Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Δήλωση Γκόλιας Ευθαλίας (Θάλεια Ζωγράφου) του Παντελή Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης"


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Δήλωση Γκόλιας Ευθαλίας (Θάλεια Ζωγράφου) του Παντελή Υποψήφιας Δημοτικής Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης

   Γεννημένη στην Αθήνα με μια καρδιά που χτυπούσε πάντα για την επαρχία μου. Το μέρος που γεννήθηκε και μεγάλωσε η μητέρα μου, το μέρος που έζησα όλα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια, το μέρος που πρωτοξεκίνησα το σχολείο, το μέρος που επέλεξα να εργάζομαι και να κατοικώ μόνιμα σήμερα.
 
   Ένας τόπος ευλογημένος, καρπερός, σπουδαίας ιστορικής σημασίας, απαράμιλλης ομορφιάς και μεγάλου τουριστικού ενδιαφέροντος.
  
   Από μικρή συνεχώς έλεγα πως κάποια μέρα θα ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μου. Δεν είναι η πρώτη φορά που μου ζητούν να συμμετέχω σε κάποιον συνδυασμό. Είναι όμως αυτή η φορά που συνειδητά πλέον αποφασίζω να το κάνω. Να βάλω το δικό μου λιθαράκι σε μια συλλογική προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας & τους ανθρώπους του.
   
   Στις εκλογές της 26ης Μάη θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό “Δημοτική Συνεργασία Ερμιονίδας” και υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Σφυρή. Ένας άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία και πολλή αγάπη για τον τόπο, που έχει επιτελέσει σημαντικό έργο στην Ερμιονίδα.
   
   Μεγάλη μου τιμή η πρόσκλησή του για την συμμετοχή μου στον συνδυασμό του.

Συνεχίζουμε δυναμικά

Γκόλια Ευθαλία (Θάλεια Ζωγράφου) του Παντελή

#ΔημοτικήΣυνεργασίαΕρμιονίδας
#συνεχίζουμεδυναμικά
#συνεχίζουμεόλοιμαζί