Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Γ. Μανιάτης: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις φίλες και τους φίλους της Αργολίδας»


«Φίλες και φίλοι,



Πριν δύο περίπου μήνες, σας ζήτησα να με στηρίξετε σε μια μεγάλη προσπάθεια.

Σας ζήτησα να μου δώσετε δύναμη από τη δύναμή σας, να φέρω στο πολιτικό προσκήνιο ένα νέο πολιτικό πολιτισμό για την παράταξη και την πατρίδα, διεκδικώντας τη θέση του προέδρου του νέου φορέα της Κεντροαριστεράς.

Με ενθαρρύνατε, με στηρίξατε! Η αφοσίωσή σας ήταν κάτι παραπάνω από συγκινητική.

Η συμπόρευσή μας ουσιαστική. Οι ψήφοι της Αργολίδας στο πρόσωπό μου, ήταν ψήφος εμπιστοσύνης στις αξίες και τις προτάσεις μου για το Κίνημα και την Ελλάδα μας, αλλά και τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη.

Σας ευχαριστώ που βρεθήκατε δίπλα μου, που στηρίξατε την προσπάθειά μου και πάνω απ’ όλα, σας ευχαριστώ που συμμετείχατε στο μεγάλο εγχείρημα της δημοκρατικής παράταξης επαναφέροντάς την δυναμικά στην κοινωνία και το κεντρικό πολιτικό σκηνικό, δίνοντάς της πρωταγωνιστικό ρόλο.

Είναι τιμή μου να σας εκπροσωπώ στη Βουλή των Ελλήνων.

Δεσμεύομαι να τιμήσω την καθεμία και τον καθένα από εσάς χωριστά και να δώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε με ενότητα να γυρίσουμε την ιστορική σελίδα της αισιοδοξίας και της ανάπτυξης για τον τόπο μας, για τους ανθρώπους μας».