Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Τάσος Λάμπρου: Η αλήθεια για το Λιμενικό Φυλάκιο Κοιλάδας και για την κατασκευή των pillars

Στον κίνδυνο να χαθεί το Λιμενικό Φυλάκιο Κοιλάδας αναφέρεται ο Τάσος Λάμπρου με ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:Στο τελευταίο δελτίο τύπου κάλεσα τον Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Δ. Σφυρή να αποστείλει άμεσα στο Υπουργείο Ναυτιλίας τα απαραίτητα έγγραφα για την έναρξη λειτουργίας του Λιμενικού Φυλακίου Κοιλάδας, λόγω της 
αδικαιολόγητης δίμηνης καθυστέρησης της αποστολής τους και του επισήμανα τον κίνδυνο να χαθεί το Λιμενικό Φυλάκιο.

Ο Δήμαρχος, αντί να επισπεύσει την αποστολή αυτών των απαραίτητων εγγράφων, βρήκε ελεύθερο χρόνο να ασχοληθεί μαζί μου στο μοναδικό γι’ αυτόν μέσο επικοινωνίας, το facebook, όπου εκεί κατά την προσφιλή του συνήθεια εξαπολύει εναντίον μου ψεύδη, συκοφαντίες και ασυνάρτητες λασπολογίες.


Βλέπε την ανάρτηση του κ. Δημήτρη Σφυρή στο facebook:

Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες, είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στις παραπάνω ασυναρτησίες και λασπολογίες.



Η αλήθεια είναι ότι οι 4 μηνύσεις που μου έκαναν ο κ. Σφυρής και κάποιοι συνεργάτες του, νομίζοντας ότι έτσι μπορούν να με φιμώσουν και να σταματήσουν το αντιπολιτευτικό μου έργο, για τις οποίες επαίρεται και καμαρώνει στην ανάρτησή του, αποτελούν για μένα τίτλο τιμής, εφόσον τα γεγονότα με δικαιώνουν.


Η αλήθεια είναι ότι ουδέποτε εγώ προσπάθησα να σταματήσω κάποιο νόμιμο δημοτικό έργο, το αντίθετο μάλιστα έχω βοηθήσει όποτε χρειάστηκε να γίνουν άμεσες ενέργειες και να ξεπεραστούν εμπόδια και δυσκολίες, τόσο στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και στην Οικονομική Επιτροπή. Ήμουν, είμαι και θα είμαι κατηγορηματικά αντίθετος σε παρανομίες, στο πάρτι των απευθείας αναθέσεων και στις αυθαιρεσίες της Δημοτικής Αρχής, υπηρετώντας πάντα τα συμφέροντα των Δημοτών της Ερμιονίδας.


Η αλήθεια είναι ότι εγώ ουδέποτε υπήρξα Πρόεδρος, ούτε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κρανιδίου, ούτε του  Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας. Κάτι που είναι αδύνατο να μην γνωρίζει ο κ. Σφυρής, οπότε σκόπιμα και εσκεμμένα ψεύδεται για μια ακόμα φορά.


Η αλήθεια είναι ότι η μελέτη κατασκευής του αλιευτικού καταφυγίου στην Κοιλάδα, εκπονήθηκε την Δημοτική Περίοδο 2003-2006 επί Δημαρχίας Δημητρίου Καμιζή και την παρέλαβε το 2007 ο κ. Σφυρής ως Δήμαρχος Κρανιδίου και ως Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κρανιδίου. Την έθαψε 4 χρόνια μέχρι το 2010 ως Δήμαρχος Κρανιδίου και συνεχίζει να την θάβει μέχρι σήμερα, για άλλα 5 χρόνια ως Δήμαρχος Ερμιονίδας.


Η αλήθεια είναι ότι για τα pillars αυτόματης παροχής νερού και ηλεκτρικού ρεύματος στο λιμάνι της Κοιλάδας, ο κ. Σφυρής έλαβε το έτος 2007, ως Δήμαρχος Κρανιδίου και Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, δωρεά 40.000,00€ από τον κ. Σταύρο Π. Εμμανουήλ, την οποία μέχρι το έτος 2010 που αποχώρησε, δεν αξιοποίησε. Στην συνέχεια ανέλαβε ο επιτυχημένος Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας κ. Μανώλης Φλωρής ο οποίος αξιοποίησε την παραπάνω δωρεά και μαζί με άλλες 95.000,00€ από το Λιμενικό Ταμείο, κατασκεύασε στο λιμάνι της Κοιλάδας 8 pillars αυτόματης παροχής νερού και ηλεκτρικού ρεύματος, συνολικής αξίας 135.000,00€.


Βλέπε pillars στο λιμάνι της Κοιλάδας:









 Επίσης ο κ. Μανώλης Φλωρής, την ίδια περίοδο κατασκεύασε στο βόρειο λιμάνι της Ερμιόνης 3 pillars όμοια με αυτά της Κοιλάδας, αξίας 9.040,50€.


Βλέπε pillars στην Ερμιόνη:





Τέλος την ίδια περίοδο ο κ. Μανώλης Φλωρής εκπόνησε μελέτη για την εγκατάσταση 8pillars στο νότιο λιμάνι της Ερμιόνης (Μανδράκια), συνολικού προϋπολογισμού έργου 145.000,00€ και παρέδωσε το 2014 ένα έτοιμο έργο προς δημοπράτηση συνοδευόμενο με τα αντίστοιχα τεύχη. Αυτό το έργο δημοπρατήθηκε τον Οκτώβριο του 2018 από τον τότε Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας κ. Παναγιώτη Μέξη.


Βλέπε την μελέτη για τα pillars στα Μανδράκια Ερμιόνης:







Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες, επειδή εγώ μιλάω πάντα με έγγραφα και ντοκουμέντα, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ο κ. Σφυρής δεν έχει αποστείλει μέχρι σήμερα τα απαραίτητα έγγραφα στο Υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να ξεκινήσει η λειτουργία του Λιμενικού Φυλακίου Κοιλάδας.


Τον καλώ για μια ακόμη φορά να το πράξει άμεσα προκειμένου να μην χαθεί το εν λόγω φυλάκιο.


Τάσος Λάμπρου
Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας
Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.
Υποψήφιος Δήμαρχος Ερμιονίδας

orangespotters