Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Ο Βλάμης



Ο Βλάμης



Έβγα λουκουμαδένια / στο παραθύρι σου,

Περλ Χαρμπορ η καρδιά μου / για το χατίρι σου.

Γλυκιά μου, φεγγαρένια, / μπιρμπιλομάτα μου,

μαλάκια χρυσαφένια, / γαλανομάτα μου.

Άφησε τις καντρίλιες / και τα θυμώματα

άνοιξε πια τις γρίλιες / ασ’ τα καμώματα.

Λυπήσου με λιγάκι / άγγελε ξανθωπέ,

άλλαξε υφάκι  / άφησε το τουπέ.

Πλησίασε στο παραθύρι / δες απ’ τις γρίλιες σου,

πίνω ξεροσφύρι / στις μπουκαμβίλιες σου.

Ντυμένος τα καλά μου / μα εσύ με αγνοείς,

θολώνουν τα μυαλά μου /  που με περιφρονείς.



Το ίδιο είστε όλες / μάγισσες, φόνισσες

γυναίκες κουτσομπόλες, /  απατεώνισσες.

Εγώ είμαι παλικάρι / δεν ξέρω ψέματα,

το μαχαίρι στο θηκάρι / θα τρέξει αίματα.

Στέκομαι για λίγο, / κάνω μια σκέψη δεύτερη

αφήνω την καρδιά μου / να πετάξει λεύτερη.

Να δώσω είναι ώρα / τόπο στην οργή

πρέπει να πάρω τώρα / απόφαση γοργή.

Στο διπλανό κουτούκι / τρικλίζοντας

μπαίνω κι απ’ το σεντούκι / του νου σκαλίζοντας:

« Εις υγείαν των ερώτων

το ποτήριον το πρώτον».



                                           Ο ξέμπαρκος


(Ξέμπαρκος, είναι το ψευδώνυμο ενός Ερμιονίτη)

.