Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ



Αναργύρος Λεμπέσης: Φίλε μου Πάνο Αποστόλου, ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ μην λησμονήσεις την αξία της Ισοτιμίας
Αγαπητέ Φίλε μου κύριε Πάνο Αποστόλου,
θαυμάζω την ετοιμότητά σου και το θάρρος σου να μου απαντήσεις άμεσα σε αυτά τα ερωτήματα, όπως τα αποκαλείς, για αυτά τα 15€ τέλη αποχέτευσης που χρεώνει η ΔΕΥΑΕΡ.
Θα σου απαντήσω ξεκάθαρα, όπως έχω μάθει να κάνω και μετά φίλε Πάνο, θα είμαστε πάντα Φίλοι. Και κρασάκι θα πίνουμε μαζί και θα ξαναχορέψουμε μαζί.
Φίλε Πάνο, εγώ στη δεκαεξάχρονη συνεχόμενη Δημαρχιακή μου θητεία,
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, δεν χαράτσωσα τους Δημότες μου με το 80% πρόσθετο τέλος στους λογαριασμούς του νερού, όπως χαρατσώνει σήμερα η ΔΕΥΑΕΡ.
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, δεν στέρησα το νερό, αυτό το αγαθό από τις βρύσες των καταναλωτών, κόβοντάς τους την παροχή.
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, δεν επέτρεψα σε εταιρεία να χαρατσώνει τους Δημότες μου για την επανασύνδεση του νερού, όπως σήμερα η ΔΕΥΑΕΡ πράττει.

ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, δεν χρέωσα 15€ το κυβικό στα σκάφη που επισκέπτονται το λιμάνι των Μανδρακίων, όπως έκανε τα τελευταία τρία χρόνια η ΔΕΥΑΕΡ, μέσω ιδιωτικής εταιρείας.
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ, δεν θα ανεχόμουνα οι κάτοικοι του Κρανιδίου να πληρώνουν τζερεμέδες, όπως εσύ επικαλείσαι, της Ερμιόνης.
Η απαίτησή μου είναι Ισοτιμία σε όλους, γιατί αυτή τη λέξη δεν την έγραφα μόνο στα χαρτιά. Την έκανα πράξη στην Δημαρχιακή μου θητεία και στη σωστή διοίκηση,  Φίλε Πάνο.
Φίλε Πάνο, πέφτοντας στα χέρια μου αυτοί οι διαφορετικοί λογαριασμοί Κρανιδίου και Ερμιόνης εξεπλάγην.
Δηλαδή 5€ στο Κρανίδι και 15€ στην Ερμιόνη!!!
Το μυαλό μου έτρεξε ένα χρόνο πίσω, στο δημόσιο καλοπροαίρετο διάλογο που είχαμε με τον Φίλο μου και Συνοδοιπόρο μου, Δήμαρχο κ. Δημήτρη Σφυρή.
Βλέπε αποσπάσματα από τον δημόσιο διάλογό μας:

