανθισμένο / από ρόδα στολισμένο

τρυφερούδια δίχως έννοια / από ζάχαρη πλασμένα,

παιχνιδιάρες  κοπελούδες / με τα χέρια σηκωμένα

 κυνηγούσαν πεταλούδες / κυνηγούσαν και εμένα.

Μια τρέχει σαν τρελή / άλλη μια με γαργαλάει

μια φωνάζει,  πηλαλεί / και μια τρίτη με φιλάει.

Φαίνονται  αλαφιασμένες / σαν μπαλάκι αυτές με  κάνουν

«χαλαρώστε λυσσασμένες» / το υπονοούμενο μου πιάνουν.

Στον ίσκιο του πλατάνου, / στα ξερόφυλλα του απάνου

στο ρυάκι της πηγής / με ξαπλώνουν καταγής.

Με γυρίζουν  από τη μια / με γυρίζουν από την άλλη

νιώθω ψάχνουν το κουμπί /  για του όπλου τη σκανδάλη.

Τι να κάνω πια δεν ξέρω, / με την τόση την λατρεία

είναι αλήθεια, υποφέρω / στη γλυκιά τούτη ομηρία.

Μέσ’ στο φλογερό μου πόθο / προσπαθώ να τις φιλήσω,

μα στον ύπνο όμως νοιώθω / πως γυρίζω πάλι πίσω.

Ξυπνητός και μουσκεμένος / το όνειρο μου ζω ακόμα

κι έχω μείνει μαγεμένος / με τη γλύκα μεσ’ στο στόμα.

                                                       

                                                                Ο ξέμπαρκος

                     (Ξέμπαρκος, είναι το ψευδώνυμο ενός Ερμιονίτη)