Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Γιάννης Μανιάτης:Κάλεσμά μου σε συμπατριώτες/ισσες της Αργολίδας

Κάλεσμά μου σε συμπατριώτες/ισσες της Αργολίδας  
«Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
ήρθε η στιγμή να πάρουμε το μέλλον της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης στα χέρια μας.
Την Κυριακή επιλέγουμε τη νέα ηγεσία ενός νέου προοδευτικού Κινήματος. Επιλέγουμε νέο ξεκίνημα με νέα ηγεσία.
Φίλες και φίλοι,
Πριν δύο περίπου μήνες ξεκίνησα μία προσπάθεια.
Για να είμαι ειλικρινής, μαζί την ξεκινήσαμε, από εδώ που είναι το σπίτι μου, από την Αργολίδα, την ιδιαίτερη πατρίδα μου. Σεις με ενθαρρύνατε, σεις με στηρίξατε. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα διέσχισα την Ελλάδα, έχοντάς σας δίπλα μου. Επισκέφθηκα κάθε γωνιά της πατρίδας μας, συζητώντας τα προβλήματα με τους πολίτες και προτείνοντας λύσεις. Το ενδιαφέρον των συμπολιτών μας ανά τη χώρα ήταν μεγάλο και η απήχηση των απόψεών μας, ακόμη μεγαλύτερη.
Ξεκίνησα την προσπάθεια γιατί πιστεύω ότι διαθέτω τη γνώση, την εμπειρία, τα ένσημα στην κοινωνία, την προσφορά, το έργο και την καινοτομία στην πολιτική, αλλά πάνω απ’ όλα το ήθος και την αξιοπιστία να διεκδικήσω τη θέση του Προέδρου του νέου Κινήματος.
Ανέλαβα αυτήν την πρωτοβουλία γιατί πιστεύω ότι η δημοκρατική παράταξη αξίζει κάτι παραπάνω από τη στασιμότητα του 7%. Αξίζει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο απέναντι στη νεοφιλελεύθερη Νέα Δημοκρατία και τον εθνολαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
Δίνω τη μάχη για τη δημιουργία ενός Κινήματος που αντιπροσωπεύει από τον άνεργο και τον μικρομεσαίο που παλεύει για την επιβίωση, μέχρι τον αγρότη και τον οικογενειάρχη της μεσαίας τάξης που δημεύεται η περιουσία του, τον φοιτητή που απειλείται από την ανεργία και τη μετανάστευση.
Εδώ και χρόνια, προσπαθώ και νομίζω ότι τα έχω καταφέρει, να σας κάνω περήφανους που μου κάνατε την τιμή να με επιλέξετε για τη Βουλή των Ελλήνων. Θα είναι ιδιαίτερη τιμή τώρα που βρισκόμαστε στη στιγμή της επιλογής για το μέλλον του νέου προοδευτικού Κινήματος, να σας έχω πάλι δίπλα μου και να μου δώσετε τη στήριξή σας.
Για να δώσουμε στη δημοκρατική παράταξη την νέα ηγεσία και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που της αξίζει.
Για να φέρουμε την αυτοπεποίθηση, την περηφάνεια και το χαμόγελο στα πρόσωπα των Ελλήνων και την αξιοπιστία στην πολιτική. Για να βγεί η πατρίδα μας από τον φαύλο κύκλο της ύφεσης και της φτωχοποίησης.
Σας καλώ, σ’ αυτήν την τόσο σημαντική στιγμή, να στηρίξετε με όλες σας τις δυνάμεις αυτό που όλοι χαρακτήρισαν, στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, ως «θετική έκπληξη Μανιάτη». Σας καλώ για μια ακόμη φορά να προχωρήσουμε Μαζί Μπροστά και να αλλάξουμε το μέλλον».

Σας ευχαριστώ πολύ,

καθ. Γιάννης Μανιάτης, βουλευτής Αργολίδας