Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Σημαντική διάκριση της φοιτήτριας του Οικονομικού Τμήματος Μέλλου Ρόζα-Μαρίνας

Ανακοινώθηκαν τα τελικά αποτελέσματα του 5ου Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία» της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, όπου η κυρία Μέλλου Ρόζα Μαρίνα έλαβε στην τελική Γ΄φάση του διαγωνισμού την 5η θέση επί συνόλω 10 νικητριών ομάδων, εξασφαλίζοντας χρηματοδότηση για την ανάπτυξη και υλοποίηση της επιχειρηματικής της ιδέας. Σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα στον 5ο Διαγωνισμό «i-bank Καινοτομία και Τεχνολογία» συμμετείχαν 783 άτομα, μεμονωμένα ή σε ομάδες, και υποβλήθηκαν 422 προτάσεις.

Η ενεργός υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας έχει αναπτυχθεί μέσω της Δράσης «Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας» του ΕΚΠΑ με τελικούς ωφελούμενους τους φοιτητές και αποφοίτους του Πανεπιστημίου Αθηνών. Δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής των 2 πρώτων ομάδων απευθείας στην Β΄ Προκριματική Φάση του 5ου Διαγωνισμού «i-bank Καινοτομία & Τεχνολογία» της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος που στόχο έχει να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις πρωτότυπες ιδέες βασισμένες στις νέες τεχνολογίες και να προωθήσει την καινοτομία στο σύνολο της Ελλάδας.

Η Εκδήλωση που ανέδειξε την κυρία Μέλλου Ρόζα Μαρίνα 1η νικήτρια για την καινοτόμο υπηρεσία «Classfund» δίνοντάς της το «εισιτήριο» για τη συμμετοχή της στο μεγάλο διαγωνισμό της Εθνικής Τράπεζας είχε τίτλο: «ΗΜΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 2014».

Αποτελεί συνέχεια μιας σειράς επιτυχημένων Εκδηλώσεων (3η συνεχή χρονιά) που διοργανώνει η «Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας» του ΕΚΠΑ. Πραγματοποιήθηκε το περσινό καλοκαίρι στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου παρουσιάστηκαν και βραβεύτηκαν τα καλύτερα επιχειρηματικά σχέδια φοιτητών και αποφοίτων σε επίπεδο επιμέρους τμημάτων του Πανεπιστημίου.  

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης Ημερίδας, η κυρία Μέλλου Ρόζα-Μαρίνα παρουσίασε την ιδέα της, η οποία συνοπτικά αφορά μία καινοτόμο διαδικτυακή εφαρμογή όπου: «δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που επιθυμούν να ενταχθούν στο "σύγχρονο επιχειρείν", αλλά δεν διαθέτουν τους απαιτούμενους πόρους, να αναζητήσουν τη χρηματική υποστήριξη από το πλήθος (crowdfunding) ή από εν δυνάμει επενδυτές (equity). Το όφελος των μερών είναι αμοιβαίο, καθώς από τη μια πλευρά οι δημιουργοί των Ιδεών καταφέρνουν να βρουν τα απαιτούμενα κεφάλαια που χρειάζονται για την υλοποίηση των εν δυνάμει επιχειρήσεων τους, και από την άλλη πλευρά οι άνθρωποι που στήριξαν αυτές τις Ιδέες μέσω των χρηματικών πόρων που διέθεσαν λαμβάνουν μικρά μερίδια τα οποία μετατρέπονται σε μελλοντικά κέρδη και οφέλη. Το classfund οφείλει τη δημιουργία του σε δύο τρέχοντα χαρακτηριστικά της Οικονομίας, την Οικονομική Κρίση και την μεγάλη αύξηση ανεργίας, όπου πλήθος ανθρώπων με ικανότητες ή επιχειρηματικές ιδέες βρίσκονται με ελάχιστες κεφαλαιακές δυνατότητες και αδυνατούν να βρουν κάποια ικανοποιητική διέξοδο.

Η πλατφόρμα ήδη λειτουργεί σε πιλοτικό στάδιο, σημειώνοντας μεγάλη απήχηση στο ευρύτερο κοινό. Τα ποσοστά επισκεψιμότητας αυξάνονται με ρυθμούς 119% ημερησίως ενώ ήδη έχουμε κάνει την εμφάνιση μας σε 28 χώρες του εξωτερικού. Μέσα σε αυτές συγκαταλέγονται οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα, η Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία,  η Ρωσία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, η Σουηδία, η Ελβετία, η Αυστραλία και πολλές άλλες.  Μελλοντικός στόχος είναι η εδραίωση της φήμη μας παγκοσμίως, να δώσουμε μια νέα ελπίδα στον πληθυσμό της Ελλάδας και να τονώσουμε την ευρηματικότητα των ανθρώπων που θα φέρουν τη χώρα μας ένα βήμα μπροστά, έτσι ώστε να πάψουμε να ταυτιζόμαστε με την οικονομική κρίση».


Copyright © 2009 Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών