Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

ΛΙΝΑ ΚΟΥΜΑΡΑ :ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.(ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ)



Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
ήρθε η ώρα να συστρατευθώ και εγώ με τις προοδευτικές δυνάμεις του τόπου μας και να συμμετέχω στον αγώνα του υποψήφιου Δημάρχου Ερμιονίδας κ. Τάσου Λάμπρου.
Έχω την τιμή να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Ερμιονίδας με την «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ», στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2019.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κρανίδι. Είμαι απόφοιτος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτ. Μακεδονίας και ασκώ το επάγγελμα της λογίστριας φοροτεχνικού.
Όλα αυτά τα χρόνια η αγωνία μου και οι προβληματισμοί μου ήταν πάντα γύρω από την επαγγελματική μου εξέλιξη και καταξίωση, (όσοι με γνωρίζουν ξέρουν τις επιχειρηματικές μου δράσεις), αλλά και την οικογενειακή μου φροντίδα, καθώς είμαι μητέρα τεσσάρων παιδιών.
Γι’ αυτό λοιπόν η σχέση μου με τα «κοινά» πράγματα του τόπου ήταν ανύπαρκτη. Εμπιστευόμουν τους έχοντες την πείρα και τη γνώση να ασχολούνται με την τύχη του τόπου μας.
Πλέον αισθάνομαι ότι πρέπει να συνεισφέρω και εγώ στην προσπάθεια για την καλύτερη πορεία του τόπου μας. Του τόπου των παιδιών μας. Σε αυτή την πανέμορφη περιοχή ζούμε και πρέπει εμείς οι ίδιοι να νοιαστούμε για ό,τι είναι λάθος και να το διορθώσουμε.
Να σηκωθούμε από τον καναπέ, να βρούμε χρόνο από τις δουλειές μας και να φροντίσουμε τα πράγματα γύρω μας, ο καθένας από το δικό του μετερίζι.
Από τη μεριά μου, με τις γνώσεις και την εμπειρία που διαθέτω, μπορώ να προσφέρω στα οικονομικά θέματα και όχι μόνο, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο αυριανός Δήμαρχος της Ερμιονίδας κ. Τάσος Λάμπρου.
Σας καλώ λοιπόν να με στηρίξετε με την επιλογή σας, για να δυναμώσω την φωνή σας και να κάνουμε τον τόπο μας ισάξιο των προσδοκιών μας!

Με τιμή
Παντελίνα (Λίνα) Κουμαρά του Δημητρίου
Λογίστρια – Φοροτεχνικός