Εσείς της ΔΕΥΑΕΡ, αγνοήσατε τις αρχές του Δημάρχου σας, ειδικότερα της λέξης Ισοτιμία, την οποία δεν κάνατε πράξη, κάτι το οποίο ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν θα συγχωρούσα εγώ, εάν μου συνέβαινε στην δική μου Δημαρχιακή Διοίκηση.
Φίλε Πάνο στροβιλίζουν στο μυαλό μου αυτά τα 15€ που συμπτωματικά μπαίνουν παντού και πάντα!!!
15€ στην αποχέτευση της Ερμιόνης
15€ στην αποχέτευση της Κοιλάδας
15€ το κυβικό νερού προς τα σκάφη στα Μανδράκια, πριν επαναστατήσουν οι επαγγελματίες και οι σκήπερ.
Γιατί αυτή η εμμονή σας στον αριθμό 15;;;
Δηλαδή, όλες οι οικονομοτεχνικές σας μελέτες που έχετε εκπονήσει, καταλήγουν πάντα σε αυτό το ποσό των 15€, που τόσο πολύ σας αρέσει να επιβάλλετε;;;
Αυτό Φίλε Πάνο, όσο και να σε εκτιμώ, δεν μπορώ να το χωνέψω!!!
Δεν μου πάει καλά εμένα, πόσο μάλλον στους Δημότες μας που βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη τους!!!
Και να ξέρεις, ότι όσος καιρός και να περάσει, οι Δημότες μας δεν θα τα ξεχάσουν και δεν θα τα συγχωρήσουν αυτά τα χαράτσια…..
Φίλε Πάνο, σε ενημερώνω ότι τον βιολογικό της Ερμιόνης τον γνωρίζω πολύ καλά, διότι επί Δημαρχίας μου ολοκληρώθηκε και λειτούργησε.
Βέβαια σε αυτό συνέβαλαν οι Δωρητές, ο αείμνηστος Βαγγέλης Α. Γούτος και οι κ.κ. Κώστας Γούτος και Αντώνης Ψυχογιός καθώς και ο τότε Αντιδήμαρχος Ερμιόνης Αντώνης Πάλλης.
Γνωρίζω πόσα αντλιοστάσια έχει, πόσες παροχές ΔΕΗ έχει και πόσα μέτρα σωλήνες έχει.
Το ερώτημά μου είναι απλό Φίλε Πάνο,
Ο βιολογικός καθαρισμός της Κοιλάδας έχει 5 αντλιοστάσια, όπως της Ερμιόνης;
Έχει δέκα αντλίες, όπως της Ερμιόνης;
Έχει 4 εφεδρικές γεννήτριες ρεύματος, όπως της Ερμιόνης;
Έχει πέντε παροχές ΔΕΗ, όπως της Ερμιόνης;
Θέλει την ίδια συντήρηση με αυτόν της Ερμιόνης, γι’ αυτό βάλατε και εκεί το ίδιο πάγιο τέλος αποχέτευσης των 15€;
Μετά από αυτά, ποιος θα σας πιστέψει Φίλε Πάνο;;;
Αυτά λοιπόν τα στοιχεία και τις οικονομοτεχνικές σας μελέτες που έχετε εκπονήσει και δικαιολογούν τα 15€, δεν θα πρέπει να τις πάρουν στα χέρια τους οι Δημοτικοί Σύμβουλοι;;;;
Πάνο, αυτοί θα ψηφίσουν ή όχι αυτά τα 15€, και οι τσέπες των Δημοτών θα τα αισθανθούν Φίλε Πάνο!!!
Δεν θα τα ψηφίσω εγώ!!!
Επειδή λοιπόν όπως σου είπα, τον γνωρίζω πολύ καλά τον βιολογικό της Ερμιόνης, διότι τότε επί Δημαρχίας μου συνδέθηκαν πάνω από το 95% των παροχών αποχέτευσης, δίχως μάλιστα να πληρώσουν τέλος σύνδεσης τότε, έχω να σου πω τα εξής:
Για την λειτουργία του βιολογικού τότε, έπρεπε να υπήρχε το ανάλογο επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό. Δηλαδή ηλεκτρολόγος, χημικός, μηχανολόγος και εργάτης.
Σήμερα ισχύει το ίδιο καθεστώς Πάνο;;
Εργάζονται αυτοί που πρέπει στην μονάδα του βιολογικού, δηλαδή ηλεκτρολόγος, χημικός, μηχανολόγος και εργάτης;;
Στην οικονομοτεχνική μελέτη που έχετε εκπονήσει, έχετε υπολογίσει και το κόστος αυτών των εργαζομένων ώστε να προκύψουν δικαιολογημένα και τεκμηριωμένα τα 15€ που επιβάλλατε στους κατοίκους της Ερμιόνης και της Κοιλάδας;;
Φίλε Πάνο, εκτιμώ αυτή την ενέργειά σου να μου απαντήσεις και την προσφορά σου στα κοινά.
Θα πρέπει όμως όταν απευθύνεσαι στον Φίλο σου τον Δήμαρχο του τέως Δήμου Ερμιόνης, να έχεις αδιάσειστα ντοκουμέντα, δηλαδή τα χαρτάκια από τεκμηριωμένες μελέτες και να μην λησμονήσεις ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ την αξία της Ισοτιμίας, όπως ακριβώς την αναφέρει ο Δήμαρχος κ. Δημήτρης Σφυρής στον μεταξύ μας δημόσιο καλοπροαίρετο διάλογο.

Ο Δήμαρχος του τέως Δήμου Ερμιόνης


Ανάργυρος Λεμπέσης